LOT: Retrofit Boeingów 737-400

LOT: Retrofit Boeingów 737-400 Działanie LOT-u to tymczasowe rozwiązanie poprawy komfortu spowodowane brakiem możliwości zamawiania nowych maszyn ze względu na prowadzoną restrukturyzację. B737-400 pozostanę we flocie i zyskają m.in. nowe wygodniejsze fotele. - Boeingi 737 otrzymają nowy wygląd kabiny. Wymienimy w nich oświetlenie, fotele, wykładziny, a także toalety. Samoloty z nowym wnętrzem...
28/08/2014 12:46   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8601a 2015-08-12 19:17   
gość_8601a - Profil gość_8601a
do dziś chyba żadna z maszyn nie przeszła zmiany
gość_966a7 2014-08-31 19:35   
gość_966a7 - Profil gość_966a7
gość_8940a: Są plany, ale narazie chyba nie mogą.
gość_8940a 2014-08-31 13:56   
gość_8940a - Profil gość_8940a
Retrofit tych maszyn to dobry pomysl, ale generalnie trzeba pomyslec o wymianie sprzetu na nowszy. Moze w koncu LO zlozy zamowienia np. na cos jak A-320?
gość_bf708 2014-08-30 13:02   
gość_bf708 - Profil gość_bf708
BA850: Na pewno by zrobili gdyby wiedzieli, że dostawa 787 opóźni się ostatecznie... 4 lata.

gość_a9b7a: Co do wingletów, to podobno 737-400 są jedynymi z CL, w których nie można ich instalować. Również dosyć niedawno chodziły plotki, że Enter miał zainstalować je do swoich 737-400.
hariko 2014-08-30 00:11   
hariko - Profil hariko
w oczekiwaniu na nowe maszyny zdecydowanie lepszy retrofit niz stare i mocno zuzyte wnetrze!
BA850 2014-08-30 00:11   
BA850 - Profil BA850
gość_bf708: nie zrobili i to był błąd, bo coraz bardziej ich produkt transatlantycki odstawał od konkurencji i LOT tracił klientów na rzecz Lufy/KLM/BA.
gość_a9b7a 2014-08-29 23:54   
gość_a9b7a - Profil gość_a9b7a
Czyli retrofit obejmie wyłącznie produkt dla pasażerów? Instalacji wingletów i modernizacji cockpitu raczej nie będzie?
gość_bf708 2014-08-29 12:59   
gość_bf708 - Profil gość_bf708
BA850: Wydaje mi się, że nie robili ich w 767, ponieważ co krótki czas zmieniała się przewidywana data dostaw 787 i nie było wiadomo, czy tak naprawdę będą lada dzień czy znowu przełożą na pół roku później.
BA850 2014-08-29 10:44   
BA850 - Profil BA850
Większość linii lotniczych leasinguje maszyny, nie jest to nic nowego i nadzwyczajnego. Retro fit to bardzo dobra decyzja nawet jeśli tylko na 2-3 lata. Identyczna decyzja powinna być podjęta w przypadku 767, gdy pojawiły się pierwsze informacje o opóźnieniach w dostawie 787.
gość_5fe87 2014-08-29 10:10   
gość_5fe87 - Profil gość_5fe87
zastanawia mnie tylko czy jest sens robić taki drogi zabieg na rok, na wynajętej a nie własnej maszynie
gość_c1149 2014-08-29 08:39   
gość_c1149 - Profil gość_c1149
Świetny pomysł!
LLE jest jeszcze w miare wygodna i nie trzeba by bylo nic w niej robić ale np. LLF zasłuzyl na porzadny remont ( stare materialowe siedzenia, twarde i wyglad z lat 90) .
Napewno nie jest to tragedia ale modernizacja sie przyda;)
Pozdrawiam ;)
gość_bf708 2014-08-28 23:54   
gość_bf708 - Profil gość_bf708
gość_92d5f: W sumie chyba jednak się opłaca robić retrofit, ponieważ każdy może sądzić co innego o kabinie. Ty mówisz że nie jest całkiem ok, ale zaraz się znajdzie masa narzekaczy, którzy zaraz wszystkim nagadają, jak to lecieli "starym, zdezelowanym złomem", ewentualnie też to i tamto było "posklejane taśmami klejącymi". Krótko mówiąc, przynajmniej większa część paxów może będzie zadowolona ;)
gość_92d5f 2014-08-28 22:44   
gość_92d5f - Profil gość_92d5f
Tak sie sklada, ze niedalej jak wczoraj lecialem SP-LLE i musze przyznac, ze kabina wyglada calkiem w porzadku i nie widac po niej tego, ze samolot ten lata od drugiej polowy lat 90. Czy warto zatem robic retrofit na 2-3 lata. Chyba, ze przy okazji zwiekszy sie liczbe foteli ze 147/162 np. do 168-174 instalujac nowe fotele typu 'slim' przy okazji likwidujac czesc przedniej kuchni. Trzy samoloty tej wielkosci moga sie przydac na wszystkie rejsy na trasie do LHR, TLV oraz na popoludniowo-wieczornym rejsie do/z BRU i rejsie w I fali wschodniej do KBP oraz latem do MAD.
gość_bf708 2014-08-28 18:57   
gość_bf708 - Profil gość_bf708
Bardzo dobry pomysł- jak nie mogą nic więcej zrobić, to niech przynajmniej zrobią ten retrofit. Szkoda że dopiero teraz, ale jak to mówią "lepiej późno, niż wcale". Nie mogę się doczekać, aż zobaczę chociaż wizualizacje ;)

Swoją drogą: jest możliwa w 737CL instalacja LED-ów, jak np. w 787 czy 737 ze sky interior?
gość_99583 2014-08-28 16:03   
gość_99583 - Profil gość_99583
I teraz pytanie, co będzie latać na zastępstwie w trakcie przeprowadzania retrofitu (no bo wymiana np. toalet to nie jest kwestia dnia) - może jeden z CanJetowych 738 zostanie w PL na dłużej? Świetny krok, a jak tylko skończy się okres restrykcji to trzeba z miejsca zamówić samoloty - widziałbym w LOTcie rodzinę A320neo.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy