Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Boeing dostarczył pierwszego MAX-a


Malezyjska linia Malindo Air odebrała pierwszego boeinga 737 MAX 8. Amerykański producent zrealizował zapowiedź o dostarczeniu samolotu w maju 2017 r. mimo kilkudniowej przerwy w lotach testowych w zeszłym tygodniu.

17/05/2017 00:38
<>

gość_c5f2a - Profil
gość_c5f2a
  
Jaki jest wynik dodawanie 2 do dwa?

  
Mniejszy procentowy udział Boeinga w rynku samolotów wąskokadłubowych, w porównaniu do Airbusa, nie jest żadnym powodem do paniki dla amerykańskiego producenta. Tempo produkcji rodziny maszyn B737 jest wysokie i będzie nadal zwiększane, co będzie gwarantowało stabilne przychody.

Boeing planuje nowe modele samolotów: B737 MAX 10 oraz B7M7/B797. Zobaczymy, jak w przyszłości będą wyglądały procentowe udziały amerykańskiego producenta na rynku po zwiększeniu oferty.
17/06/2017 17:27  

gość_b38ff - Profil
gość_b38ff
  
gosc gość_1c339 ma czesciowo racje, te 3700 zamowien boeinga to oczywiscie sukces. Ale generalnie w tym segmencie pod kazdym wzgledem wygrywa airbus i produkuje po prostu lepsze i wygodniejsze samoloty.
17/06/2017 10:59  

gość_7dffa - Profil
gość_7dffa
  
gość_1c339 - zaprzeczasz sam sobie w jednym zdaniu. Jeśli Boeing myśli o liniach lotniczych to czemu te linie nie mają go kupować? 3700 zamówień to pikuś? Pan pikuś. :)
17/06/2017 09:38  

  
Linie Norwegian otrzymają swój pierwszy egzemplarz B737 MAX 8 29 czerwca.
17/06/2017 06:17  

  
Boeing zaprezentuje podcza targów lotniczych w Paryżu (19-25 czerwca) samoloty B737 MAX 9, B787-10 oraz B777-300ER (linii Qatar Airways, z nową klasą biznesową).
07/06/2017 06:02  

  
Pierwszy samolot B737 MAX 8 zostanie przekazany linii Norwegian z opóźnieniem i nastąpi to pod koniec czerwca.
Norweski przewoźnik zmieni typ samolotów, na B737-800, obsługujących początkowo rejsy do Hartford, Newburgh i Providence oraz ograniczy maksymalną liczbę pasażerów tych lotów do 150.
02/06/2017 21:59  

  
Ceremonia przekazania pierwszego samolotu B737 MAX 8 linii Norwegian planowana jest 13 czerwca.
31/05/2017 16:20  

  
Samoloty B737 MAX otrzymały następujące kody ICAO:

737 MAX 7: B37M
737 MAX 8: B38M
737 MAX 9: B39M
26/05/2017 07:06  

  
Norwegian Air B737 MAX 8 podczas testów:
zobacz link
22/05/2017 15:33  

  
Pierwszy lot B737 MAX 8 Malindo Air/Batik Air jest planowany już 22 maja, na trasie z Kuala Lumpur do Singapuru.

Produkcja, zamówienia do realizacji i dostawy maszyn wąskokadłubowych są obecnie tak wysokie, że 40% udział Boeinga w rynku tego typu samolotów jest obecnie satysfakcjonujący dla producenta. Ale nowe oferty są już przygotowywane: ewentualny wariant B737 MAX 10X oraz model B797/B7M7.
18/05/2017 22:16  

gość_1c339 - Profil
gość_1c339
  
@ Sevrin: Czy możesz sprecyzować dlaczego "wybitnie nie trafiony argument w przypadku 737"?
18/05/2017 21:52  

  
ładne malowanie
18/05/2017 10:46  

  
gość_1c339: wybitnie nie trafiony argument w przypadku 737. A co do MoM rozmowy cały czas sie toczą i prawdopodobnie w tym roku bedzie decyzja
18/05/2017 09:16  

gość_b005e - Profil
gość_b005e
  
Super! Kolejny podniebny Autosan...
17/05/2017 21:40  

gość_1c339 - Profil
gość_1c339
  
Boeing zaczyna przegrywać konkurencję z Airbusem bo nie projektuje samolotów aby zapewnić pasażerom minimum komfortu. Airbus dokłada kilka cali na szerokości i siedzenia są o 2-3 cm. szersze. Zagęszczanie między rzędami to już jest całkowicie zależne od linii lotniczej. Dowodem tego jest fakt że nawet linie amerykańskie preferują Airbusy od Boeingów
Jeśli Boeing nie zacznie myśleć o psażerach tylko o liniach lotniczych i ich wymaganiach to ich udział na rynku samolotów komercyjnych spadnie dość drastycznie. Podejrzewam że już teraz dział militarny przynosi im o wiele więcej zysków i na tym chyba się koncentrują. Nawet nie mają ochoty na zaprojektowanie nowego MOM samolotu aby zastąpić 757.
17/05/2017 21:11  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy