Blog

Jako miłośnik podróży, zwłaszcza tych tanich oraz fan lubelskiego lotniska postanowiłem odwiedzić dwie europejskie stolice za jednym razem: Bruksela i Paryż. W piątek 23 października o 7:10 rano wystartowaliśmy z Lublina do Brukseli Charleroi. Jak zwykle w Lublinie miło i sympatycznie, znajome twarze w obsłudze, do tego tradycyjne zakupy płynów rozweselających w Aelii w atrakcyjnej cenie. Na pokładzie ok 135 osób. Personel pokładowy bardzo przyjazny. Lot trwał 2 h a zaraz po wylądowaniu wskoczyl[...]
14 września lotem inauguracyjnym z Wizzaira z Lublina do Brukseli rozpoczęliśmy naszą wycieczkę. Jako że był to pierwszy lot początkujący działalność bazy w Lublinie na lotnisku było bardzo uroczyście. Dekoracje stanowisk odpraw i gate, catering, zaproszeni goście. Wszystko przebiegało bez najmniejszych problemów. W sklepie wolnocłowym załapaliśmy się na ciekawe promocje i zaopatrzyliśmy się w napoje "rozweselające" na cały pobyt. Jako że czekała nas przesiadka w Brukseli poprosiliśmy o zapakowa[...]
W tym roku Wizziar rozpoczął regularne rejsy z Lublina do Sztokholmu na lotnisko Skavsta. Była to okazja to przetestowania latania po kraju z przesiadką w NYO.  W ubiegłym roku krajówki Wizairem z Lublina zrobiłem przez Oslo Torp, wtedy udało mi się dolecieć do Wrocławia, Poznania i Warszawy ale przesiadki były dłuższe. Loty tanie, po 39 zł za odcinek, więc postanowiłem sobie polatać.W pierwszą podróż wybrałem się z Lublina przez NYO do Warszawy. Na lotnisku w Lublinie wszystko szybko i spr[...]