Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_95900
2012-12-13 21:21
A kliknijcie w reklamę Qatar, coś mi się wydaje że lot długo do Azji nie polata (ceny połączeń)
gosc_e5490
2012-12-13 15:20
to beda takie konsekwencje, ze dostanie pare setek tys zlotych odprawy i zasiadzie w innej sp skarbu panstwa! to chore!
podobno jakis Pan Kamil Kamiński ma byc prezesem LOT-u, 33 lata :) z deszczu pod rynne?
to prawda nawet w lufia sa młodsze, nasze państwo powinno to sprzedać do LH i zostawic 30% całości a zarzadzanie dać niemcom. nasze orły od zarzadzania panstwowym majatkiem do niczego sie nie nadaja. wystarczy przytoczyc przykład solarisa, kopexu, newagu czy pesy. wszystko w temacie.
gosc_ea1c2
2012-12-13 10:23
gosc_072a7: niech padnie ten LOT, bo nie mieszkam w Warszawie, a mnie interesuje tylko mój pierdzidołek, a nie żadne inne miasta w Polsce, prawda? Może napisz skargę do Strasbourga - najlepiej pozew zbiorowy w imieniu całej Europy, bo w Anglii też przecież jest London Airways a nie British Airways, we Francji Air Paris a nie Air France, Swiss to Zurich, Austrian Airlines to Vienna Airlines itd.
gosc_c0fce
2012-12-13 09:37
@gosc_44216 o tym samym miałem pisac. Przy okazji lotów promocyjnych 788 w TV pokazywane są urywki wywiadów zpilotami. To co mnie za każdym razem aż raziło to ich wiek. Cholera, jaki jest sens szkolenia pilota który popracuje w Locie najwyżej 5 lat? Stweardesy też... stare nabzduczone babsztyle. Nie jestem seksitą ale w Wizzair aż czasem przyjemnie popatrzeć na uśmiechniętą, młodą dziewczynę. A w locie? Oddział geriatryczny!
gosc_072a7
2012-12-13 09:32
A ja bym chciał żeby wreszcie ten moloch padł. Nie rozumiem dlaczego chce się dotować z moich podatków Warszawskie Linie Lotnicze LOT, bo z nazwą Polskie to one nie mają nic wspólnego - zajmują się tylko feedowaniem z portów regionalnych do EPWA. Juz bardziej polski jest K2, przynajmniej jeśli mówimy o misji (chociaż też olali kilka portów). Posiadanie takiego luksusu jak "własny narodowy przewoźnik" to bzdura i wiele krajów z tego już dawno zrezygnowało i mam wrażenie, że nie stracili, bo w życiu jest tak, ze nic nie lubi pustki.
gosc_44216
2012-12-13 06:04
Ali gdy Prezes Mikosz chciał zrobić porządki w Lot i na przykład nie szkolić pilotów na B787 (tych po 60 -tce bo mieli dolatać na EMB do emerytury , bo koszt szkolenia znacznie niższy) i wydłużyć godziny pracy do standardu europejskiego to załogi się poobwieszaly w żółte kamizelki z śmiesznym wierszykiem na plecach paradowały po lotniskach. A związkowcy biegali do gazet jaka to im się dzieje krzywda
gosc_ef5bf
2012-12-13 00:44
Bardzo dziekuje administratorom za zmoderowanie mojego posta, gdzie pisalem o tym jak prezesowie rozkradli LOT na naszych oczach :(
gosc_64cea
2012-12-13 00:15
Szkoda, ze Pan Minister ocknal sie dopiero po dwoch latach... poprzednie zarzadu na dywaniku ladowaly po roku i sie z nimi zgnano. Tym razem trzymano zarzad az 2 lata, zarzad ktory juz w pierwszym roku napsul wiecej niz poprzednie... i oto efekty... Firma gotowa sie wywrocic... Nie sam Pan prezes winien, ale caly zarzad oraz prezesowskie dwie 'prawe rece', z ktorymi idzie z firmy do firmy, jak i wiekszosc powolanych przez nich dyrektorow nie majacych pojecia o podleglych im obszarach decyzyjnych.... jesli ci ludzie tworzyli program restrukturyzacyjny to raczej nie zaprowadzi on firmy we wlasciwym kierunku, a jeszcze wiecej zla spowoduje.
