Nowa prognoza Boeinga na kolejne 20 lat

Największy producent samolotów prognozuje, że w ciągu najbliższych 20 latach będzie zapotrzebowanie ze strony linii lotniczych na blisko 43 tysiące samolotów. zobacz link Przy okazji zaprezentowania prognozy wiceprezes d/s marketingu Randy Tinsecht skomentował posunięcie Airbusa w temacie nowego podziału typów samolotów, który pozwolił europejskiemu producentowi zaliczyć do największych A350 - ,,Pozwólcie mi, że powiem jedną rzecz jasno: według dowolnej miary, pod każdym względem nasze samoloty szerokokadłubowe wygrywają. Kropka.''
19/07/2018 22:42  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
2018-11-13 17:02   
 - Profil
Purchase Database Registered Citizenship and fake Money (zobacz link) Buy real passports,drivers liscence,id cards,visas,certificate of birth etc
Contact us now! Email(www.documentsarena.org)WHATSAPP / :=========== +44 7537 185566

General Support .......zobacz link


All our services are undertaken and executed by our efficient team, who perform their tasks with utmost dedication. They put extra effort to handle every situation during the shipment to avoid any kind of discrepancies. Our team performs their task effectively with constant co-ordination with the client. Our workforce comprises of professional from varied fields such as sales, marketing, customer service, operational experts, custom specialist and other skilled and semi-skilled personnel. Their vast experience and proficiency in their tasks have helped us in achieving our goals of providing optimized satisfaction to our clients. Our professionals constantly employ new innovative ideas that help in improvising our services.

WHATSAPP / :=========== +44 7537 185566

General Support .......zobacz link

We use high quality equipments and materials to produce authentic and counterfeit documents.All secret features of real passports are carefully duplicated for our Registered and unregistered documents.we are unique producer of quality false and Real documents.We offer only original high-quality Registered and unregistered passports, driver’s licenses, ID cards, stamps, Visa, school Diplomas and other products for a number of countries like:USA, Australia, Belgium,Brazil, Canada, Italian,Finland, France, Germany, Israel, Mexico, Netherlands, South Africa,Spain, United Kingdom and worldwide.
Explore our time factor in renewing our documents,but that waste has be recycled into an assistance to renewal all documents from municipal authorities,police and other state authorities.We have their office at hand and we are always first serve with traceable archieves.Our genuine, fast, trust, worthiness with all chaines of workers to renew in any part of the world lies in our hands for we treat our contacts with much careJust try us with your DOCUMENTS RENEWAL DEMAND and you will always come back and even tell your loved ones.We are at your service with sure contacts from our company`s vision blendings technology world with fast assistance in papers people need to freely go where they want to go.
We offer only original high-quality passports, driver's licenses, identity cards, visas, birth certificates and other products for a number of countries like:
USA, Australia, Belgium, Brazil, Canada, Finland, France, Germany, Israel, Mexico, Netherlands, South Africa, Spain, United Kingdom, etc.

We offer high quality counterfeit bills for the following currencies;
EUR - Euro
USD - US Dollar
GBP - British Pound
INR - Indian Rupee
AUD - Australian Dollar
CAD - Canadian Dollar
AED - Emirati Dirham
ZAR - Rand
CHF - Swiss Franc
CNY - Chinese Yuan Renminbi
MYR - Malaysian Ringgit
THB - Thai Baht

Contact us now for more information about how we produce these documents and counterfeit bills please feel free ,
Contact info'sWHATSAPP / :=========== +44 7537 185566

General Support .......zobacz link
demar 2018-07-31 22:50   
demar - Profil demar
@gość_d3fb0: „snów o potędze”? Naprawdę? Proponuję napisać coś bardziej merytorycznego. Albo zapytać jakie dwie firmy są największymi producentami samolotów cywilnych na świecie.

A poniższa dyskusja była właśnie o tym: czy i w jakim segmencie przewagę ma firma Boeing (np. szeroki kadłub oraz wersje towarowe), a w jakim firma Airbus (np. wąskokadłubowe oraz pasażerskie VVLA). Co zrobił albo może zrobić Boeing aby celnie uderzyć w Airbusa (np. B777X przeciw A350-1000 i A380-800, albo NMA przeciw A321LR i A330neo). A co może zrobić Airbus aby celnie uderzyć w Boeinga (np. zwiększyć produkcję A350, czy dodać A350F przeciw B777F albo wprowadzić A321XLR wychodząc naprzeciw NMA).
gość_d3fb0 2018-07-28 15:23   
gość_d3fb0 - Profil gość_d3fb0
demara snów o potędze airbusa ciąg dalszy (czy też snów o potędze airbus).
Był już A380-900, teraz mamy A350-1000F.
demar 2018-07-25 21:45   
demar - Profil demar
@piotrek737: przewagę Boeinga w szerokim kadłubie widać na danych o produkcji:
w latach 90-tych Boeing dostarczył 1232 sztuki, a Airbus 563 (B. o 119% więcej);
jeszcze 5 lat temu, w roku 2013 B. dostarczył 208 sztuk, a A. 133 (B. o 56% więcej);
w roku ubiegłym (2017) B. dostarczył 234 sztuki, a A. 160 (B. o 46% więcej);
W tym roku spodziewam się, że przewaga Boeinga spadnie poniżej 40%.

Boeing cały czas produkuje 4 linie szerokiego kadłuba: B747, B767, B777 i B787.
Do tego rozważa wprowadzenie NMA (być może zastąpi B767, ale to nic pewnego).

To jest ciągle ogromna przewaga i mimo, że np. A350 sprzedaje się bardzo dobrze to potrzebuje - moim zdaniem - minimum prawie dekady, aby jego produkcja osiągnęła konkurencyjne poziomy. Zaczęli dostarczać A350 w 2014, więc gdzieś do 2021-23 trzeba czekać na porównywane poziomy produkcji.
Do tego dochodzi brak konkurencyjnych wersji towarowych - skoro Airbus dostrzegł ten problem (słusznie!) to może pojawi się A350F, najlepiej na platformie wersji -1000.
Taki z MTOW 320-325ton byłby ciekawą konkurencją wobec B777F.

Zdenerwowaniu szefów Boeinga wcale się nie dziwię.
W wąskim kadłubie Airbus utrzymuje sporą przewagę. VVLA pasażerskie Airbus opanował całkowicie (choć to mały rynek). Szeroki kadłub czuje silny oddech konkurencji, a wersje towarowe to ostatni bastion, gdzie tak wyraźną przewagę ma Boeing.
piotrek737 2018-07-23 02:00   
piotrek737 - Profil piotrek737
Boeing prawie zawsze prowadził w szerokim kadłubie, więc to nic nowego. Randy ostatnio jest jakiś znerwicowany i wdaje się w tego typu komentarze;) Czepianie się o A350 jako duży samolot jest nie na miejscu... Przecież A350-1000 jest wielkości B777-300ER, a te samoloty czasem mają konfigurację pokładu większą niż niejeden A380 lub B747. Panowie na takich stanowiskach już tak mają, oni są jak politycy, w studiu się pozabijają, a potem wódkę razem piją. Ale nie o tym tutaj chciałem. To że akurat przypadło teraz Boeingowi zbieranie zamówień cargo, to fakt, że floty cargo się starzeją, a nie ma alternatywy, bo Airbus takową przespał i sam Eric Schultz, to ostatnio przyznał "The raft of cargo aircraft orders racked up by Boeing at the Farnborough air show highlights a lack of competition that must be addressed, Airbus's chief commercial officer Eric Schulz has admitted." A330F nie wystarczy na takie zapotrzebowanie. A zamówienie Volga Dnepr, to stare MoU, o którym pisałem na łamach tego portalu w podsumowaniu PAS 2015 zobacz link Także odgrzewanie kotleta w postaci podtrzymania agonii programu B747, który notabene Boeing sobie sam zgotował podobnie jaki Airbus z A380. W ogóle ja wyznaje starą zasadę 4 engines 4 long haul także nie podzielam uwagi, że czterosilnikowce powinny iść do piachu. Bo przyjdzie jeszcze taki dzień, że się wszyscy z nimi przeproszą.
demar 2018-07-23 00:00   
demar - Profil demar
@gość_16fea: w ciągu ostatnich 10 lat (2008-2017) Boeing 3 razy sprzedał więcej widebody niż Airbus (2011, 2014, 2017).
Prawdopodobnie rok 2018 w tej kategorii też będzie należał do Boeing.

Ale potem będzie jeszcze bardziej ciekawie ("Pycha poprzedza upadek") - bo konkurencja producentów samolotów to najlepsza rzecz dla linii lotniczych oraz pasażerów...
gość_16fea 2018-07-22 23:04   
gość_16fea - Profil gość_16fea
gość_9e24e- Ale rzeczywistość jest taka, że Boeing jest liderem w sprzedaży wśród największych samolotów
gość_9e24e 2018-07-22 22:06   
gość_9e24e - Profil gość_9e24e
Za takie aroganckie i butne wypowiedzi, cieszy mnie kazda ilosc sprzedanych i zamowionych airbusow.
gość_16fea 2018-07-21 20:25   
gość_16fea - Profil gość_16fea
Wygląda na to, że za wszelką cenę Airbus będzie zaklinał rzeczywistość. Wmawianie, że A380 jest niezbędny to żart :)
greg0303 2018-07-21 08:39   
greg0303 - Profil greg0303
Rzeczywiście samoloty szerokokadłubowe Boeinga sprzedają się lepiej niż Airbusa.
Nawet B747-8F zebrał ostatnio nowe zamówienia. Amerykański producent zebrał w Farnborough zamówienia na ponad 50 maszyn szerokokadłubowych w wersji towarowej. Przedstawiciela Airbusa byli bardzo zazdrośni.

Maszyny B737 MAX sprzedają się dobrze, co miało równiez potwierdzenie podczas targów lotniczych Farnborough 2018.
Od czasu oficjalnego rozpoczęcia programu B737 MAX 10, rok temu, Boeing zebrał 500 zamówień na ten wariant samolotu.

Boeing rozmawia obecnie z przewoźniiem towarowym FedEx w sprawie ich wizji ewentualnego modelu B797. Wyglada na to, że może to być samolot środka rynku w wersji pasażerskiej i towarowej.
lysypiotr76 2018-07-19 22:43   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
zobacz link
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy