pogrzebacz
2008-09-05 04:55
lo matko! 10% zabawne tylko tyle sprzedajom, z czero niech strony ich sprzedajom, hehe he hehe
nie ma co sie szokowac skoro LH ma ledwo 2o% inwestujac tyle w reklame , krok w dobra strone tyle ze troche za ozno, ale dobre i to ..
zabawne jest to ze klikam na baner reklamowy i zostaje przekierowany na strone LOT to ukazuje mi sie nastepujacy komunikat:"Brak promocji dla wybranego rynku..." konec cytatu....
podobnie jak pablo tez jestem zaskoczony, ze lot tak malo biletow sprzedaje w internecie 10%!!!! musza miec jakies prehistoryczne kanaly dystrybucji, poza tym chcialbym wiedziec, jaka ilosc miejsc jest w promocji (pewnie mala dltego nie podaja tej informacji, swoja droga czy to zgodne z prawem?)
pozostaje nam tylko wierzyć, że LOT znacząco zwiększy sprzedaż biletów w sieci, tylko ja bym te promocje robił częściej i w różnych możliwych konfiguracjach...
paolo-79
2008-09-04 17:34
...albo przez pocztowke, wyslana na pokladzie upadlej pod niebnej poczty centrala...albo tele sprzedaz w via podniebny barek ce zero hehe
Tia, jeszcze powinni wrożyć sprzedaż biletów przez pilota [w trakcie lotu] ;-), swoją drogą jestem w szoku, że LOT tak mało biletów sprzedaje przez internet !!
a pomysł ze sprzedażą przez komórkę to chyba odgapili od InterCity, bo ta oto firma polska (jeszcze) nasza zamierza sprzedawać bilety na pociągi kwalifikowane za pomocą MMS wysyłając komendę SMSem na numer o bardzo podwyższonej płatności a przysyłając MMS, który będziemy pokazywać ekipie pociągu. W przypadku LOTu to chyba na komórkę wyślą numer rezerwacji, bo cóż innego...
czyli jednak wychodzi na to, że LOT potrzebował takiej osoby jak pana Kułakowskiego, aby obrać taką strategię. Czyli wychodzi na to, że do tej pory albo nie znalazła się w tej firmie osoba z takimi pomysłami, albo nie dopuszczali takiej do głosu...