gosc_ex-jfk , soro masz dostep do tylu informacji, moze nam wytlumaczysz dlaczego Delta nie zechciala sie pojawic w WAW. Piszesz, ze Okecie jest dla niej zbyt arcynowoczesne, wiec dlaczego zdecydowala sie latac na lotniska w Pizzie, Bukareszcie i Budapeszcie?
gosc_ex-jf
2006-10-16 00:08
Ludzie, co wy tutaj * i skad te wiadomosci jakoby DAL (Delta):
1. miala w ogole latac do WAW,
2. zatrudnila dodtakowo w maju b.r. 20 polskojezycznych cabin crew,
3. latala do WAW JEDYNIE 9 mies.
To wszystko to jakias niesamowita sciema i stek bzdur (lub niezrozumienie jezyka angielskiego), gdyz:
1. Delta Air Lines wykonala swoj ostatni lot na trasie JFK-WAW-JFK w polowie 1999 roku (jako jedyny polskojezyczny czlonek zalogi "gasilem swiatlo" w stacji w WAW) i jak na razie nie ma NAWET W PLANACH przylatywac na to "arcynowoczesne" lotnisko w WAW;
2. DAL nie zatrudnila i nie bedzie specjalnie zatrudniac zadnych dodatkowych polskojezycznych czlonkow personelu pokladowego, poniewaz "posiada na stanie" tak w bazie na JFK, jak i calym swoim systemie ok. 45-50 poslkojezycznych czlonkow personalu pokladowego, co w pelni zaspokoiloby plany lotow do WAW, jesli takowe w ogole by istnialy. 3. DAL po zamknieciu bazy regionalnej personelu pokladowego w WAW w maju 1997 wykonywala przez okres okolo 2 lat loty bezposrednie JFK-WAW-JFK, ze nie wspomne o okresie tej samej dzialanosci pomiedzy koncem 1991 i koncem 1995. Loty te wykonywane byly na B767-300ER.
Takze prosze sprawdzcie najpierw "rewelacje" jakie tu chcecie zamieszczac, a jak nie jestescie w stanie tego zrobic to nie piszcie BZDUR!
airliner
2006-10-14 15:53
Dlatego nie bedzie w 2007 takze polaczenia Rzeszow - Nowy Jork, bo LOT moze spac dalej spokojnie
Airliner, niestety.Wszystko do czasu.
Moze jak T2 bedzie gotowy zabaczymy Delte.
Jak w konciu bedzie lotnisko w Modlinie, w bedzie masakra jesli chodzi o polaczen do Warszawy do Europy. Nie wiem co LOT zrobi.
airliner
2006-10-14 14:04
LOT tylko zaciera rece z radosci. Jeszcze jeden sezon spokoju :)
jest to porazka dla polski dzieki PPL i balagan co jest "port lotniczy" Okecie. Nie moge sie doczekac kiedy linie jak Emirates, Singapore Airlines, Delta, United czy ANA/JAL beda latac do polski.
Delta pewnie chce byc pierwsza na rynkach, ktore sa zbyt male by przyjac wiecej amerykanskich przewoznikow. W ten sposob beda mieli monopol. Do nowych polaczen planuja w wiekszosci zakup/wynajem uzywanych B757-200, wiec raczej niezbyt komfortowych. Ciekawe, ze pomineli WAW (kiedys tam latali, ale zawiesili loty po 9 miesiacach). Podobno na polaczenie PHL-WAW nie zdecydowal sie USAirways, bo Lot ma zbyt silna pozycje, zwlaszcza ze tez nalezy do Star Alliance. Ciekawe jakie Delta bedzie miala zapelnienie na trasie JFK – Piza.
Bukareszt nie ma wogole polaczenia z USA dlatego Delta weszla na ten rynek. Dlaczego DL nie otwarla polaczenia do WAW? Wszystko przez tą cholerna przebudowe i ciagle przekladanie terminow. Jestem wrecz pewny ze gdy wszystko juz bedzie zrobione na Okeciu wowczas zacznie sie wysyp tradycyjnych przewoznikow ktorzy beda otwierac nowe polaczenia z WAW :) Poprostu trzeba poczekac :)
No proszę, nawet Bukareszt.
usuniety
2006-10-13 21:20
Wszystko omija Nas szerokim lukiem. Lot powoli dotyka dna nie majac swojej strategii,Centralwings kasuje polaczenia majac i tak malutka siatke, nasze lotniska rozbudowywuja sie w tempie Metra Warszawskiego. Czego tu wiecej chciec.