gość_1992b
2017-05-03 18:20
Krakow, Krakow. A GDN? Mogliby i tam powrocic. Pamieta ktos, ze jeszcze do chyba polowy lat 90-tych i moze jeszcze lekko dalej Aeroflot latal na przemien z LOT-em do SVO oraz LED?
Owczesne maszyny to stare, poczciwe Tutki 134 oraz 154. Te polaczenia byly dosyc dlugo utrzymywane.
jjemiolo
2017-05-03 17:45
@Kelo & lysypiotr: jest bardzo prawdopodbnym ze decyzja o skasowaniu KRK przez Su byla kombinacja obu czynnikow o ktorych obaj oddzielnie wspominacie: ekonomicznego i politycznego. Su zawiesil szereg tras po kryzysie rubla ale jest tez wiadome ze polityka Polski jest uwaznie sledzona przez Moskwe, zwlaszcza poparcie dla Ukrainy
lysypiotr76
2017-05-03 16:43
Dr. Krzysztof Borkowski z AWF w Krakowie jest zdania, że władze rosyjskie zawiesiły to połączenie Aerofłotu wyłącznie z przyczyn politycznych a nie ekonomicznych. Rosyjscy turyści szybko zrozumieli przekaz władz, że Polska nie jest pożądanym celem wyjazdów. Możemy powiedzieć, że w Rosji panuje coś na kształt turystycznego embarga, szczególnie na wyjazdy do Krakowa.
Dobrze by było z Moskwą, nawet może być UTair :)
Przez 2 lata połączenie się świetnie rozwijało, z 3 chyba do 6x weekly zwiększono częstotliwość, podmieniano już Suhoja na Airbusy. Tylko wtedy Rubel szlak trafił i turystykę zagraniczną... Kij z ruskami, za kilka lat zaleje kraj chińczyk. Jak ta masa się wzbogaci i ruszy zwiedzać świat to będzie większa częstotliwość dzienna do Pekinu niż do CPL :)
rafciooo77
2017-05-03 12:53
Przecież Aerofłot w Krakowie już był i zrezygnował ze względu na słabe wyniki, dajcie już spokój..
gość_18306
2017-05-03 11:01
Może być i Pobeda - tylko Aerofłot daje lepsze połączenia w świat via Moskwa
gość_251b0
2017-05-02 17:53
Może zamiast Aerofłotu do Krakowa poleci Pobeda?
gość_18306
2017-05-02 13:47
Słyszałem, że mają także wznowić rejsy do Krakowa ? Czy ktoś to może potwierdzić ?