Podsumowanie półrocza 2008

Podsumowanie półrocza 2008 W czerwcu br. w Porcie Lotniczym im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu odprawiono 148 919 pasażerów. Jest to wynik o 25% lepszy w porównaniu z analogicznym okresem roku 2007, kiedy we wrocławskim porcie lotniczym obsłużono 118 718 osób. W całym pierwszym półroczu 2008 roku odprawiono 684 019 osób. Porównując ten wynik do liczby pasażerów obsłużonych w pierwszej połowie 2007...
10/07/2008 23:42   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
4tech 2008-07-13 18:55   
4tech - Profil 4tech
raf:tak odrobiles lekcje..hihihiii nawiasem mowiac jestem bialy a nie zielony...pociagi jezdzily i beda jezdzic...masz racje ze z rozkladu znika i pojawia sie szklarska poreba-gdynia, pozostale pociagi zmieniaja godziny odjazdow czesto o kilka minut..co nie zmienia faktu ze kiedys tych pociagow bylo min.dwa razy wiecej...nomen omen ostatni raz jechalem pociagiem 26.05.08 wlasnie na trasie Bydgoszcz-Poznan...i pociag do Gniezna byl prawie pusty..:-))) i nie jest dla mnie obraza ze ktos ma wieksza wiedze niz ja..nawet gdy jest mlodszy...
szot 2008-07-13 18:31   
szot - Profil szot
No no, jaka dyskusja się rozwinęła w wątku, szok :-)
raf 2008-07-13 17:55   
raf - Profil raf
aha mam nadzieje ze przeczytales uwaznie i zrozumiales,tylko nie wiem dlaczego klociles sie ze mna na temat ktory dla ciebie jest obcy.pozdrawiam
raf 2008-07-13 17:52   
raf - Profil raf
OK WIDZE ZE JESTES ZIELONY ,WIEC TOBIE WYTLUMACZE:
POCIAG NR1 (2.11.2008)
+godzina2.48jezdzi caly rok podczas wakacji szkolnych zmienia sie godzina na 2.53,napisane masz ze kursuje do grudnia,poniewaz w grudniu zmienia sie rozklad
+5.41 kursuje codziennie przez caly rok
+8.57 kursuje przez caly rok,w wakcje jezdzi troche pozniej o 9.01,kursuje do grudnia ,tak poniewaz do tej pory obowiazuje rozklad
+12.05 kursuje codziennie,tzn do grudniaa bo....wiesz juz dlaczego,a w licpu kursuje o 12.17
+14.51 taka sama sytuacja,w sierpniu kursuje o 14.58
+18.12albo 18.33 kursuje caly rok