Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_87702
2017-02-03 23:52
A kiedy dokładnie jest konferencja prasowa Ryanaira w Gdańsku?
gość_34ea0
2017-02-03 20:05
do gość_28052 ! kemot97 ma rację! Jeżeli by Rayan przeniósł wszystkie swoje loty z KRK do KTW - co wtedy KRK by znaczył? Koniunktura jest tam skąd są loty organizowane i logiczne jest, że większy potencjał będzie z większego rejonu i bardziej zaludnionego. Przykład WAW WMI - KRK, KTW
gość_74910
2017-02-03 14:20
Tak Polska to największy rynek dla W6 i tu zbazowanych jest około 30% wszystkich maszyn będących w posiadaniu Wizzaira wiec nie ma mowy o odpuszczaniu, a wręcz przeciwnie będzie stabilny rozwój.
Jeśli chodzi o nowości w Warszawie (WMI lub WAW) to po wypowiedziach menadżerów FR obstawiam: PFO, PRG, TSF, MLA. Takie trasy mają rację bytu w sezonie zimowym 17/18. W rozkładzie S18 dodatkowo Grecja (najprędzej RHO gdzie zawsze było dużo Polaków) i coś na południu Włoch. Na Chorwację nie liczę, gdyż za bardzo się pokłócili.
kuba-gda
2017-02-03 12:26
Widzę, że pamięć u niektórych krótka:
Od lata 2017 r. Wizz Air doda siódmy samolot do swojej bazy w na Lotnisku Chopina i uruchomi siedem nowych tras. W 2017 roku węgierski przewoźnik będzie oferował z Warszawy loty na 48 kierunkach w 25 krajach.
W GDN zwiększa oferowanie poprzez zamianę trzech A320 na większe A321.
W KTW w marcu 2017 linie rozpoczną loty do czterech nowych destynacji i bazują 6 samolotów.
gość_fd7ba
2017-02-03 12:08
websterrr: Tak to prawda. Polska wraz z Rumunią to największe i najważniejsze rynki dla W6.
gość_a74be
2017-02-03 11:35
Teraz Wizzair skoncentrowal sie na Rumunii, Bulgarii itd.
usuniety
2017-02-03 11:16
@gość_cddd1 Wizz Air odpuści Polskę? Nie chce mi się grzebać po necie ale zdaje się, że Polska to najważniejszy i największy rynek dla Wizz Air. Ktoś potwierdzi?
gość_74f8f
2017-02-03 09:45
Modlin jest na minusie, ale księgowym-bez uwzględnienia amortyzacji nowych inwestycji byliby już z 2 lata temu na plusie. Nie mają problemów z obsługą kredytów zobowiązań. Berlin, coś w Chorwacji na Cypr i do Hiszpanii dokąd latają z KRK byłoby interesujące.
gość_cddd1
2017-02-03 09:35
Jestem ciekaw treści tych konferencji .... no i najważniejsze ruchu Wizzair'a ! Ciekawe czy Węgry odpuszczą sobie PL ???
lysypiotr76
2017-02-03 09:34
Jeszcze w tym miesiącu ( podobno w okolicach Walentynek ) FR ogłosi nowe trasy z Modlina. Ma być podobno Berlin i kilka innych.
gość_a30ab
2017-02-03 09:27
Warto dodać, że w 2017r. Modlin prawdopodobnie pierwszy raz wykaże zysk. A jeśli chodzi o terminal w WMI to trzeba przyznać, że jest minimalistyczny ale obecnie zasada jest taka, że obiekt ma spełniać swoją funkcję i generować jak najmniejsze koszty. I szczerze powiem, że chciałbym wiedzieć takie terminale na innych lotniskach obsługujących głównie LCC, np. BVA, CIA, CRL.
gość_8ecbe
2017-02-03 08:54
Festiwal tras za pieniadze samorzadow. I tak jak Krakow ma przynajmniej siatke linii tradycyjnych, ktora sie rozwija i ktora nie wymaga placenia za "reklame", tak Modlin majac tyle tras i tak ogromne wzrosty nie potrafi na siebie zarobic. To jest tym bardziej komiczne, ze infrastruktura na Modlinie jest bardzo skromna, terminal a'la Biedronka, stad koszty utrzymania sa nizsze, niz na innych duzych lotniskach regionalnych w PL.
Gosc_28052: dokladnie tak. A czemu zazdrosniku? Niby czego mam zazdroscic? Ze Ryan otwiera tyle tras z Krakowa? I czym wyraza sie ta moja rzekoma zazdrosc?
gość_ebf46
2017-02-03 08:38
Akurat tytuł jest dobry. Ryanair szuka nowych miejsc, z których będzie czerpał "paliwo" czyli pasażerów. O napędzaniu lotnisk można co prawda mówić w kontekście statystyk, ale statystyki to nie pieniądze, a wiadomo ze zyski finansowe większości lotnisk z FR są raczej dyskusyjne.
gość_28052
2017-02-03 08:38
kemot97: czyli lotnisko może być nawet na pustyni, byle obsługiwał je Ryanair, wówczas frekwencja gwarantowana. Gdzie tu logika, zazdrośniku?
gość_a74be
2017-02-03 08:25
Ryanair napedza Modlin? To dlatego Modlin jest ciagle na minusie bo w ogole nie zarabia?
I znowu bledny tytul arytykulu. To nie lotniska napedzaja Ryanaira, tylko Ryanair napedza Krakow i Modlin. Chodzi o liczbe pasazerow ktora gwaltownie sie zwiekszy po ogloszeniu 14 nowych tras KRK