torunczyk
2015-05-11 23:04
a co ma Qatar czy Emirates do tras USA - Skandynawia??? Norwegian już prędzej, choć ci nie są linią sieciową i nie sprzedają biletów między krajowymi portami wewnątrz USA a Skandynawią, a to zapewne większość ruchu United na tej trasie, pewnie z/do samego NYC to kilka-kilkanaście procent tylko.
gość_f2166
2015-05-11 15:51
konkurencja Qatar i Emirates daje się we znaki. Do Azji bilety z Oslo są znacznie tańsze aniżeli z Warszawy. Dodatkowo Norwegian uruchomił więcej lotów do USA i na Karaiby. Nie wspominając już o słabiutkim SAS. Oj jaki pewny siebie był prezes SASu podczas debaty telewizyjnej z właścicielem Norwegiana ( podczas ostatniego strajku). Jak to on pokreślał, że SAS to linia Skandynawska i zawsze będzie zatrudniać na skandynawskich warunkach.....no to sobie zatrudniaj a strata coraz większa.