Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8601a
2015-08-12 19:17
do dziś chyba żadna z maszyn nie przeszła zmiany
gość_966a7
2014-08-31 19:35
gość_8940a: Są plany, ale narazie chyba nie mogą.
gość_8940a
2014-08-31 13:56
Retrofit tych maszyn to dobry pomysl, ale generalnie trzeba pomyslec o wymianie sprzetu na nowszy. Moze w koncu LO zlozy zamowienia np. na cos jak A-320?
gość_bf708
2014-08-30 13:02
BA850: Na pewno by zrobili gdyby wiedzieli, że dostawa 787 opóźni się ostatecznie... 4 lata.
gość_a9b7a: Co do wingletów, to podobno 737-400 są jedynymi z CL, w których nie można ich instalować. Również dosyć niedawno chodziły plotki, że Enter miał zainstalować je do swoich 737-400.
w oczekiwaniu na nowe maszyny zdecydowanie lepszy retrofit niz stare i mocno zuzyte wnetrze!
gość_bf708: nie zrobili i to był błąd, bo coraz bardziej ich produkt transatlantycki odstawał od konkurencji i LOT tracił klientów na rzecz Lufy/KLM/BA.
gość_a9b7a
2014-08-29 23:54
Czyli retrofit obejmie wyłącznie produkt dla pasażerów? Instalacji wingletów i modernizacji cockpitu raczej nie będzie?
gość_bf708
2014-08-29 12:59
BA850: Wydaje mi się, że nie robili ich w 767, ponieważ co krótki czas zmieniała się przewidywana data dostaw 787 i nie było wiadomo, czy tak naprawdę będą lada dzień czy znowu przełożą na pół roku później.
Większość linii lotniczych leasinguje maszyny, nie jest to nic nowego i nadzwyczajnego. Retro fit to bardzo dobra decyzja nawet jeśli tylko na 2-3 lata. Identyczna decyzja powinna być podjęta w przypadku 767, gdy pojawiły się pierwsze informacje o opóźnieniach w dostawie 787.
gość_5fe87
2014-08-29 10:10
zastanawia mnie tylko czy jest sens robić taki drogi zabieg na rok, na wynajętej a nie własnej maszynie
gość_c1149
2014-08-29 08:39
Świetny pomysł!
LLE jest jeszcze w miare wygodna i nie trzeba by bylo nic w niej robić ale np. LLF zasłuzyl na porzadny remont ( stare materialowe siedzenia, twarde i wyglad z lat 90) .
Napewno nie jest to tragedia ale modernizacja sie przyda;)
Pozdrawiam ;)
gość_bf708
2014-08-28 23:54
gość_92d5f: W sumie chyba jednak się opłaca robić retrofit, ponieważ każdy może sądzić co innego o kabinie. Ty mówisz że nie jest całkiem ok, ale zaraz się znajdzie masa narzekaczy, którzy zaraz wszystkim nagadają, jak to lecieli "starym, zdezelowanym złomem", ewentualnie też to i tamto było "posklejane taśmami klejącymi". Krótko mówiąc, przynajmniej większa część paxów może będzie zadowolona ;)
gość_92d5f
2014-08-28 22:44
Tak sie sklada, ze niedalej jak wczoraj lecialem SP-LLE i musze przyznac, ze kabina wyglada calkiem w porzadku i nie widac po niej tego, ze samolot ten lata od drugiej polowy lat 90. Czy warto zatem robic retrofit na 2-3 lata. Chyba, ze przy okazji zwiekszy sie liczbe foteli ze 147/162 np. do 168-174 instalujac nowe fotele typu 'slim' przy okazji likwidujac czesc przedniej kuchni. Trzy samoloty tej wielkosci moga sie przydac na wszystkie rejsy na trasie do LHR, TLV oraz na popoludniowo-wieczornym rejsie do/z BRU i rejsie w I fali wschodniej do KBP oraz latem do MAD.
gość_bf708
2014-08-28 18:57
Bardzo dobry pomysł- jak nie mogą nic więcej zrobić, to niech przynajmniej zrobią ten retrofit. Szkoda że dopiero teraz, ale jak to mówią "lepiej późno, niż wcale". Nie mogę się doczekać, aż zobaczę chociaż wizualizacje ;)
Swoją drogą: jest możliwa w 737CL instalacja LED-ów, jak np. w 787 czy 737 ze sky interior?
gość_99583
2014-08-28 16:03
I teraz pytanie, co będzie latać na zastępstwie w trakcie przeprowadzania retrofitu (no bo wymiana np. toalet to nie jest kwestia dnia) - może jeden z CanJetowych 738 zostanie w PL na dłużej? Świetny krok, a jak tylko skończy się okres restrykcji to trzeba z miejsca zamówić samoloty - widziałbym w LOTcie rodzinę A320neo.