Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_a940b
2015-11-13 01:15
To jest linia to wie co robi. Ma dobra flote aby budowac "capacity" od A330 do B777.
Bardzo dobrzy przyklad dla polskiego LOTu, ze tylko jeden model samolotu, B787-8 nie ma zadnego sensu bez B787-9!
gość_4cf40
2015-10-29 21:43
Tych opowieścii o szerokim Qatara było już dużo od dawna... Lepiej mi powiedzcie dlaczego Kolombo z WAW jest tak drogie, a z BUD czy PRG jakieś 1000zł tańsze ? I Qatar i Emirates i Turkish, choć tą linię rozumiem, większe oferowania, ale dwóch pierwszych z WAW to samo oferowanie, dystans prawie ten sam a cena tak znacząco różna ???
gość_e7c91
2015-10-29 18:54
Świetnie! Mam nadzieję, że rzeczywiście pojawi się u nas szeroki kadłub...
gość_eb5b1
2015-10-29 17:09
Pisze z Dohy. lecialem dzisiaj z Wawy. gadalem w biurze z laskami bo drukowalem karte u nich. bedzie od marca duzy samolot. a330 lub b 787. niepotwierdzone info. w doha nie ma ladowarek do telefonow. gniazdka sa europejskie a ladowarka kosztuje 25 dolcow. usb laduje z applow ale w pol godziny naladowalem 7%
gość_e7c91
2015-10-29 14:43
A330-200 mogliby spokojnie przysłać do WAW... dopóki tak się nie stanie, będą z kretesem przegrywali z -prawie- sąsiadem z Emiratów Arabskich.
rzeczywiście A320 z Wawy do Dohy jest mało komfortowy ale warto pamiętać że jeżeli planujecie dalszy lot to 777 w QR ma rozkład w ekonomicznej 3-3-3 a Emiraty 3-4-3.
A może Qatar wszystkich zaskoczy i wprowadzi drugą rotację zamiast większego samolotu?:)
cronwood
2015-10-27 09:38
Klasa C w 777 (full flat) jest o wiele lepsza niż w 332 (angle-flat), poza tym 332 jest "za wąski w kadłubie" na układ 2-3-2 i jest po prostu ciasno. Ruch w dobrym kierunku.
Potwierdzam. Kupiiłem bilet na drugą połowę listopada, nie dla siebie, i jest B777-300ER w obie strony.
pcharasz
2015-10-27 00:22
Problemem to jest to, że katarskie A320 są w bardzo kiepskim stanie.
gość_06f63
2015-10-26 17:19
EK ma overbookingi na trasie do WAW, przy mnie szukali wolontariuszy, który w zamian za dodatkowy bilet za darmo polecą przez AMS do DXB i dalej. Ciekawe czy jak będzie 773, to też będą takie full rejsy?
gość_06f63
2015-10-26 17:17
Lecąc QR do DOH stój sobie w kolejce przez pół kabiny do 2 kibli w 320 razem z ponad setką Y/cl pax! Powodzenia!!!
gość_24014
2015-10-26 16:08
fu3i tez lecialem rok temu z Rzymu do Hanoi , Qatarem cena 470 euro w dwie strony , pozdro Wietnam piekny kraj polecam delte Mekongu z Ho Chi Minh city do Phnom Penh w Kambodzy POZDRO
gość_084d4
2015-10-26 14:51
Co wy tak wszyscy z tym szerokim kadłubem? Dla zwykłych pasażerów nie ma to żadnego znaczenia. W klasie economy nie ma żadnej róźnicy czy leci się Qatarem A320 czy B777? Leciałem, więc wiem... 5 godzin z Dohy do WAW naprawdę da się wytrzymać w wąskim kadłubie.
gość_4334b
2015-10-26 14:48
To dobra wiadomość. 777-200ER będą mogli przenieść na trasę do Radomia :)
gość_3643c
2015-10-26 14:00
gość_7798a: Oj mylisz się. To znaczy po części też ze względu na cargo, ale głównym powodem jest wycofywanie A332.
Dlaczego Qatar mialby się zwinąć? Lecę w czwartek do Hanoi, przejrzałem dużo połączeń i Qatar miał najlepsze połączenie cenowo, nie zależy mi jakoś na czasie, a na cenie, bo przy 3000 każda złotówka ma już swoją wartość. Emiratem było dużo drożej, Qatarem taniej, na dodatek na A380 polecę;)
Dlaczego Qatar mialby się zwinąć? Lecę w czwartek do Hanoi, przejrzałem dużo połączeń i Qatar miał najlepsze połączenie cenowo, nie zależy mi jakoś na czasie, a na cenie, bo przy 3000 każda złotówka ma już swoją wartość. Emiratem było dużo drożej, Qatarem taniej, na dodatek na A380 polecę;)
gość_eec57
2015-10-26 11:00
Świetnie! :) EK udowadnia tym samym że dla niego Polska i Warszawa jest równie ważna jak Zachód Europy :) Widać też że ruch musi też być spory :)
gość_f021f
2015-10-26 09:46
overbooking ? hym Czy komuś zdarzyło się nie zabrać na trasie WAW -DXB?