Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_rock
2006-10-29 11:50
ja tam nie żałuję ich. Miałem wątpilową przyjemność lecieć z nimi na teneryfę na sylwestra. Powrót przedłuzył się o 24 godziny a do tego nikt nie informował nas co tak naprawdę się dzieje. Ich samoloty były wyjątkowo awaryjne z tego co pytałem innych co z nimi latali
gosc_KIM
2006-10-28 11:29
Po pierwsze chciałem podziękować za zmianę tytułu.
Po drugie arche, tylko Biuro Podróży Fischer Polska ogłosiło utratę płynności finansowej. Linie lotnicze Fischer Air Polska jedynie zawiesiły operacje lotnicze, o czym już pisałem. Nigdzie nie było komunikatu o bankructwie. To jest błędna interpretacja osób niedoinformowanych. Pozdrawiam.
Fischer ogłosił utratę płynności finansowej, czyli upadłość, Drogi KIMie. Było już o tym w innej informacji portalu.
gosc_KIM
2006-10-27 17:05
W tytuł tematu wkradł się dość istotny błąd. Otóż żegnamy tylko samoloty! Fischer jako linia lotnicza zawiesił czasowo operacje lotnicze. Firma funkcjonuje nadla i szuka innych samolotów, więc chyba za wcześnie, żeby "żegnać Fischera".
gosc_KPS
2006-10-27 16:46
Do LOTNISKOWIEC: napisałeś "FFP miał zaniżone ceny i nie pokrywały one kosztów " a masz jakieś dowody na to? Czy tak sobie piszesz bo masz czas i niszczysz klawiaturę? Czy 600 000PLN za rejs na Dominikanę do mało? Przelicz to.
gosc_dino
2006-10-27 11:38
Nic dziwnwgo że tak się stało. Przecież wszyscy oficjele i PPL wyraźnie życzyli im bankructwa. Jak to w polskim piekiełku. A wystarczyło wysłac samoloty FPP po klientów Open travel i zapłacic z ubezpieczenia. Nie straciliby płynności. Nie wspomne o dobrej woli PPL który wypowiedział umowę a z drugiej strony (co zrozumiałe) nie czuł sie winny uszkodzeń samolotów FPP.
Gdyby nie stali 2 miesiące na pweno nie byłoby tak źle. Znam ludzi z FPP i był to znakomity i profesjonalny "team". Dodatkowo po raz kolejny "przewalacze" z branży turystycznej wyrolowali przewoźnika (Podróże i Open) bo nie dość że nie zapłacili za operacje to jeszcze wzieli po cichu kredyty pod zastaw akcji FPP.
Szkoda że w Polsce nie ma "chapter 11" bo niewiele brakowało do "przeżycia" FPP
gosc_Lotni
2006-10-27 01:21
Żeby latać na takich trasach musi sie to opłacać ..FFP miał zaniżone ceny i nie pokrywały one kosztów i prosty rachunek ekonomiczny ... stał się scenariuzem...
gosc_Aga
2006-10-26 21:16
To czym polecę na Kubę,a inni do Wenezueli,tajlandii,Kenii.To skandal,żeby w takim dużym kraju,przy dużym popycie na turystykę ,nie było linii,która zajęłaby się przewozem.
gosc_Ramze
2006-10-26 20:18
Biuro podróży Fischer już przestało działąć i ogłosiło nie wypłacalność, a Podróże TV również zaprzestały sowjej działalności.
gosc_Piotr
2006-10-26 20:00
Prędzej czy później to musiało się tak skończyć. Dla mnie to jest niewyobrażalne, jak mozna obłsugiwać czarterowe trasy, dalekiego zasięgu dwoma samolotami i to jeszcze B757? Zaraz to samo stanie się z Centralwings. Na dzień dzisiejszy jedynie ponowne powołanie spółki LOT Charters. Nowego malowania EuroCharter też się nie doczekaliśmy. Zaraz jeszcze upadnie biuro podóży Fischer (przepadnie mi wycieczka na Teneryfe), a na koniec doczekamy się upadku PodróżeTV.
gosc_seba
2006-10-26 16:48
bo jak wiekszosc zarabia 890 brutto a szefowie amja 5 tys. to gusowi wychodzi 2 tys. na reke wiec sie nie dziw...
Teraz juz drugi upadkiem Fischer Air Polska po upadku Air polonia. Ale strasznie.
a linie ''germania'' jest troche słabsze działalność ale nadal lecią bo ma węgiel. ;)
gosc_yach
2006-10-26 15:36
To obciach, że w 40 mln kraju nie może się utrzymać ani jeden przewoźnik czarterowy. I nikt nie lata bezpośrednio czarterami na trasach LH. Dno.