Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_c8b5a
2016-04-26 16:45
Nie wiem dlaczego tu jest napisane, że lata 9 Q400. Wg flightradar24 lata 10 - b,c,d,e,f,g,h,i,k oraz l
gość_75825
2015-12-20 06:52
PO Prezesa LOTU na krótko przed wystrzeleniem w kosmos spotyka się z Boeingiem i zatwierdza strategię za wiele miliardów??? Coś mi to pachnie powtórką z Bombardiera albo z Caracala.
gość_b671f
2015-12-16 07:03
kiedy jumbo ??
boeing 747
gość_c064c
2015-12-14 22:04
W przypadku LOTu, strategia to czysta bajka. Jak nie ma sie pieniedzy w kasie(albo pomyslow na jej pozyskanie) to ciezko myslec o nowych kierunkach czy nowych samolotach. Nowy samolot kosztuje (mowimy o leasingu), nowe kierunki kosztuja (koszty operacyjne+promocja).... a jeszcze niech dojdzie kilka strajkow o niskie place. Lepsze zatem jest pytanie: Jak zyc/przetrwac? a nie Jak sie rozwijac?
Juz o tym mowia od przeszlo pol roku....
gość_50884
2015-12-14 16:40
Mam nadzieje, ze wybiora A320neo, a na dalekie trasy A330neo lub i nawet A350.
gość_9ece2
2015-12-14 13:42
Jeśli chodzi o grubasy, to pewnie będzie B788/B789 (nie dadzą A338/A339 skoro rzekomo chcą ujednolicać flotę). Jeśli chodzi o średnie samoloty, to się okaże (z Boeingiem współpracują od lat, ale Airbus jest europejski i nie wiadomo, czy czegoś KE nie wymyśliła w związku z pozwoleniem na dofinansowanie).
gość_e0adb
2015-12-14 11:28
oni zawsze mają strategię. kiedy wywalą tego p.o. prezesa ?
Czy zarząd wymienią czy nie to się okaże bardzo szybko, być może już dzisiaj. Ale strategia na pewno przypadnie do gustu nowemu rządowi. Niezapominajcie, że zawsze można pójść w wariant włoski, czyli w LOT zainwestuje na przykład PZU lub PKO BP. Obie firmy mają sporo gotówki i wiemy kto jest ich właścicielem:) Co do samolotów to raczej nie spodziewałbym się Airbusa.
Eee nie widzę tego.Chociaż może i bym chciał to nie wierzę w rodzinę A320 na średnim zasięgu.Prędzej B737 z prostych powodów biznesowo-finansowych, ale z obecną sytuacją linii nie spodziewałbym się we flocie 16-20 sztuk tego typu samolotu.To od razu radzę się na to nie nastawiać w bliskiej przyszłości.Nie ma co ukrywać kilka sztuk w zastępstwie za 737 ze starej generacji przydałoby się na cito, ale podejrzewam, że jak na razie większość tras (po za tymi priorytetowymi) LO będzie oparta na E-Jetach.
gość_6e226
2015-12-13 23:32
Moim zdaniem lot powinien zakupić głównie samoloty średniego zasięgu. Wciąż mało ludzi lata za ocean, a loty regionalne są u nas mało popularne. Tak więc powinni kupić powiedzmy 15 A320 Neo, wycofując przy tym 737.
pcharasz
2015-12-13 22:19
Np. Austrian albo Finnair mją 70-80 maszyn.
Jakie inne linie maja 70-80 maszyn? Wszedzie podaja tylko top 10 najwiekszych lini. Zastanawiam sie do ktorych lot stalby sie porownywalny jesli chodzi o flote.
gość_8d031
2015-12-13 21:35
Czyżby CLJ dopiero od kwietnia zamiast od stycznia (jak wcześniej zapowiadano)?
pcharasz
2015-12-13 17:12
Jeśli chodzi o kolejki u Boeinga, nie zapominajmy, że firmy leasingowe typu GECAS mają olbrzymie zamówienia. Leasing samolotu z prawem wykupu to też jest opcja i to taka która umożliwia "przeskoczenie" kolejki.
gość_444a2
2015-12-13 16:46
czekamy na rozwój nowy tras długodystansowych bo z tego lot ma najwiecej przychodu
usuniety
2015-12-13 15:01
Wątpliwe aby coś z tych planów wyszło. PiS wymieni cały zarząd i cała strategia będzie powstawała od nowa.
gość_16fea
2015-12-13 14:44
Zamiary prawie mocarstwowe a przy wsparciu obecnego rządu to już nic mnie nie zdziwi Pamiętajmy że polski pasażer lata średnio raz na rok i to tanimi liniami a polski biznes nie ma tak rozległych interesów jak np.niemiecki My lwią część produkcji wysyłamy do Europy Poza nią to prawie nie istniejemy więc troche nad wyrost te plany zakupowe samolotów
gość_3add8
2015-12-13 14:30
Kupowanie A350 przy posiadaniu B788 to kretynizm pierwszej klasy. Uprasza się fanboyów Airbusa o zejście na ziemię. WB będą Boeinga, być może w segmencie wąskokadłubowców pojawi się A320, być może B738.
gość_3b017
2015-12-13 14:15
Jak ja "kocham" te wywody przeciętnego polskiego Janusza lotnictwa
"NIE BĘDZIEMY ZNOWU LIZAĆ ... AMERYKANOM. LOT POTRZEBUJE AIRBUSY, POWTARZAM AIRBUSY. NAJLEPIEJ 100, ŻEBY LATAĆ Z ZIELONEJ GÓRY A I NAJLEPIEJ A380 BO WIELKI. "
Co tam panie, że ja się nie znam na rynku lotniczym, kosztach i innych. Przede wszystkim muszę się wypowiedzieć.