Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Boeing dostarczył pierwszego MAX-a


Malezyjska linia Malindo Air odebrała pierwszego boeinga 737 MAX 8. Amerykański producent zrealizował zapowiedź o dostarczeniu samolotu w maju 2017 r. mimo kilkudniowej przerwy w lotach testowych w zeszłym tygodniu.

6 dni, 12 godzin temu
<>

gość_effc1 - Profil
gość_effc1
  
Jaki jest wynik mnożenie 5 razy 5?

  
Norwegian Air B737 MAX 8 podczas testów:
zobacz link
21 godzin, 8 minut temu  

  
Pierwszy lot B737 MAX 8 Malindo Air/Batik Air jest planowany już 22 maja, na trasie z Kuala Lumpur do Singapuru.

Produkcja, zamówienia do realizacji i dostawy maszyn wąskokadłubowych są obecnie tak wysokie, że 40% udział Boeinga w rynku tego typu samolotów jest obecnie satysfakcjonujący dla producenta. Ale nowe oferty są już przygotowywane: ewentualny wariant B737 MAX 10X oraz model B797/B7M7.
4 dni, 14 godzin temu  

gość_1c339 - Profil
gość_1c339
  
@ Sevrin: Czy możesz sprecyzować dlaczego "wybitnie nie trafiony argument w przypadku 737"?
4 dni, 14 godzin temu  

  
ładne malowanie
5 dni, 1 godzinę temu  

  
gość_1c339: wybitnie nie trafiony argument w przypadku 737. A co do MoM rozmowy cały czas sie toczą i prawdopodobnie w tym roku bedzie decyzja
5 dni, 3 godziny temu  

gość_b005e - Profil
gość_b005e
  
Super! Kolejny podniebny Autosan...
5 dni, 15 godzin temu  

gość_1c339 - Profil
gość_1c339
  
Boeing zaczyna przegrywać konkurencję z Airbusem bo nie projektuje samolotów aby zapewnić pasażerom minimum komfortu. Airbus dokłada kilka cali na szerokości i siedzenia są o 2-3 cm. szersze. Zagęszczanie między rzędami to już jest całkowicie zależne od linii lotniczej. Dowodem tego jest fakt że nawet linie amerykańskie preferują Airbusy od Boeingów
Jeśli Boeing nie zacznie myśleć o psażerach tylko o liniach lotniczych i ich wymaganiach to ich udział na rynku samolotów komercyjnych spadnie dość drastycznie. Podejrzewam że już teraz dział militarny przynosi im o wiele więcej zysków i na tym chyba się koncentrują. Nawet nie mają ochoty na zaprojektowanie nowego MOM samolotu aby zastąpić 757.
5 dni, 15 godzin temu  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy