Bingo powinno wypełnić luki powstające w połączeniach po zawieszeniu lotów przez Ryanaira z Polski. Pewny i skuteczny model biznesowy.
usuniety
2014-01-13 18:26
@antyoszolom: mógłbyś zdradzić skąd masz takowe info jakoby "chodzą słuchy wśród lessorów, że nie są płacone raty na czas. Szczególnie niezadowolona z współpracy jest firma MCAP"? Plotki wyssane z palca czy info z pierwszej ręki? Bo jakoś o problemach finansowych firmy Bingo Airways na razie nie słychać w mediach ani w portalach branży lotniczej.
Jedno nie wyklucza drugiego. Mogą swoją podstawową działalność opierać na czarterach, a rozwijać powoli loty regularne. Czartery dają dużą elastyczność w wykorzystaniu samolotów: np. jeden lot regularny w dzień a potem dwa czartery z jednym nawet w godzinach nocnych
antyoszolom
2014-01-11 17:37
Owszem potwierdza i to już wiadome jest od grudnia. Jednak ciągły brak konkretów powoduje, że sceptycznie na to patrzę ;) Zresztą cała branża na to sceptycznie patrzy. Ponadto czartery są o wiele pewniejsze finansowo niż model latania regularnego... Tym bardziej na A320. Zresztą chodzą słuchy wśród lessorów, że nie są płacone raty na czas. Szczególnie niezadowolona z współpracy jest firma MCAP. Poza tym chęć otwarcia regularnych połączeń z tak małym kapitałem i gdzie ma się konkurencję w postaci FR,W6,LO,LH,AF,KL i wielu innych jest naprawdę idiotyzmem ;)
mtysnicki
2014-01-11 10:06
NIeco więcej na ten temat na moim blogu
zobacz link
mtysnicki
2014-01-11 10:05
Dyrektor marketingu linii Piotr Samson, który potwierdza, że Bingo planuje rozszerzyć działalność na loty rozkładowe.
Link do tekstu w następnym wpisie