Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
robinson65
2009-07-02 16:00
wywiad może i fajny, tylko, że niewiele z niego wynika. Ciekawe kiedy zacznie u nich działać dział reklamacji. Czekam na odpowiedź od 20 marca, wówczas dostałem autoresponsa: "Dziękujemy za list przysłany do naszego Działu Obsługi Klienta. Informujemy, że w związku ze zmianami w składzie personalnym działu
reklamacji może upłynąć ponad 30 dni zanim odpowiemy na Państwa email". Ciekawe czy w ogóle odpowiadają :)
gosc_Gwiaz
2009-06-10 09:40
No niestety jestescie totalnym klonem Ryana, zwlaszcza ostatnio.
damian.de
2009-06-09 19:53
fajny wywiad! czekamy na kolejne! :P
no ciekawie ...przez pierwsze 33 sekundy rozmowy...a potem odruchowo szukałem wersji z napisami hm...bo zamiast skupić uwagę na tłumaczeniu,skoncentrowałem się na technice mowy...admina ;) i tyle wiem,ale ogólnie git.
Wizz miał ofertę za 1 EUR i to z bezpłatnym cateringiem na pokładzie więc chyba przebił FR.
bagi: A to bardzo nieładnie. Zastosuj "manewr hamburski". :o)
Stenus: A ty sobie zmien login na wąs Piłsudskiego:) pzdr
ale mi odwoluja loty i czekam na zwrot juz ktorys tam miesiac:(
bagiu: Ale tak źle z cenami Wizza nie jest, jak maja promocję. Można naprawdę tanio polecieć tu i ówdzie. Nawet ja coś kupiłem na wakacje, co świadczy, że musieli mieć bardzo tanio. :P
gosc_ppp
2009-06-08 13:20
Może jednak będą rozwijać się w POZ np.
Paryż,Bruksela,Amsterdam,Madryt,Mediolan,
gosc_ala
2009-06-08 13:06
klonem nie ale kopia tak :D
szkoda tylko, ze nie nasladuja cen ryanair... Dla mnie to linia ostatniego wyboru!!
docentfurm
2009-06-08 12:16
Sorry, wiem, że nie jestem tu do końca obiektywny ale się staram...myślę, że świadomie czy nie naśladują Ryanaira. W biznesie jest tak, że najlepszą szkołą są przykłady innych i każdy to wie, kto zarządzanie studiował i w biznesie siedzi. Oczywiście nie są klonem ale naśladują wiele rozwiązań co pewnie pomoże rozwinąć im się jeszcze bardziej.
gosc_gosc1
2009-06-08 12:11
Czyli że jak złotówka się umocni, to Wizz z powrotem przywróci 20 kg? Już to widzę :)
disorder
2009-06-08 11:22
Interesujący wywiad.
gosc_Robso
2009-06-08 11:21
Nie są klonem Ryanaira? A niby czym? Ale jak tak dalej będą wprowadzać nowe opłaty to spokojnie będzie można stwierdzić, iż "uczeń przerósł mistrza" :)