Zgadza się, ale z drugiej strony pozwoliłoby na zahamowanie spadków, a nawet wzrosty, co już jest medialne :)
=> wojtek: ale zwiększanie częstotliwości istnejących połączeń nie jest tak medialne jak otwieranie nowych
Pomimo oczywiście faktu że FR oferuje połączenia P2P bo to nie ma nic do rzeczy.
I jak widzicie, o czym też już pisałem, podobna sytuacja jest w Łodzi. Połączenie do DUB czy RYG dwa razy w tygodniu jest nieatrakcyjne dla pasażera, który wybierze inne lotnisko, bo ciężko oczekiwać, że to właśnie pasażer będzie się dostosowywał swoim wolnym czasem do oferty przewoźnika. Nie tędy droga. Kontynuując OT uważam, że zarządzający łódzkim lotniskiem (ale i bydgoskim i każdym innym) powinni w pierwszej kolejności skupić się na próbie doprowadzenia do zwiększenia częstotliwości lotów na trasach już istniejących, a nie szukanie za wszelką cenę nowych połączeń oferowanych dwa razy na tydzień.
Jak się latało 3/tydzień to nic dziwnego, że trudlo zapełnic samolot. jestem ciekawy jaką trasę otworzą zamast tej?
marqoos_pl
2014-01-19 11:59
No niby tak, ale skoro nie było popytu i do tego samoloty latały 3x tygodniowo, to nie ma się co dziwić. Pewno więcej ich kosztowało płacenie za indywidualny transport w przypadku opóźnień przylotów do RIX, by pasażerowie mogli dotrzeć do KUN, a nie spędzać 2 dni w hotelu w Rydze (mając do celu ok. 200 km). Pewno jakąś skandynawską (kolejną) trasę otworzą.
P2P ok, ale jeżeli się leci do KUN z przesiadką w RIX, to jednak lepiej przesiąść się na z samolotu na samolot niż czabanić się z lotniska na dworzec autobusowy, by przesiąść się na autobus.
marqoos_pl
2014-01-19 01:25
Z Kowna do Rygi to chyba szybciej jest autobusem, więc żadna strata...