Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b1077
2014-12-12 13:06
I bardzo dobrze. Im szybciej ogłoszą upadłość, tym lepiej.
gosc_32380
2014-07-26 20:22
Dokladnie, szkoda EMB na trase WAWPRG. TU doskonale sprawdzilby sie Q400, ktory jest o niebo lepszy od ATR. A EMB niech lataja do Europy Zachodniej. Na razie oczywiscie LOT nie moze sie rozwijac, ale mam nadzieje, ze od W15 ELO wezmie pozostale Q400, i LOT wykorzysta je na trasach takich jak np. PRG, BUD, MSQ, LWO, VNO, RIX, TLL, BEG czy HAM, a Embraery wejda na nowe dluzsze trasy.
Mają zdecydowanie najgorszy catering z jakim miałem do czynienia na pokładzie samolotu o wiele bardziej wolałbym zapłacić i dostać coś jadalnego. Atry 72 i 42 stare ale zadbane dalszy segment robił już SmartWings na nowym A320 z dosyć wygodnymi fotelami.
gosc_d9a8b
2014-07-25 09:38
maciek_waw: jeszcze w ubiegłym roku leciałem WAW-PRG ATR42 CSA. Nie wiem, czy jeszcze nim latają. Niezapomniane przeżycie ;)
gosc_68bd7
2014-07-24 23:25
maciek_waw: mysle, ze wlasnie dlatego, ze Lot nie lata turbopropem tylko jetem jest jedna z przyczyn tej różnicy, wszak czas przelotu jest prawie taki sam.
maciek_waw
2014-07-24 22:28
Byłoby bardzo ciekawe, gdyby autor tekstu znalazł też statystyki (komentarz) od naszego rodzimego przewoźnika co do lotów na wschód. Jak sobie radzi z lotami na Ukrainę oraz do Rosji, Armenii.
maciek_waw
2014-07-24 22:26
LOT mimo wszystko przewozi więcej pax z PRG do WAW niż CSA z WAW do PRG (LOT mógłby korzystać z Dasha Eurolotu jak na niektórych trasach europejskich, a latają Embraerami i to często 175-tką). CSA zawsze korzysta ze starego ATR72.
gosc_8461d
2014-07-24 10:50
Czesi lataja na pewno via FRA, AMS, CDG czy LHR. WAW jest rzadkim wyborem. Nie jest tajemnica, ze ceny jakie oferuje LOT atrakcyjne nie sa.
gosc_2895b
2014-07-24 08:57
@@5664b Z tym, że temat jest o pasażerach transferowych, a w GDN to są pasażerowie przybywający samochodami z Kaliningradu i latający w ruchu p2p. Troszkę inny profil pasażera.
gosc_5664b
2014-07-24 04:41
Pelno jest tez pasazerow ze wschodu w Gdansku. Zawsze jak tam jestem jakas grupa zza wschodniego przygraniczna naszej ziemi sie tam kreci. W sumie dobrzy klienci. Ladny buzines na nich mam. Nie ma co narzekac oby tak dalej.
greg0303
2014-07-24 02:25
Linie Austrian Airlines również odnotowały spadek ilości pasażerów na tych kierunkach.
gosc_a98ab
2014-07-23 23:20
bardzo mozliwe, ze Czesi zaczeli latac teraz LOTem, po tym jak LOT lata do PRG 4x dziennie i podstawil rejsy z/do PRG i BUD pod Atlantyki, PEK oraz Europe Zach. Szkoda, ze przycinaja rozklad na zime i zostawiaja tylko po kilka rejsow tygodniowo w kazdej z czterech fal.
gosc_b3d7f
2014-07-23 22:58
CSA duzo straciła wycofujac sie (sprzedajac sloty) na LHR gdzie sporo rosjan wozili
gosc_15d82
2014-07-23 18:22
CSA nie lata za atlantyk, LOT z LWO, KBP, ODS i SVO ma dużo tranzytów do JFK, ORD i YYZ.
gosc_105ef
2014-07-23 13:56
Nie zapominajcie, ze Czesi mają coraz mniej kasy, stąd też muszą oszczędzać. Mówię o zwykłych obywatelach. Zapewne na pozostałych kierunkach "egzotycznych" jest podobnie - lub będzie podobnie
gosc_8d93a
2014-07-23 13:24
Może zaczęli latać LOTem :)
gosc_17926
2014-07-23 13:17
Tak się kończy oparcie biznesu na Rosji. Nie mówię że nie należy wchodzić na rosyjski rynek, ale propagowane przez wielu złote góry nigdy się nie ziściły a ryzyko bardzo poważne.
gosc_8d9b6
2014-07-23 11:40
Za to w WAW wschodnie języki słychać na każdym kroku i mam wrażenie, że natężenie pasażerów transferowych z tamtych stron zdecydowanie rośnie z roku na rok. Ba nawet zauważyłem, że spora część pasażerów ze wschodu przylatująca do WAW i KRK tradycyjnymi liniami później przesiada się na LCC i kontynuuje swoją podróż na zachód ale w szczególności południe Europy. Może to jest nisza nad którą LO powinien popracować.
gosc_0fd02
2014-07-23 11:40
W Czechach rezyduje bardzo duzo Rosjan i innych mieszkancow b. ZSRR. Podobnie jak Amerykanie upodobali sobie to miasto i wielu bogatych ludzi ze Wschodu ma tam swoje mieszkania. CSA postawilo na 'de-hubing' i sadzilo, ze bedzie zarabiac na pasazerach ze Wschodu, ale jak widac to nie dalo efektow. Ruch point2point (p2p) jest zbyt maly z portow lotniczych w krajach CEE (nawet z najwazniejszych z nich: WAW, PRG, BUD), aby przewoznik mogl sie utrzymac tylko z takich pasazerow. Stad LOT musi skoncentrowac sie na budowie wezla, bo wozac tylko ruch p2p daleko nie zajedzie.
gosc_91e58
2014-07-23 11:02
A jak dane wyglądają dla PL?