@gość_07cfd - Błagam, jeśli nie masz o pojęcia o przemyśle lotniczym, układaniu taryf, dochodowości projektów, to nie komentuj. Każdy marketingowiec powie tobie ze liczy się zysk ze sprzedaży a nie ile produktów sprzedaż. Możesz sprzedać dobrze i drogo 1 produkt i zarobić majątek, a możesz sprzedać 200 tanich produktów i stracić wszystko. KASA się liczy, nie ilość.
gość_bc9a4
2018-05-05 10:14
@jjemiolo zdecydowanie tak!
gość_f7b9b
2018-05-05 09:49
BUD-JFK 197 osób, JFK-BUD 193
jjemiolo
2018-05-04 20:40
Bez wzgledu na to czy Wegrzy calkowicie za to placa czy nie wypada zyczyc powodzenia na trasach z BUD. Bez watpienia podnosi to rozpoznawalnosc LO na Wegrzech, szerzej w regionie, jak tez w Stanach.
gość_07cfd
2018-05-04 15:40
vscrew
Nie no jasne LF nie ma żadnego znaczenia w dochodowości. A opłaty lotniskowe to 90% kosztów lotu :-)
Więc spoko LOT zarabia fortunę.
Z tego co wiem to LOT nie musi przez najbliższe lata martwić się LF ( który nie ma ŻADNEGO znaczenia w dochodowości połączenia), ani sprzedażą, bo latanie z BUD nic linii nie kosztuje. Węgrzy biorą wszystkie opłaty na siebie, dofinansowują te rejsy na maxa.
gość_e3c7c
2018-05-04 14:13
Czy ktoś z zainteresowanych ma wiedzę jak przedstawia się sprzedaż biletów na tej trasie.?
gość_119f5
2018-05-04 13:55
Skoro zapotrzebowanie tak ogromne, to samoloty powinny latać pełne... ciekawe kiedy zamkną to połączenie, bo okaże się nierentowne. Po wyborach?
gość_31255
2018-05-04 13:50
Po starcie na FR24 FL400 to ciezki na pewno nie jest LF max 50%
gość_9f91a
2018-05-04 13:21
wie ktoś może jaki był LF na tym inauguracyjnym rejsie?