Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
paolo-79
2007-07-08 00:17
byla taka trasa na ktora narobili mi ochoty,oglosili (WROCLAW-KÖLN)a pozniej przed jej startem juz ja skasowali..wro-mxp skasowali natomiast po 3 miesiacach..etc etc etc---
masaj: Witamy w świecie Centralwings... Mój lot GDN-CIA (którym w końcu nie poleciałem) 2 razy przekładali i chyba ze 3 razy dzwonili, nachalnie i bezczelnie, czy na pewno wiem że znowu zmienili godziny lotu. Ech.
Kierunki sa juz ogloszone na stronie lotniska Lawica, wiec nie sadze zeby nie mialy dojsc do skutku.
pozpiotr
2007-07-06 23:40
Kiedys wspominal o tym LOT, teraz przebakuje C0, wiec moze cos w tym jest. Taka mam przynajmniej nadzieje.
pozpiotr: A Ty wierzysz w ogóle, że one zostaną uruchomione? Bo ja tak średnio. W końcu to chyba jeszcze decyzja starego kierownictwa... ;P
pozpiotr
2007-07-06 23:30
Ciesze sie (jak zwykle) z nowych kierunkow z POZ, tylko troche zaluje ze to C0 je uruchamia, ale chyba lepsze to niz nic...
piotrekch: Masz rację. Portfel firmy buduje się na szerokim spektrum sprzedaży, w którym będą kury znoszące złote jajka, ale trzeba mieć też wiele średniaków, które w razie upadku owej kury zapewnią firmie przetrwanie. W przypadku linii lotniczej trzeba po prostu mieć dużo różnorodnych połączeń, i tych mniej, i tych bardziej opłacalnych. Przy LF na stałym poziomie powyżej 50% musi się opłacać, chyba że ktoś jest kompletnym dyletantem w biznesie. Loty z Łodzi zawsze miały dobre zapełnienie, zresztą Centralwings chyba nigdy nie latał pusty - w odróżnieniu od DirectFly, gdzie prawie puste samolociki były standardem. A morał jest jeden - nadal nikt z nas nie ma zielonego pojęcia, w którą stronę dryfuje C0. A bez sprawnej komunikacji nie ma co liczyć na wsparcie załogi i pasażerów w zmianach. To co, Farewell Central?>
piotrekch
2007-07-06 12:42
do wojtek: oczywiście że CO to nie akcja charytatywna tylko linia lotnicza, która stara być się opłacalna. Załóżmy (to tylko taki obraz), że na danej trasie zarobią 4,50 zł (to tylko takie przykłady), a na drugiej przypuszczają zarobić 5,00 zł --- i co ??? Chciało by się 5 zł zarobić, ale nie mamy na to samolotu. To zabierzmy z trasy po 4,50 na trase 5,00 zł. I jaki w tym sens ??? Oni loty albo kasują dla czarterów albo ludzie tam pracujący są kompletnymi kretynami ZA PRZEPROSZENIEM !!!
Wspaniala wiadomosc dla Poznania i dla pasazerow z Wielkopolski. Cieszylbym sie rowniez z Amsterdamu, Bruukseli albo Zurichu liniami tradycyjnymi (np. LOT). Poznan do przodu!
oj, może tym razem nie będzie tak źle. C0 to nie akcja charytatywna. Jeśli nie opłaca im się z jednego miasta, może bardziej dochodowe będą loty z innego. Ja mimo wszystko trzymam za nich kciuki
paolo-79
2007-07-05 22:40
c-zero otwiera POZ BVA i CIA, ktos tam gada ze z rzeszowa tez otworzy,a po partu miesiacach zamyka lodz bva/cia...jak otwierali lodz,byl wielki orgasm,teraz znow ta sama hisoria..kiedys otworzyli WRO-MXP, wielka radosc, po 5 mies zamkneli...to samo z innymi trasami...chyba jz nie ma sie co excytowac nowymi trasami c-zero...cieszmy sie nimi,tak szybko odchodza...
desert_eag: znalazłem na stronie
zobacz link
desert_eag
2007-07-05 19:59
wojtek: skad takie info? w systemie rezerwacyjnym nadal jest mozliwosc dokonywania rezerwacji. a zeby byc w temacie to dobra dezyzja z tym poznaniem. myslalem, ze z LCJ tez wypali, ale wojtek cos spekuluje... a co do surestii wycofania sie z WAW to C0 korzysta z serwisu LO...
piotrekch
2007-07-05 18:30
Co z tego, że ogłosza te trasy skoro i tak zamkną je przed ich otwarciem !!! Zresztą ja się tam specjalnie nie ucieszyłem, bo napewno nie będę ryzykować życia w 20 letnim samolocie ciągle rozpadającym się, swojego zdrowia i nerwów czekając 16 godzin na samolot nie wiedząc czy wogólę polece. Co innego sytuacja z Wizz! Tu przynajmniej pewność jest na 90%, że samolot się nie spóźni i na 99% że doleci. W dodatku ceny niższe, ale to już inna sprawa.
Czas kupić dla CLW nowe A320, a jeśli B737 to tylko -900ER (ale za długi czas oczekiwania). LOT teraz dostał od Airbusa propozycje dostania samolotów poza kolejką. I jeśli chcą nadal odbługiwać czartery to conajmniej 15 tych maszyn poprosimy.
maxx: Wiesz Górny Śląsk jest szary i poprzemysłowy, ale zmienia się na plus i będzie zmieniać. Ale to nie zmienia faktu że np. Katowice nie mają tyle lat tradycji i wspaniałej starówki jak Wrocław, Toruń czy Gdańsk. W Katowicach jeszcze parę lat temu działało kilka kopalni, w tym jedna koło spodka! Na tym terenie powstanie muzeum Śląskie które będzie jedno z najładniejszych tego typu obiektów w Polsce, Śląsk się zmienia i będzie zmieniać na plus, a turystów jest sporo! Nie każdy turysta podnieca się paroma wyremontowanymi uliczkami i kamienicami :)
C0 zamknął połączenie Lódź-Rzym!
maxx - wrobelki cwierkaja ze jeszcze w tym roku wejda do Rzeszowa z rzymem i Paryzem - zobaczymy na ile prawdziwa jest ta informacja. Gratulacje dla poznania.
maxx: masz rację, nie pomyśleli - przecież gdyby się od samego początku pojawili w portach regionalnych, to myślę, że inaczej by dzisiaj działała i wyglądała linia - tylko problem jest tu w osobach zarządzających - są to zasiedziane osoby z zasiedzianej matki, LO... jak to doskonale pasuje - zasiedziany LOT - widać efekty, zasiedziany C0 - widać efekty, zasiedziane PPL - widać skutki, opłakane... coś w tym musi być...
aynis: Powinni latać i z Łodzi, i z Bydgoszczy, i z Rzeszowa, i z Trójmiasta, i ze Szczecina, i z Poznania, i z Wrocławia. Zieloną Górę i Szymany można sobie darować, ale też tylko do czasu. Z Warszawy CeZero dawno powinno się wynieść, a najlepiej w ogóle tam nie zaczynać.
Tu z Poznania otwierają nowe połączenia, a w informacjach prasowych możne przeczytać, że C0 zamyka siedzibę w Łodzi i nie wiadomo, czy utrzymają się połączenia C0 stamtąd. Ajjj, C0...