gość_358d1
2016-01-28 10:35
@Makswarych: Zapomniałeś tylko o jednej, bardzo istotnej kwestii - to Air Serbia ma stabilnego właściciela z niemal nieograniczonym budżetem.
gość_529a3
2016-01-27 21:08
Kiedy LOT nareszcie zamówi samoloty średniego i dalekiego zasięgu?!! "Rozważają" chyba od roku, a potrzeba jest pilna! Myślałem że konkretny plan rozwoju floty poznamy jeszcze w 2015 roku, a skoro tylko proces restrukturyzacji się skończy, LOT złoży zamówienie.
Ale najwyraźniej na małych Embraerach i dwóch wyeksploatowanych 737 da się zbudować poważny hub i centralny port lotniczy Europy Środkowo-Wschodniej...
Affinitor
2016-01-27 20:44
Makswarych: słyszałeś kiedys takie słowo jak "ironia"?...
Makswarych
2016-01-27 20:34
@tadeuszkominek To się nie wydarzy, prędzej LOT wykończy Air Serbia. Oni dopiero planują swój pierwszy long-haul, a LO lata do JFK, ORD, YYZ, PEK i NRT i planuje INC i BKK ( niektóre źródła wskazują też, że SFO ). Dodatkowo LO ma 50 kierunków z WAW i otwiera 10 nowych, a Air Serbia ma ich o wiele mniej. Tak samo nieporównywalna jest flota; 35 LOTu, w tym 6 Dreamlinerów + 2 zamówione do 16 i 11 zamówionych Air Serbii. Dodatkowo LOT planuje zakupić samoloty średniej klasy w najbliższym czasie.
gość_27cd7
2016-01-27 20:01
te same longhaule co LOT, taka sama konfiguracja w C jak w LOT...
tadeuszkominek
2016-01-27 19:52
I tak oto, pomalutku AirSerbia wykończy LOT ;)