gosc_634a4
2012-12-13 00:14
Zwolnienia?Już w zeszłym roku LOT zaproponował odprawy dla osób,które zdecydują się przejść na wcześniejszą emeryturę.Zgłosiło się prawie tyle osób,ilu LOT chciał się pozbyć.I co?Oszczędności niewielkie i cała kalkulacja wzięła w łeb.A wiecie,dlaczego?Bo odeszli najtańsi pracownicy-kasjerki z pensją ok.1500zł itp.Żaden z dyrektorów z pensją po 12-15 tys.nie zrezygnował.
Administracja?Mikosz się z tym w zasadzie uporał.Problem polega na stwarzaniu stanowisk dyrektorskich z bardzo wysokimi pensjami.Chyba w żadnej firmie nie ma tylu kierowniczych stanowisk co w Locie.
Od początku wydawało mi się, że Sebastian Mikosz był najlepszym prezesem jakiego Lot miał w ostatnich 10 latach. Nie sądzę, aby ta sytuacja miała miejsce gdyby to on nadal tam był.
gruszkatt
2012-12-12 23:52
Wracaj Mikosz!!!!
gprokopiuk
2012-12-12 22:07
Jeden do dymisji, a cały historyczny arsenał dalej będzie funkcjonował. W końcu znalazła się ofiara. ale to nasze MSP jest mądre. widać ze nie kontroluje żadnej ze swoich spółek. STRASZNE> w zadej korporacji by to nie przeszło. Centrala sie dowiaduje po 2 latach o wynikach i obciąża jednego człowieka Prezesa - ciekawe? Ciekawe gdzie była Rada nadzorcza która brała kasę za każde spotkanie, gdzie było MSP przez dwa lata?
maciek_waw
2012-12-12 21:53
Oby się wykaraskali z tarapatów. Życzę LOT-owi jak najlepiej.
gosc_aca19
2012-12-12 21:21
Zwykła paplanina . Co ten Pirog winien , tyle samo zrobił dla LOTu co Budzianowski dla ministerstwa skarbu czyli nic. Po jak to mowi moj kolega z gówna bata nie ukręcisz. Lot może mieć katar a nie porównywać się z Qatarem.
adriano0101
2012-12-12 20:48
Qrwa, taki zarząd ma ten LOT, niech zrobią tak. Każde straty pokrywacie ze swoich kieszeni, nikt by się nie pchał, a jakby już to ktoś doświadczony i z pomysłem, a nie wieczne zadłużanie. Za dobre zarządzanie oczywiście nagroda. Jakby sprywatyzowali to a) albo lotu by nie było
b) Lot były porównywalny z Eithad czy Qatar.
jest mozliwe jeszcze przeniesienie działalności operacyjnej LOTu do Eurolotu, czyli defacto mielibyśmy spółkę przynoszącą zysk. Tzn. LOT pozostałby LOTem ale koszty zostałyby upchnięte w Eurolocie, tak Austrian postapił niedawno. Cała działalność operacyjna opiera się na Tyrolean ale pod marką Austrian. Sprytne ale skuteczne:).
krzysiekl
2012-12-12 20:37
@gosc_c0a53
są tacy co podróż rowerem nad morze uznali by za super formę na spędzenie wolnego czasu:)
Co do LCC jako dobrych przewoźników to w sumie na krótkich trasach wiele osób nie ma dużych wymagań. Zwłaszcza że jakość podróży w LCC i tak przeważa podróż koleją w Polsce;)
bardzo prostym wyjściem jest wprowadzenie rozliczenia wynagrodzeń na podstawie wyników pracy (wiem nie zawsze możliwe?). Umowa na akord ma tą przewagę, że niewydajnych pracowników nie trzeba zwalniać - szybko sami rezygnują... a najlepsi zarabiają jeszcze więcej!