Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
wyluzowany
2017-10-20 17:02
Tak, to jest niepodważalny plus, bo nie każdy ma ochotę jechać ileś tam czy się przesiadać. Pożyjemy zobaczymy :)
gość_e083a
2017-10-20 13:32
@wyluzowany: a moim zdaniem nie chodzi tutaj tylko o te kilka stówek mniej.
Ale o możliwość lotu typu point-to-point z jeszcze mniejszych lub/i alternatywnych lotnisk, tam gdzie nikt nie chce posyłać (albo nie ma sensu) B787 czy A330, a odległość jest wystarczająca.
Np. potrafię sobie wyobrazić, że ktoś (być może Wizz Air) uruchomi w ciągu kilku lat loty bezpośrednie z GDN do USA (na początek bliżej typu BOS, potem może nawet JFK), czy Kanady (YUL, a może nawet YYZ).
Albo ktoś z drugiej strony Atlantyku (np. JetBlue) zaproponuje BOS-GDN na swoim A321(LR) w konfiguracji Mint (a to idealna konfiguracja na tego typu loty).
Takie połączenia są realne w ciągu powiedzmy nie więcej niż 10 lat.
gość_cf45f
2017-10-20 12:23
krzysiekl: Ale już od jakiegoś czasu wszystko idzie w tą stronę, tzn. w kierunku hybryd.
krzysiekl
2017-10-20 09:41
jest ryzyko, że za kilka lat linie "tradycyjne" będą wyglądać tak samo jest "tanie" i tez wszystko będzie dodatkowo płatne a sumaryczna cena zbliżona...
wyluzowany
2017-10-20 09:16
Pewnie tutaj też szału nie będzie, a dla 200-300 złotych na plus to szkoda się bawić w low costa.
gość_251b0
2017-10-19 21:40
Kolejny konkurent zadał cios w plecy Ryanairowi (po easyJet), który zrobił dużo szumu ws lotów za ocean a nic z tego nie wyszło.
gość_6138d
2017-10-19 21:20
Pas startowy w Luton ma 2162 m długości. To wystarczy?
gość_5906f
2017-10-19 20:59
Fajnie. Jest tylko jedno „ale” - LON-JFK to 3000 mil i A321CEO nie jest w stanie tak daleko poleciec. Nie mówiąc już o ograniczeniach osiagowyxh ze względu na krótki pas w LTN. Pewnie coś jest na rzeczy z Atlantykiem, ale muszą mieć co najmniej A321NEO
gość_6c19f
2017-10-19 18:54
Super kolejny atlantycki Hub dla Lublina...PLL rozmawia z W6 o regularnych wieczornych rotacjach w sumie 2x dziennie
gość_91eff
2017-10-19 17:32
literówka a 319 oczywiscie
kemo97 - jakiej euforii? nikt tu chyba przesadnie tego nie przeżywa - bardziej cieszy fakt rosnącej konkurencji i większej liczby opcji
ja kompletnie nie rozumiem tej euforii nad tanimi liniami latajacymi za Atlantyk z Europy. Norwegian lata od dawna, cenowo wychodzi na to samo a cala reszte atrakcji jak bagaz, posilek jest dodatkowo platny, wiec tanio w stosunku do linii tradycyjnych nie jest. To zapewne dziala na wyobraznie osob ktorzy nie podrozowali nigdy za ocean i reaguja jedynie na haslo' tanie linie'
gość_91eff
2017-10-19 17:07
air canada rouge lata z kef zdaje sie na a310 tak samo jak ba z city tylko ze dotankowuje w Irlandii, chyba Delta na 757 z Lhr ( przynajmnie latala ze 2 lata temu)
Niestety ile razy sprawdzalem tzw. tanie rejsy przez ocean to koszt koncowy wychodzil w sumie taki sam, albo nawet drozszy od linii tradycyjnych. No chyba ze ktos chce leciec z plecakiem pelnym wlasnego prowiantu.
W6 szaleje! Ciekawe czy bedzie możliwość zakupu biletu KTW/WAW/XXX-LTN-NYC/YYZ... biorąc pod uwagę rozkłady W6 do LTN (wyloty rano i powroty wieczorem + loty w środku dnia z głównych baz) moze to być ciekawa alternatywa dla PAXów m.in. z Polski.
gość_65eb3
2017-10-19 15:05
Tych linii które obsługują loty transatlantyckie samolotami wąskokadłubowymi jest zdecydowanie więcej, np. American B757.