Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_My : czyli zero konkretow tylko takie gadanie
gosc_KrisG
2006-06-07 08:58
Jesli chodzi o KTW i W6, hej zawsze wszystko widzi w ciemnych kolorach ;).
Do Chris:
Z wlasnej wyobrazni...bo niestety nikt oprocz Indigo Partners i Top Managementu Wizz'a nie zna wynikow finansowych
hej : skąd te dane o zero zysku masz ?
chodzi o to ze wlasnie nie idzie im tak rewelacyjnie - oni mieli niskie ceny wiec dosc dobre zapelnienie ale zero zysku i liczyli na wykoszenie konkurencji - np Ryana i EZY z Krakowa ale tego nie da sie zrobic.
kamil-lotn
2006-06-06 21:26
Niewiem dlaczego Wizz zmniejsza częstotliwośc lotów z Katowic!Przecież idzie im tam bardzo dobrze.Może chcą w innym miejscu bazować samolot np.Sofija bo z tamtąd jest dużo zainteresowanych klientów.Gdy będą mieć nowy samolot , a z KTW pójdzie im dobrze to znowu tam będzie bazować.Niewiadomo czy wogóle dojdzie do przebazowania samolotu.
Może się doczekam w końcu GDN - BVA, CIA, GRO?
co jak co ale zeby londyn ograniczyc o 4 polaczenia to juz jest porazka. Z tym Hahn to tez nie wiem co bedzie - bo to polaczenie zawsze bylo takie tanie ze nie wiem - chyba malo kto latal a teraz od zimy bedzie codziennie z KRK
gosc_yach
2006-06-06 16:47
Według rozkładu to ten Zagrzeb nie pasuje. Ani jednego lotu zimą z rana. A może kolejna baza w Polsce i loty "pewne", czyli Londyn, Glasgow i ew. Dortmund ? W końcu zimą turystów jest znacząco mniej, więc trzeba ograniczyć się do dowozów do pracy.
airliner
2006-06-06 16:43
no bez przesady. Nie wycofuja sie ale zmniejszaja swoja obecnosc w sezonie zimowym.Pewnie latem 2007 powroca do tej samej ilosci rejsow. Gdyby nie Katowice to Wizza by nie bylo :)
Tsk jest, mysle ze wycofuja sie powoli z Katowic ... ;)
Normalne zimowe ograniczenie capacity, z tego co mi wiadomo to kazda linia wprowadza takie zmiany...
Poza tym...zimowy rozklad Wizz'a to dopiero przymiarki i nie wszystkie rejsy sa dostepne na necie...fachowcy...
airliner
2006-06-06 16:11
byc moze maszyna z Pyrzowic zostanie przebazowana do Zagrzebia
gosc_buaha
2006-06-06 11:49
Pikus co sprawdziełeś ?
hmmm - sprawfdzilem i rzeczywiscie
gosc_Old
2006-06-06 10:09
hej, to chyba rzeczywiście o jeden samolot mniej, czyli to jest przyczyna likwidacji Lubeki. Szkoda. Tylu lotów nie da się przerzucic na nowy kierunek. Tylko gdzie idzie ten samolot ? Polska czy Węgry a może Sofia ?
do hej.Za wcześnie by przypuszczać ,że z bazy w KTW wypadnie jeden samolot. Ograniczenia na niektórych trasach mogą oznaczać rozszerzenie siatki połączeń. Pożyjemy zobaczymy.
straszne ciecia w rozkladzie wizzu z katowic od zimy - prawie kazdy kierunek ograniczony - wyglada jakby wypadl jeden samolot - w sumie ok 20 polaczen - londyn z 14 do 10, dortmund 13 do 11. MNiej Paryza, Hahn doslownie wszystkiego
Poza tym Swiss oferuje rejsy na swoich numerach z Rygi, Krakowa i Gdanska do Zurychu przez Monachium. Lata fizycznie Lufthansa, ale pasazer moze kupic bilet na Swissa (co bardzo moze decydowac o cenie biletu).
bavok, marcoos i viajero: Specjalnie napisalem tak kontrowersyjna mysl, ale tak po prawdzie, to na tym wlasnie polega subtelny urok linii tradycyjnych, ze jesli przewoznik przewiduje, to Warszawa ma polaczenia z polowa swiata. Wystarczy spojrzec na drukowane rozklady lotow wielkich linii. I nie ma sie co oszukiwac, ze Swissem lub Lufthansa dolecisz bez problemu wszedzie, gdzie oni lataja (co z tego, ze z przesiadka), a z liniami point-to-point z zalozenia tylko w jedno miejsce. Calkowicie zdaje sobie sprawe, ze to co pisze, to jest dosyc naginane, ale w sumie taka jest rzeczywistosc. Linii tradycyjnych nie mozna traktowac tylko i wylacznie jako polaczen bezposrednich, gdyz one oferuja duzo duzo wiecej. Ot taka drobna subtelnosc miedzy linia hubowa, a linia bazowa. Chcialbym, zebyscie mieli, moi drodzy, to na uwadze ggdy podniecacie sie kolejnym otwartym polaczeniem Wizza...