Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_4e40f
2015-03-24 06:46
Taka jest cena "dodatniego" (podobno) wyniku finansowego LOTU - teraz inne firmy wokół zapłacą cenę za wyciągnięcie pozostającego w stanie rozkładu LOTU ponad poprzeczkę. Jego strata poszła teraz do Eurolotu, LOTAMSU i innych wokół. Dlatego że nie można było już po raz ósmy z rzędu wykazywać straty i jednocześnie opowiadać prasie głupot że się tę linię "reformuje" i "restrukturyzuje".
gość_96877
2015-03-13 15:34
Podsumowując - fajna linia ze zmarnowanym potencjałem. Świetne załogi, Fajny cabin crew, dobry PR, beznadziejny zarząd z nadania partyjnego + nie najlepszy marketing. Szkoda. Lubiłem z nimi latać.
gość_4e40f
2015-03-05 19:14
No i co teraz? Upadek, nie ma linii i nie ma winnego? Czy ten który kupił Q400 myśli, że prokurator już nie dokopie się do niego bo K2 zbankrutował?
gość_6f956: w jaki sposób Pan Mikosz przyczynił się do upadku K2?
gość_6f956
2015-03-03 18:03
Polska po Eurolocie.. Oby najbardziej brak Eurolotu (a raczej sposób w jaki doprowadzono firmę do likwidacji) odczuli nieudolni Prezesi zarządzający (?) firmą oraz główny architekt upadku - Pan Mikosz. Jest naprawdę wiele materiałów i ciekawych faktów (i dowodów) do przestawienia właściwym instytucjo. Do zobaczenia...
gość_be5bf
2015-03-03 14:25
Jeżeli chodzi o BZG to Eurolot latał od połowy kwietnia 2014 2xdziennie (w weekend 1xdziennie). Połączenia 3xdziennie zaczęły się od połowy stycznia 2015 (prawdopodobnie z powodu wykonania umowy na dofinansowanie tego połączenia). Pytanie jak oferowanie było przez was kalkulowane, bo jeżeli na podstawie lotów 3xdziennie to wynik musi być błędny (chyba, że to ja się mylę).
@spooks: Q400 będą w LO tylko nie wiadomo jeszcze w jakiej ilości. Jeżeli nie wszystkie to reszta pójdzie do leasingodawcy.
gość_e62d8
2015-03-02 22:44
To prawda. Straci kujawsko-pomorskie, a szkoda. Stracą też częściowo pasazerowie innych miast zarówno na stracie paru kierunków i na wzroście cen, np. Wrocław, Kraków. Może piloci, którzy latali eurolotem mogliby przejść do LOTu, chyba, że Lot nie potrzebuje Dashów?
gość_5c68f
2015-03-02 22:43
Zamiana E170 na Dashe byłaby niezłym rozwiązaniem i umożliwia obejście przez LOT ograniczeń pomocowych. Ale decyzje w Locie nie zawsze są racjonalne...
Ktoś wie czy wszystkie dash'e zostaną zwrócone czy coś zostanie dla LOTu? Ciekawe jak by wyglądały w 100% LOT'owskim malowaniu :)
gość_f1eba
2015-03-02 21:04
Już ja widzę jak do WRO przylatuje SWISS. Może za 10 lat.
gość_35297
2015-03-02 18:02
@gość_4fc57: ja liczylem bardziej na Etihad Regional, a nie Swiss, ale jak widac oni tez maja swoje problemy... A rozwoj biznesowy w kierunku Szwajcarii wcale nie musi byc determinanta rozwoju polaczenia lotniczego... Przeciez mimo NSNu nie zaczely sie loty do Finlandii, przez IBM nie ma lotow do Francji, przez Volvo nie ma lotow do Szwecji, itp...
gość_06ed8
2015-03-02 17:35
O Bydgoszcz się nie martwcie. Niebawem wchodzi tutaj nowa linia, a od jesieni/zimy Ryanair doda nowe połączenie. Jak Frankfurt dobrze sie sprzeda, to tez bedzie 6 lotow a nie 4.
gość_4fc57
2015-03-02 15:59
We WRO jest duze centum CS a teraz wchodzi drugi szwajcarski bank UBS, wiec tylko patzec jak przyleci Swiss.
gość_0bf21
2015-03-02 15:21
W Bydgoszczy rejsy kończą się 13.03, więc jak to się ma do zamieszczonego na stronie
zobacz link listu do pasażerów? To samo w Lublinie - tam już nic nie poleci! A tak obiecywali... no ale to przecież Eurolot. Umiesz liczyć, licz na siebie :-)
gość_617f2
2015-03-02 13:46
Najmniej na kłopotach warszawskiej linii lotniczej Eurolot straci lotnisko w Łodzi, ponieważ ta stołeczna linia już dawno wypiela się na lotnisko w Łodzi
gość_2bd14
2015-03-02 13:27
Bydgoszcz: liczba miejsc, liczbą miejsc, może ktoś by wziął pod uwagę obłożenie samolotów do WAW?? Przy dwóch rotacjach średni obłożenie wypadało zapewne w okolicach 15-20 osób, jak było 35 to było święto, ale bywały rejsy z 5 osobami. Przy 3 też szału nie ma. Poza tym 3 rotacje będą do połowy marca, bo później lotnisko jest zamknięte.
gość_b70f6
2015-03-02 12:15
gosc_74683: A nazywanie lotnisk regionalnych portami, czyż to też nie na wyrost?:)
gość_96877
2015-03-02 12:09
gość_74863: raport bierze pod uwagę tylko połączenia regularne. Czartery to "inna bajka"
Nie uwzględniono skasowania tras wakacyjnych do Chorwacji. Dobrze że w zeszłym roku zdecydowałem się na lot Poznań Zadar na wakacje, było to bardzo przyjemne połączenie, obecnie niestety niemożliwe.