Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Cezary napisał : ap_fly/ Air Polonia i Direct Fly. Żal mi Ciebie człowieku. Cezary dodał również : żarówa !! eo eo !! Jestes pracownikiem dawnej Air Polonia lub Direct Fly i sobie robisz siupy i ubaw. TO JEST PODŁE ZACHOWANIE !
Widzisz a mi Ciebie nie żal, bo nie ma czego. Nie wiesz jak bardzo się mylisz i jaki jesteś przykry. Wysuwanie wniosków na podstawie luźnych 5 zdań naprawdę nie świadczy o Tobie najlepiej. Nic nie wiesz a określasz z góry moją osobę. Jestem w szoku, że tak zachowuje się dorozły facet. Nie mam przyjemności rozmowy z Tobą, Cezary.
PS: A strona jak nie działała tak nie działa ale to nie ma już znaceznia.
ap_fly: coś zmyślasz. Sprawdziłem i wszystko działa. Najniższa przykładowa cena na trasie Warszawa-Wrocław-Warszawa 343,82 zł.
ap_fly: widocznie masz problem z Twoim komputerem. Zamiast
www.lot.pl sprawdź
zobacz link
no widzisz a mi nie działa
ap_fly: Tak, w jedną stronę, w te i z powrotem. I codziennie są loty :-)
z opcja szukanie elastycznie ?
ap_fly: *????* mi pokazuje połączenia. :-)
9 wrześneń waw-wro. Opcja szukaj elastycznie. Brak wyników
9 wrześneń waw-wro. Opcja szukaj elastycznie. Brak wyników
ap_fly: A o jakie połączenie dokładnie ci chodzi? Bo ja np. sprawdziłem GDN-WAW i WRO-WAW i są. *?????*
dlaczego od września nie można rezerwować biletów krajowych na
zobacz link ?
O ile pamietam LOT jak mial w ramach swojej firmy czartery i one przynosily straty. Zreszta po to powstala C0 zeby i te dzialke sejnsownie zagospdoarowac zagospodarowac. Jak wyszlo wszyscy wiemy. Teraz sytuacja wraca do puktu wyjscia. Zatem zaczynam przyjmowac zaklady: za jaki czas okaze sie, ze LOT na czarterach traci?
disorder
2008-08-30 11:19
Gdzieś przecież piloci i stewardesy też muszą zaczynać pracę, odbierać mundury, brać papiery na rejs itd... itp... Nic się nie zmienia tyle, że może będzie zysk!
no jasne że C0 dalej będzie miało bazę! i jak pisze disorder, wcale nie jest to zwiazane z żadnymi połączeniami regularnymi
disorder
2008-08-30 11:10
Gufi_GDA: Baza to port macierzysty danej linii, gdzie ma mechaników, gdzie ma biuro. Nie gadaj, że C0 likwiduje bazę w Warszawie. Wszyscy piloci i stewy zostają. Nie są zwalniane również stewy z Krakowa. Bazy związane z regularnymi połączeniami? To linie czarterowe nie mają bazy? Gdzie się robi przeglądy? Daily? W powietrzu?
gufi_gda
2008-08-30 00:18
disorder: Ale bazy są związane z regularnymi połączeniami. Jak padną regularne połączenia to zlikwidują baze. A czartery idą swoją drogą. Raz są z tąd raz z tamtąd. Większość zależy od biur podróży.
disorder
2008-08-30 00:06
Jaka kłamliwa ta informacja - zamknięte zostaną dwie bazy??? Ale brednia! Firma istnieje i się rozwija, ale na czartery i wet lease.
gufi_gda
2008-08-29 23:40
No i dobrze niech znikają. I tak wielu ludziom krwi napsuli. Pewnie inni zrobią na pozostawionych połączeniach interes.
siekierka
2008-08-29 17:59
skyeurope ma swoje problemy,i pewnie nie w glowie im krakow.
Moglaby jakas normalna linia przejac trasy w KRK. Skyeurope, come back to KRK, please.