easyJet: 2,4 mld zł rocznego zysku

easyJet: 2,4 mld zł rocznego zysku Brytyjski przewoźnik easyJet znacznie powiększył zyski. W roku rozliczeniowym zakończonym 30 września tego roku linia zarobiła 478 mln funtów (2,4 mld zł), czyli o ponad 50 proc. więcej niż rok temu. easyJet zapowiedział też wypłacenie znacznie wyższej dywidendy wraz ze specjalną premią dla inwestorów. Łącznie udziałowcy przewoźnika otrzymają 308 mln funtów do podziału. W...
02/12/2013 20:32   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
shorty 2013-12-04 18:20   
shorty - Profil shorty
brawo, LOT jak lata to albo na zle lotniska albo zlym samolotem, jest tez opcja z gwiazzdka zle samoloty i zle lotniska, czasami mam wrażenie ze w ogóle nie sledza rynku lotniczego, i check in z polskich lotnisk. takie dziecko we mgle. pewnie nawet nie maj policzone ile kosztuje godzina lotu w zlaeznosci od dystansu na kazdy ich samolot. Moze prezes |EJ przyjał by posaden w LOT? jak wejdzie Polski Holding Lotniczy to juz nic nie bedzie wiadomo wszystko do jednego gara zeby dalej to utrzymywac z podatkow.
gosc_4fd50 2013-12-03 12:29   
gosc_4fd50 - Profil gosc_4fd50
LOT kiedys latal do DUB (zaraz po wprowadzeniu E170 na trasy), ale byla to najmniej dochodowa trasa w calej siatce (obok OSL, ktore bylo na drugim miejscu) - stosunkowo daleki rejs, trudno o wysokoplatnych pasazerow (wiekszosc leci do pracy) czy tranzyty.
mietek 2013-12-03 11:08   
mietek - Profil mietek
Fakt, faktem, że dziwi brak obecności LO choćby na takich lotniskach jak MAN lub DUB. Co wyników U2 to szacun.
infomodlin 2013-12-03 10:43   
infomodlin - Profil infomodlin
jeszcze jak wejdą do modlina będzie lepiej :)
gosc_b84e1 2013-12-03 08:27   
gosc_b84e1 - Profil gosc_b84e1
LOT powinien zastanowić się nad swoją strategią. Bo założona strategia że będzie się liniową biznesową latającą tylko na główne lotniska to błąd. LOT całkowicie podpuścił Wielką Brytanię i lata tylko na LHR. Od 2004 roku do GB wyjechało 1,5 mln Polaków. A LOT dalej lata tylko na LHR.
gosc_a6e40 2013-12-02 21:12   
gosc_a6e40 - Profil gosc_a6e40
Wynik zacny i obydwaj najwięksi gracze na europejskim rynku LCC pokazują, że w tym biznesie można zarabiać naprawdę duże pieniądze. Norwegian (a po części teraz i Ryanair) podąża ścieżką podobną do easyjet, gdyż jest to optymalny model biznesowy w branży lotniczej na obecne czasy.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy