LOT wróci do Bangkoku

LOT wróci do Bangkoku Według informacji Arhoma loty będą wykonywane codziennie - informuje największa anglojęzyczna gazeta w Tajlandii, "Bangkok Post". Minister transportu wspomniał, że rejsy będą objęte porozumieniem code-share - zapewne z Thai Airways. Inne tajskie media nie potwierdzają tych doniesień. Nie udało nam się skontaktować z rzecznikiem przewoźnika, aby potwierdzić...
03/02/2017 14:20   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_1f1ee 2017-02-07 22:16   
gość_1f1ee - Profil gość_1f1ee
od kiedy ten Hong Kong by LOT?
Texan 2017-02-06 18:53   
Texan - Profil Texan
WAW LO BKK i BKK TG WAW będzie :)
Texan 2017-02-06 18:51   
Texan - Profil Texan
DEL, HKG i SIN z codeshare'ami na SQ do Australii i Nowej Zelandii...
krzysiekl 2017-02-06 08:18   
krzysiekl - Profil krzysiekl
Zawsze mogą latać WAW-BKK-HKG-WAW ;)
LS9 2017-02-05 23:37   
LS9 - Profil LS9
Jesli mozemy pomazyc to ja poprosze: San Francisco, Hong Kong, Singapore i Shanghai.
vscrew 2017-02-05 19:58   
vscrew - Profil vscrew
Nie Singapur, ale Hong Kong i SAJGON - SGN - Ho Chi Mingh.
gość_aad0f 2017-02-05 15:02   
gość_aad0f - Profil gość_aad0f
Panowie, czutajcie. Nie HKG i SIN ale HKG i SGN! Sajgon=Ho Chi Mingh!
gość_7b366 2017-02-05 12:58   
gość_7b366 - Profil gość_7b366
jeśli chodzi o Azję to najbardziej dochodowe wydają się PVG, HKG, SIN- dużo biznesu, cargo oraz ruchu turystycznego
LS9 2017-02-05 12:54   
LS9 - Profil LS9
Chyba na HKG i SIN osiagna wieksze marze oraz mozliwosc przesiadek do Australi i Nowej Zelandi. Z HKG tez jest blisko do Chin kontynentalnych i Tajwanu
Sevrin 2017-02-05 12:16   
Sevrin - Profil Sevrin
HKG i SIN bardzo ciekawa perspektywa. Jesli wyjdzie to bedzie naprawde fajnie tylko pytanie czy Okęcie to wytrzyma w non-Schengen
vscrew 2017-02-05 12:12   
vscrew - Profil vscrew
Wg "przecieków" z 17go Stycznia, żaden BKK nie wchodzi w rachubę, już Tajowie to wyjaśniają w lokalnej prasie... LOT chce latać do HKG ( podobno zaklepane na 100 %) i prawdopodobnie do SGN ( na 95%....).
LS9 2017-02-05 01:25   
LS9 - Profil LS9
ale szal! oni chca to polaczenie dziennie. Warszawa nie jest jeszcze rozbudowana na dzienne polaczenia z Bangkokiem
gość_b09e4 2017-02-05 01:21   
gość_b09e4 - Profil gość_b09e4
gość_d2d3d: powiedz to LH, KLM, Swiss i zapoznaj się z ich ofertą na lotach łączonych.
gość_3d668 2017-02-05 00:57   
gość_3d668 - Profil gość_3d668
czemu nie Singapur...?
akrupa1979 2017-02-05 00:21   
akrupa1979 - Profil akrupa1979
Lot musi miec cel.chocby polonia w Australi I turystyka.Gdyby code share z Thai always bl by factem,to Polonia mialaby alternative do lotow przez Emiraty oraz Chiny
gość_ac13a 2017-02-04 18:30   
gość_ac13a - Profil gość_ac13a
To w końcu LOT poleci do BKK czy Thai do WAW?
gość_b09e4 2017-02-04 17:12   
gość_b09e4 - Profil gość_b09e4
gość_d2d3d: proponuje zapoznać się z rozkładami lotów dużych przewoźników. Wtedy dowiesz się, że ''obrobienie szerokiego kadłuba'' w takim czasie, polegające wyłącznie na wysiadaniu pax na międzylądowaniu, a przed lotem do portu docelowego stosuje wielu z nich. Zakładam, że LOT i tak by nie dostał zgody na wożenie pax między BKK, a SIN stąd dłuższy postój w BKK nie jest potrzebny. Pierwszy przykład z brzegu. LX 242/243 Zurich - Dubai - Muscat: postój w Dubaju 30 MINUT, w drodze do Zurichu 50 MINUT. W mojej propozycji jest o 10 minut dłuższy postój w BKK dla każdej destynacji drogi panie mądralo. BKK ma bardzo niski współczynnik zapotrzebowania na wyższe klasy. Stad pomysł na połączenie z SIN, do którego ruch biznesowy jest znacznie wyższy. Do tego idealne przesiadki do Australii i Nowej Zelandii w SIN w obie strony, przy mojej propozycji godzin. O ile LOT ma strategii Azję południowo- wschodnią, to połączenie powinien uruchomić czym prędzej. Zanim Emirates całkowicie zdominuje te kierunki lotami przez Dubaj. Godziny w WAW zaplanowane celowo pod siatkę europejską, bo loty na wschód będą miały więcej paxów CS z Zachodu, niż z dawnych demoludów. Do tego wciskanie kolejnych dalekich lotów w fale popołudniową traci sens i wpłynie na opóźnienia. Takie nowe kierunki jak BKK/SIN, HGK/SZX, czy DEL powinny być z góry planowane na lądowanie w WAW ok 6:00, dając CS na całą poranną fale. Podobnie wieczorem przy odlotach. Samoloty przylatujące rano mogą robić potem rotacje w fali południowej LAX, SFO, MIA, letnie JFK/ORD, EWR. Jak LOT będzie miał w 2018 roku 11 maszyn 787, to można w końcu logicznie rozłożyć dalekie trasy na 3 fale.
lysypiotr76 2017-02-04 15:14   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
voyager1 - W kwestii tej gazetki. Bangkok Post i artykuł o tym ewentualnym połączeniu .zobacz link
gość_63133 2017-02-04 01:32   
gość_63133 - Profil gość_63133
Ja bym proponował dla Lotu - Shenzhen lub Gunagzhou . Zdecydowane lepsze kierunki pod biznes . A z europy ciężko się dostać chyba że prze HKG
gość_d2d3d 2017-02-03 23:21   
gość_d2d3d - Profil gość_d2d3d
Gość b09e4: widać, ze masz świetne rozeznanie w lotnictwie. Szeroki kadłub w 40 minut obrobić to chyba tylko Ty byś potrafił :) Słowa uznania....
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy