Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_c3df9
2017-09-29 13:50
pengos: obawiam się, ze to właśnie emigracyjne lotniska sa priorytetowe. Wystarczy popatrzeć jak FR zdobywa przyczółki. Nie kierunkami wypoczynkowymi, ale właśnie zmywakowymi.
gość_cb94a
2017-09-29 12:49
Jeszcze KRK - Paphos.
gość_35aa3
2017-09-28 11:09
a jakie kryterium małoistotności masz na myśli? wszystkie poza krk czy jak?
gość_9b2a4
2017-09-28 10:37
Skasowanych tyle ale nikt nie napisał ile zmiejszonych rotacji na kilku trasach do polski.Może ktoś się pobawił i sprawdził ?
@gość_93d54 i niby czemu FR miałoby pożegnać KRK? Prędzej oleją jakieś mało istotne "emigracyjne" lotniska...
gość_f18d8
2017-09-28 09:19
do gość_9e20b ! Komu? Co?
gość_9e20b
2017-09-28 08:35
Chłopaki darujcie
gość_8db8f
2017-09-27 22:45
Co raz luzniej na okeciu,i Wizz odwoluje tez.
gość_9e20b
2017-09-27 21:37
Lepiej dla nas - zwykłych ludzi, żeby mr moll poszedł po rozum do głowy i dogadał się z pilotami. Mimo wszystko tanie linie to tani sposób na weekendowy wyjazd.
gość_8fd2a
2017-09-27 20:41
Certyfikaty może są te same, ale umiejętności już baaardzo różne....
gość_93d54
2017-09-27 20:38
A w KRK to pewnie już się pocą kiedy FR powie do widzenia! Oj będzie się działo będzie!!! : )
gość_93d54
2017-09-27 20:32
do gość_bc4fe ! fajny z Ciebie prorok, słabo sie sprzedawały a było do 90% wypełnienie, miała być redukcja a jest cięcie. No nie kompromituj się więcej w kwestii KTW bo masz bardzo małe pojecie o tym regionie!
gość_a38df
2017-09-27 19:42
Nie trzeba sie martwic wyszkolenie pilotow z innych kontynentow.Wszyscy mamy ten sam certyfikat,ktory przyznaje Iata ,choc przyznam ze sa linie w ktorych nie obowiazuje .Lecz Ci piloci nie lataja na trasach miedzynarodowych.Wiem ze nastepni piloci zapowiedzieli odejscie z Ryanaira,Na szczescie dla lini sezon letni dobiega konca
gość_cb406
2017-09-27 18:46
Podobna sytuacja jest z Polskim Busem.Bardzo dużo tras, niskie ceny.Ale jest bardzo dużo opóźnień nawet kilkugodzinnych spowodowanych sytuacją na drogach. Przy bardzo długich trasach kilka epizodów np korków czy wypadków demoluje cała siatkę połączeń. Dochodzi jeszcze sytuacja na kolei i transport kuleje.
gość_d4835
2017-09-27 18:12
mialem do wyboru bezposredni lot z Oslo torp do Wroclawia na swieta a z przesiadka w Monachium powrot przez Frankfurt,wybralem lufthanse nie chce byc potem powiadomiony o tym ze lot przelozony lub skasowany a cena 3165 kor nok za lufthanse a ryanair za prawie 2900 kor nok to bezpieczniej leciec lufhansa.nie ufam lini ryanair po tym co sie obecnie u nich dzieje
gość_17966
2017-09-27 15:44
Samoloty z HAM do KAT byly oblozone w 85%, EasyJet rezygnowal z polaczenia HAM-KRK od zimowej siatki. Tutaj nie jest wina sprzedawalnosci ale wycieli poprostu chyba dwa samoloty z HAM i powiazanie z nimi polaczenia Edynburg, Bruksela, Oslo, Saloniki, Bruksela polecialy anulacje z HAM.
gość_17966
2017-09-27 15:36
W niedalekiej przszlosci mam obawy kto bedzie pilotowal te samoloty Ryanaira piloci z lapaniki ameryki lacinskie ?? Troche sie obawiam o ich szkolenia.
gość_3d809
2017-09-27 15:18
Coś mi się wydaje, ze Ryanair pada ofiara własnego sukcesu. Bardzo długo ich agresywna polityka i zarządzanie działały, ale jednak w końcu jest jak w przysłowiu - tak dobrze żarło i zdechło. Oczywiście upadku linii to nie spowoduje, ale straty bedą zapewne długo odrabiać. Arogancja z jaka żonglują teraz tymi odwołaniami skutecznie poderwie zaufanie. Do tej pory nawet najwięksi przeciwnicy stawiali FR za przykład sprawności w realizowaniu połączeń. Nagle okazało się, ze nie mozna byc pewnym dnia, ani godziny. Jeszcze pare dni temu oficjalna wersja odwołania polskich krajowek była taka, ze winne jest złośliwe Okęcie, ale zmiany bedą od marca. Teraz nagle, po cichu okazuje się, ze zmiany bedą juz od końca października. Ciekawe ile jeszcze tras poodowluja, bo jak widać to chyba nie koniec, skoro co kilka dni takich odwołanych relacji przybywa. Szach, panie MOL...
gość_46e29
2017-09-27 15:04
No ja właśnie na najbliższą podróż zaopatrzyłem się w bilety LOTu - mialem do wyboru bezpośredni lot FR, albo LOT z przesiadką z WAW. Pomimo wyższej ceny i przesiadki wolę to drugie, ryzyko z Ryanairem jest obecnie zbyt duże. Tania linia nie przebukuje cię na lot "za kilka godzin", co jest w przeważającej liczbie przypadków możliwe w liniach sieciowych, które mogą kupić nam bilet u siebie na inne połączenie lub u przewoźnika ze swojego sojuszu.
gość_77bb5
2017-09-27 14:40
Rezultat będzie taki, że ludzie przestaną kupować bilety, bo nie będą pewni czy polecą.