Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_0ea65
2019-07-10 09:39
Panie Kołodziej zwróć Pan dymplom swojej sorbonie bo hańbisz Pan uczelnię
gość_fb7dc
2018-05-24 09:00
do gość_97229
Brawo! wreszcie ktoś trzeżwo myślący i znający realia się wypowiedział.
Ponieważ Modlin jest w części własnością Skarbu Państwa to podlega mam nadzieję ew. kontroli NIK i ocenie za marnotrawstwo....
gość_b1367
2018-05-23 19:46
gość_83076: Nie da się napisać, że za PO ich analizy pokrywały się z oczekiwaniami PO, bo jedyne oczekiwania tamtego czasu to była ciepła woda w kranie.
gość_83076
2018-05-23 15:59
Ciekawe ile ARUP kasuje za te analizy na zamówienie które zawsze pokrywają się z polityką i oczekiwaniami PiSu?
gość_be87a
2018-05-23 10:24
Nie no prezes Szpikowski jest świetnym managerem, zaorał Air Italy Polska doprowadzając ja do bankructwa. Teraz czas na PPL. Więcej takich managerów...
gość_97229
2018-05-23 08:42
uwielbiam tych wszystkich znawców lotnictwa co wszędzie widzą spisek byle tylko obronić chory układ modliński. To, że w Modlinie jest ILS i przestrzeń to jest najmniejszy problem. A największy to, że lotnisko się sypie. Wiedzą o tym wszyscy z branży, ale cicho sza. Nie wolno o tym mówić i do tego pchajmy jeszcze setki milionów, żeby Ryanair wypracował sobie większy zysk. Tak, wspierajmy irlandzki biznes. Widząc takie podejście naprawdę mam coraz więcej przekonania do teorii Szpikowskiego. Ryainair jak chce to niech sam inwestuje w lotnisko, ciekawe czy będzie chętny...
gość_c5a0f
2018-05-22 17:02
Raporty ARUP widzieli nieliczni. Ci co widzieli (przynajmniej ja) nie wątpią w ocenę technologiczna infrastruktury. Natomiast na warstwie biznesowej ta firma się niestety nie zna.
Ponadto polski oddział to kilka osób, który projekty wykonuje samodzielnie, na bazie własnych doświadczeń. Niewykluczone że do wsparcia projektu CPK zaproszono by szerszy skład, który być może potrafi dostarczać wartość w Turcji czy w Meksyku. Skład w Polsce, w warstwie zrozumienia biznesu lotniskowego - nie potrafi.
gość_72119
2018-05-22 15:21
Pan Kołodziej mówi bzdury mowiąc o porównywalnym koszcie CPK vs Modlin. Po primo obok lotniska Modlin przebiega linia kolejowa 8 oraz S7. Po drugie primo nawet jeśli pas trzeba wybudować od nowa to lotnisko Modlin istnieje , ma grunty , ma terminal LCC wiec bardzo dużo kosztów wglądem CPK i Radomia odpada. Pomijam takie drobiazgi jak ILS, zatwierdzony podział przestrzeni lotniczej itd. To wszystko sa dodatkowe koszty lotniska kontrolowanego budowanego na green field. Modlin nie jest alternatywą dla CPK jest czy mógłby być elementem duoportu a taki duoport można wybudować za ułamek ceny CPK
gość_53328
2018-05-22 15:15
Jak ceniona wszem i wobec firma zarekomendowała lotnisko w Radomiu, to tylko świadczy o "międzynarodowym doświadczeniu" tej firmy i jej jakości analyz (celowo nie analiz). Klient nasz Pan, jak trzeba było by stworzyć CPL w Suwałkach, na pewno ta firma znalazła by na to racjonalne argumenty...
gość_9badd
2018-05-22 13:28
gość_9badd: Piszesz zwykłe pomówienia. Nie masz na nie żadnych dowodów. Tak można opluć każdego.
gość_072e2
2018-05-22 12:11
A to bezczelny osobnik. Wynika z tego, ze tylko ARUP zna się na sprawie a reszta to histerycy, którzy nie wiedzą co mówią. Prawda jest taka, ze ARUP liczy na wielkie kontrakty przy CPK i napiszą wszystko co będzie pasowało pod koncepcję. Pan Kołodziej od każdego kontraktu ma parę procent więc jak mu każą zabić to zabije. Ohyda i całkowity brak reputacji.
gość_9badd
2018-05-22 10:41
"Z przekazanych przez Spółkę badań nośności i stanu technicznego nawierzchni drogi startowej, dróg kołowania, ale i płyt postojowych Lotniska Warszawa-Modlin, wynika, że przy następnym remoncie konieczna będzie całkowita wymiana konstrukcji." Dlatego ewentualna inwestycja w Modlin zamiast w CPK nie dałaby żadnych oszczędności.