gosc_4d5ab
2012-12-17 17:30
Dolaczam sie do prosby poprzednika, czy moze Posazer.com pomoglby w jakis sposob tysiacom ludzi co pozostali bez biletow ani pieniedzy za nieodbyte loty i wytlumaczyl proces postepowania roszczeniowego wobec OLT, bo nikt inny nie chce albo nie potrafi tego wytlumaczyc. Zwlaszcza jesli ktos nie placil karta i nie moze dokonac wszedzie wspomnianego charge back.
gosc_567f8
2012-12-16 23:59
Wy tu mówicie o swoich pieniądzach straconych, a te informacje należy rozumieć tak: zostały zabezpieczone interesy syndyka prowadzącego te dzialalnosc. Jakies kilkanaście milionow złotych na jego konto za nic. Żadne inne pieniądze nie sa pewne.
gosc_05efe
2012-12-15 18:34
Może przezacny portal pasażer.com z myślą o było nie było "pasażerach" i swoich klikaczach opublikuje instrukcję postepowania w tej sprawie dla tysięcy oszukanych pasażerów ?
flight007eu
2012-12-15 16:45
Nie ma takiej mozliwosci zeby Pani nie zwrocono pieniedzy za bilety OLT w procedurze charge back jezeli placila Pani karta kredytowa. Ja zaplacilem karta brytyjska MasterCard i wlasnie dostalem zwrot. Trwalo to 3,5 miesiaca. Nie ma znaczenia ze firma byla z Polski!
gosc_e8488
2012-12-15 15:32
Kupilam 10 biletow na loty krajowe i zagraniczna z Olt, zaplacilam karta kredytowa wydana przez bank zagraniczny. Niestety cash back nie został uznany, gdyż firma była zarejestrowana w Polsce. Oczywiście, zglosilam roszczenie o zwrot pieniędzy na hotline Olt, stronie internetowej firmy, list polecony ... Do tej pory żadnej odpowiedz. Czy w moim przypadku mogę jeszcze liczyć na zwrot kosztów (1000
gosc_d827e
2012-12-13 16:31
Nie jestem prawnikiem tylko prostym czlowiekiem wiec nie wszystko rozumiem wiec... "Wierzyciele OLT Express Poland mogą zgłaszać swoje wierzytelności do 15 lutego 2013 roku" Czy jako osoba co kupila bilet za pomoca przelewu, wypelnila aplikacje na wowczas dzialajacej stronie olt o zwrot kosztow biletu ale bez zadnej odpowiedzi przez pol roku, to czy ja w takiej sytuacji jestem ich wierzycielem? A jak tak to ze mam sie zglosic ino gdzie i jak?
jak ktoś płacił przelewem to kicha..marne szanse
gosc_c40ff
2012-12-13 15:15
A jak ktos placil przelewem to jak ubiegac sie o zwrot?
gosc_d0154
2012-12-13 13:44
goście: jeżeli zakupiliście bilety przy pomocy karty debetowej, bądź kredytowej, złóżcie w swoim banku wniosek o zwrot pieniędzy za niewykorzystaną usługę. Ja swoje w ten sposób odzyskałem
gosc_2ecf3
2012-12-13 13:42
Kto płacił za bilety kartą kredytową już dawno powinien zgłosić reklamację do banku. Za odwołany lot w sierpniu zwrot na kartę dostałem pod koniec listopada.
gosc_bbf9e
2012-12-13 13:38
Jestem byłym pracownikiem ale mogę podpowiedzieć że warto zainteresować się spółką OLT Express Sp. z o.o. KRS 0000401469. Jest to 3 spółka która to zajmowała się sprzedażą biletów. Jej Prezesem jest Marcin P. i spółka do dnia dzisiejszego nie złożyła wniosku o upadłość tak jak siostry Poland i Regional, nie wiem czy media tego nie wiedzą czy nie potrafią ugryźć tematu. Realnie to wyglądało tak że Zwykłe OLT Express sprzedawało bilety które były realizowane przez wynajem Regional i Poland...
gosc_06ba8
2012-12-13 13:27
właśnie gdzie można odebrać pieniądze za bilety???
gosc_73860
2012-12-13 13:20
Podpisuję się pod powyższą prośbą
gosc_758f8
2012-12-13 13:17
Czy moze ktos powiedziec gdzie i jak zglaszac sie po zwrot pieniedzy za bilety za nieodbyte loty zagraniczne?