Lufthansa to z pewnością grupa mająca wypracowaną przez lata renomę, ale nie można zapominać o tym, że poczynania konkurencji zmuszają przewoźnika do redukcji kosztów i szukania nowych sposobów istnienia na rynku. Ostatnie strajki to przecież nie pierwszy sygnał, że w Grupie nie jest różowo, tylko raczej przejaw desperacji pracowników, którzy chyba najlepiej wiedzą, jak od środka wygląda sytuacja.
gość_3d086
2015-03-24 14:04
Po tej katastrofie samolotu Germanwings to może zdecyduję się na przyśpieszenie całego procesu przejścia do Eurowings.
Pewnie chodzi o zmianę zasad zatrudnienia i walkę ze związkami zawodowymi czego wynikiem są ostatnie strajki. Ale generalnie wygląda to dziwnie tak jak napisał arahja; najpierw wszystko co nie z FRA i MUC do Germanwings. Potem tworzą Eurowings na tanie loty długodystansowe, a teraz wszystko tam przerzucają z Germanwings.
spotter10
2015-03-24 10:21
Zgadzam się z obydwoma poniższymi komentarzami. LH i jej grupa to raczej pewny i solidny produkt, ale jednocześnie te zmiany wyglądają jak miotanie się. Nie wiem do końca czemu ma służyć rozdrabnianie się na Lufthansę i Eurowings. Do tego jeszcze Lufthansa CityLine. Za dużo tego, chociaż jak się kupuje bilet, to pax'a to nie interesuje. Dla mnie dziwne.
gość_83c96
2015-03-24 10:04
Dzięki tym zmianom a także nadchodzącym otwiera się całkiem dużo nowych kierunków z przesiadką w DUS za rozsądne pieniądze, np. z POZ. Oczywiście lot z bagażem podręcznym, ale można nadal np. zbierać mile nawet w najtańszych taryfach.
gość_d9e1a
2015-03-24 09:10
A ja w przeciwienstwie do poprzedniego komentarza biore jak najbardziej pod uwage przy moich lotach LH czy Eurowings bo to zawsze przewidywalny i solidny produkt na ktorym sie jeszcze nigdy nie zawiodlem.
nie ogarniam lufy. najpierw przenieśli operacje z lotnisk poza FRAMUC do germanwings, teraz eurowings, tworzą nową spółkę dla lotów long haul. strasznie się miotają i dla mnie jako pasażera stali się linią której nierozpoznaje i nie biorę jej pod uwagę planując podróż