gość_20271
2014-12-22 17:40
@ gość_67582
Eurolot w tej chwili nie ma rentownych tras. W lato było ich kilka (na palach jednej ręki). I to by było na tyle jeśli chodzi o sensowność istnienia Eurolotu. To samo sens istnienia LUZ-WAW. Ja rozumiem, ze ceny wysokie ale średni LF na poziomie 10 osób mówi wszystko ...
przemolot
2014-12-21 21:56
Ktoś może wie, dlaczego dzisiejszy MXP-LUZ leci z GOA?
gość_67582
2014-12-21 14:56
Jakie według was eurolot ma rentowne trasy które przynoszą mu zyski ?
arahja: Ładowanie setek milionów z publicznych pieniędzy w coś tylko po to by działało i woziło powietrze na zmianę z posłami mija się z celem, już lepiej dać te pieniądze lowcostom, przynajmniej dzięki temu zwykli pasażerowie mogą tanio latać...
Adminie, jak można tak prezentować artykuły? 4 linie na krzyż i czytelnik ma się domyślać, że trzeba kliknąć drugi od lewej ledwo widoczny link "czytaj artykuł"? Dajcie chociaż czytelny link _pod_ zapowiedzią, jakieś "czytaj dalej" czy coś....
bardzo dobry, wyważony artykuł. Całkowicie się zgadzam z podsumowaniem które jest w ostatnim akapicie. Trzeba zrobić wszystko żeby uratować ELO bo jest on potrzebny dla rozwoju wielu miast i może być dobrym katalizatorem dla rozwoju gospodarczego. Nie musi być linią przynoszącą zysk, ważne żeby jego działalność się bilansowała
gość_4cc85
2014-12-18 05:00
W Polsce nie ma prawdziwych (z sukcesami) manadzerow od lotnictwa. Wszyscy albo bawia sie w zarzadzanie (zero doswiadczenia) albo sa z rzadowego rozdania (tutaj same zera). Jak opracowac porzadna strategie skoro ogranicza sie jedynie do kopiowania pewnych wzorcow i zera inwencji wlasnej? Sorry - firma skazana jest na pozarcie ( o przepraszam nasz dobrotliwie panujacy PO+PSL moze dolozyc troche do garnuszka). Szkoda gadac
gość_08035
2014-12-18 00:00
Klopoty ELO zaczely sie, jak zarzad postanowil sie rozstac z LOTem i zaczac samemu latac trasach miedzy polskimi portami regionalnymi oraz z nich za granice. Gdyby ELO dalej wspolpracowal z LOTem takich problemow by nie bylo. ELO rozwijalby siatke Q400 ale jako LOT dowaz tym samym pasazerow do hubu w WAW i tu Q400 byly swietna opcja, gdyz mogly latac dalej i mogly laczyc WAW z portami regionalnymi w krajach osciennych i nie tylko.
A o co chodzi ze SprintAirem? Coraz więcej ich widzę na FR24. A to Wilno, a to Ryga, Kraków, Kijów. Czy oni wożą pasażerów czy tylko cargo?
gość_abebe
2014-12-17 21:12
Tylko jedno pytanie - Dlaczego pan Balcerzak podpisał umowę na wynajen samolotów q 400 dla LOT która z założenia przynosi Eurolotowi straty? Dumping poprawiający wynik lotu kosztem eurolot.. A potem zdziwienie że eurolot ma straty? Dowcip naprawdę niezła zabawa Panów prezesów. .
gość_57c12
2014-12-17 17:35
Szkoda Eurolotu.Sympatczne CC (nie to co w LOT), nowe samoloty ehh
gość_b2eb0
2014-12-17 13:36
Przecież Eurolot powstał tylko po to żeby LOT nie padł całkowicie - jak widać na razie się udaje.
gość_afdbc
2014-12-17 13:34
Ciekawe gdzie jest teraz Pan T.B. "looking for a new challenge"? ;)
Pieknie...K2 powinno byc spolka corka LOT-u jak to dziala u wiekszosci duzych linii na Swiecie.