Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_eurol
2007-05-27 01:39
pozdrawiam pania magde jedyna stefe polke i do tego ze stalowki nono :)
Hamburg : Przepraszam bardzo ale gdzie ja napisalem ze Lufa nie jest firma prywatna ? Jest firma niemiecka i jest to linia narodowa. To wystarczy aby ja chronic i forma wlasnosci nie ma tu nic do rzeczy. Otwarty rynek lotniczy istnieje poki co w Europie i teraz otwiera sie na USA. Loty z Azji odbywaja sie wiec ciagle na zasadzie porozumien i umow miedzy krajami.
kamil-lotn
2007-05-26 22:39
Fakt.Napisałem ,że mogą dorównać ale nie pisałem,że są lepsi.Trzeba patrzeć na to skąd linie Emirates są!Najbogatsze pańswo;-)W Dubaju w terminalu rosna palmy, wszędzie widać złoto itp...ehh chciałbym żeby w Europie tyle kosztowało paliwo co tam...
pozpiotr
2007-05-26 12:12
... a filmowa bajka o Emirates jest bardzo fajna :-)
pozpiotr
2007-05-26 11:49
Kamil-Lotn: dość często latam LH i AF po Europie i w moim bardzo subiektywnym odczuciu jeśli chodzi o serwis, punktualność i bagaże, to nawet LO bije ich na głowę. Nie będę porównywał do Emirates, bo ich nie znam...
To co najwyżej na pewno możliwość zakupu biletu na lot łączony, w stylu WAW/KRK - CGN/STR - CDG/MAD. A tu już niektórym w głowach korki od szampana strzeliły ;). Że też nikt wczesniej nie wpadł na takie proste rozwiązanie :))).
gosc_e-pio
2007-05-25 21:17
To jak mniemam material reklamowy dla laikow ? klasa first jest faktycznie ok, quasi kabina to novum, biznes jest zupelnie przecietna (polecam obejrzec nowa SQ na rejsach B773), o economy sie nie mowi bo to zawsze shit...fajnie gdyby weszli do PL ale sadze, ze atutow nie maja:
- przesiadka w hub DXB
- brak "mil" w MM i AF/KL
- przecietna biznes
Oczywiscie... moga penetrowac rynek klasy eco i cena z pewnoscia moga wygrac z SU.
O skytrax nie wspominam bo u nas jeszcze sie na to nie patrzy :)
O CO TU CHODZI ???
@chris: also jeszcz lepjej przeczytaj to:
zobacz link
Rzad niemiecki ma nic doczynienia z Lufa.
@ chris: Lufthansa jest calkiem prywatna spolka akcyjna..
mozesz poczytac na :
zobacz link
@ chris:A od kiedy rzad niemiecki ma wplyw na Lufe???
To nie jest LOT, gdzie rzad polski ma wplyw na ta linie.
Hamburg : Lufa ma ogromny wplyw na wejscie Emirates do Niemiec. Takie loty odbywaja sie na podstawie umow miedzynarodowych. Rzad niemiecki nie bedzie dzialal na szkode Lufy to chyba oczywiste.
@ gosc_sceptyk: Co ty gadaz ze Lufthansa sie boji wpuscic Emirates do Niemiec. Nibi jaki wplyw ma LH na Emirates? Podpowiem ci...ZADNEGO..A poza tym juz lataja z Niemiec.(np. z Hamburga)
Ale musze pochwalic te polaczenie (HAM-JFK)....jest popoludniem i nie trzeba tak wczesnie wstawac np. na Continantal, ktory leci rano do EWR lub leciec LH przes FRA lub MUC. Morze wybiore sie w pazdzierniku do Stanow i kto wie morze z Emirates ;-)
gosc_sceptyk: Zazdrosny jestes? Twoim tokiem myslenia to tu same laurki są! Co za niedobry Pasazer daje sie naciagac na wyjazdy... jak moze... i jeszcze filmiki robie... sceptycznie niepoprawnie... w piekle sie smazyc za to bedzie :) W moim odczuciu fajny material, nie mialem okazji leciec Emiratami a dzieki takim laurkom przynajmniej wiem jak to wyglada... i jesli moge miec jakies zyczenie to poprosze wiecej takich laurek panie 'Cebulak' :-)
Kamil-Lotn: może i te linie które wymieniłeś mogą próbować dorównywać Emirates, ale tylko Emirates śpi na perodolarach i stać ich na ostrą konkurencję - tak jak sami powiedzieli w filmie - po co być w sojuszach lotniczych i oddawać pasażerów konkurencji, skoro można
przewieźć ich saemu i jeszcze na tym zarobić...
kamil-lotn
2007-05-24 22:52
Bardzo fajny ten filmik.Myślę jednak, że są linie lotnicze, które moga dorównać EMIRATES np.AF i LH lub BA;)To te z Europy ...Azja i USA tez mają konkretne linie lotnicze;)
gosc_scept
2007-05-23 22:14
myślałem, że nie znajdę tu takich reklam. Zapewne jakaś agencja PR zabrała Pana Cebulaka do Dubaiu i im w zamian taką laurkę wysmarował.
gosc_praco
2007-05-23 21:19
linia jest wyrabana i najlepsza na swiecie , a loty do WAW beda chodzi by ludzie z polski latali via DXB do australii i azji . szkoda ze jeszcze nie latamy do Polski bo zadna linia w europie nie dorownuje Emirates
gosc_majki
2007-05-23 18:17
Wielkosc samolotu raczej nie ma wplywu na decyzje touroperatorow o wysylaniu grupy turystow gdzies w swiat. Zazwyczaj takie grupy nie sa bardzo liczebne...
A co do skrocenia czasu lotow i cofania sie na zachod w drodze na daleki wschod - nie bylbym taki pewien ze transfer w dxb skroci czas lotu - wystarczy wziac globus do reki :) i policzyc :-P
gosc_Scept
2007-05-23 15:27
EK nie otwiera WAW z mysla o ruchu do DXB, bo tego jest zdecydowanie za malo, by myslec o codziennych rejsach na A330. Chodzi o ruch via DXB do kilkudziesieciu portow w Azji, Afryce, Australii, do ktorych teraz trzeba latac przez Europe Zachodnia, przede wszystkim przez Niemcy. Wiadomo, ze przejma duza czesc, jesli nie wiekszosc tego ruchu, gdyz nikt nie bedzie chial cofac sie na zachod, by poleciec na wschod. Na dodatek tak duzy samolot na pewno zacheci tour opeartorow do wysylania duzych grup, czego teraz nie moga robic (poza charterami), gdyz LOT lata do Europy malymi samolotami.
marqoos_pl
2007-05-23 13:36
CX i SQ raczej na razie nie beda wchodzic do Polski, bo nie ma az takiego zapotrzebowania, a WAW nie jest tez popularnym portem tranzytowym. Zobaczymy, jak sobie EK bedzie radzil na trasach do/via DXB.