Bazylea to super lotnisko, ale jaki ma sens lot tam tradycyjnej linii w układzie 2-4-6 ? Dla biznesu lata się co najmniej raz, jeśli nie dwa razy dziennie. Kto będzie płacicł za pracownika w delegacji w Polsce z dwoma "pustymi dniami" (sobota, niedziela) ?
kamil-lotn
2006-10-12 22:35
W końcu jest to cicha i piękna Szwajcaria, a tak pozatym to sporo ludzi tam pracuje!Więc to połączenie powinno przetrwać.A jeżeli chodzi o samolot to już jest mały, a Wy już myślicie o zmniejszaniu?!
Po co ta ironia. Po prostu obserwuję rynek lotniczy i widzę jakie połączenia się sprzedają a jakie są klapą. Obserwuję z zamiłowania a nie z profesji, normalnie zajmuję się czymś zupełnie innym. Ale jak się nie sprawdzę w mojej dziedzinie to pomyślę o lotnictwie:)
gosc_szot
2006-10-12 16:15
połączenia do Basel nie zlikwidują, co najwyżej zmniejszą samolot. O te połączenie pytało wielu pasażerów w Swiss i linie po przeanalizowaniu celu docelowego podróżnych na trasie WAW-ZRH zdecydowało się na ten krok...
katowiczan
2006-10-12 15:55
wiesz na jaką ilość połączeń sporo ludzi narzeka? nie doliczyłbyś się...a dlaczego nie ma z Rzeszowa do Nowego Jorku, Czemu nie z Krakowa do Zurychu, Kiedy Rzym z Zielonej Góry? a kiedy Wiedeń z Katowic itd. itd. cieszmy suię, że linia coś nowego otwiera a nia ciągle tylko narzekania skąd to dokąd oni ni powinni latać a wszystko co otwierają jest bee...widzę, że jesteś strasznie obcykany w całej sprawie otwierania nowych połączen - może pomyśl nad karierą w jakiejś linii lotniczej - sprawdzimy jak tam się twoje połaczenia utrzymają.
Pewnie kilka miesięcy po starcie trasy, napiszą że małe obłożenie i zlikwidują. Lepiej by przywrócili do życia KRK-ZRH bezpośrednio, sporo ludzi narzeka na brak tego połączenia.
gosc_szot
2006-10-11 19:33
No to fantastyczna wiadomość. Chociaż z ZRH do Basel jest znakomity dojazd pociągiem lotniczym FlugZug...
katowiczan
2006-10-11 18:18
Prosze prosze - predzej spodziewałbym się Genewy no ale chyba nie chcą wchodzić w drogę LOTowi... tak czy inaczej kierunek mi się podoba