brawo, LOT jak lata to albo na zle lotniska albo zlym samolotem, jest tez opcja z gwiazzdka zle samoloty i zle lotniska, czasami mam wrażenie ze w ogóle nie sledza rynku lotniczego, i check in z polskich lotnisk. takie dziecko we mgle. pewnie nawet nie maj policzone ile kosztuje godzina lotu w zlaeznosci od dystansu na kazdy ich samolot. Moze prezes |EJ przyjał by posaden w LOT? jak wejdzie Polski Holding Lotniczy to juz nic nie bedzie wiadomo wszystko do jednego gara zeby dalej to utrzymywac z podatkow.
gosc_4fd50
2013-12-03 12:29
LOT kiedys latal do DUB (zaraz po wprowadzeniu E170 na trasy), ale byla to najmniej dochodowa trasa w calej siatce (obok OSL, ktore bylo na drugim miejscu) - stosunkowo daleki rejs, trudno o wysokoplatnych pasazerow (wiekszosc leci do pracy) czy tranzyty.
Fakt, faktem, że dziwi brak obecności LO choćby na takich lotniskach jak MAN lub DUB. Co wyników U2 to szacun.
infomodlin
2013-12-03 10:43
jeszcze jak wejdą do modlina będzie lepiej :)
gosc_b84e1
2013-12-03 08:27
LOT powinien zastanowić się nad swoją strategią. Bo założona strategia że będzie się liniową biznesową latającą tylko na główne lotniska to błąd. LOT całkowicie podpuścił Wielką Brytanię i lata tylko na LHR. Od 2004 roku do GB wyjechało 1,5 mln Polaków. A LOT dalej lata tylko na LHR.
gosc_a6e40
2013-12-02 21:12
Wynik zacny i obydwaj najwięksi gracze na europejskim rynku LCC pokazują, że w tym biznesie można zarabiać naprawdę duże pieniądze. Norwegian (a po części teraz i Ryanair) podąża ścieżką podobną do easyjet, gdyż jest to optymalny model biznesowy w branży lotniczej na obecne czasy.