Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Mógłby ktoś napisać, czy w LH A340-600 jest już nowa biznes klasa? Właśnie kupiłem OW do GRU na marzec :)
krzysiekl
2013-01-30 11:58
jak się ma stały przypływ mil najlepiej za nieswoje pieniądze (np. służbowe) to jest fajnie:P ja będę niedługo pierwszy raz w Ameryce Płd, lot do EZE przez DXB i GIG jak się lubi latać to po co najkrótszą trasą;)
Jak poszukasz, to się da. 5500zł do ORD, 8000 do EZE. Raz w roku ale się udaje. Do GRU czasem w TAP ok. 8000zł wychodzi. Nie wiem jak inne kierunki, wakacje tylko w Ameryce Płd spędzam. I na szczęście na razie tylko za mile :)
krzysiekl
2013-01-30 11:30
żeby to było tylko kilka tysięcy heh:) często to jest kwota rzędy 10k przy dłuższych trasach (czyli takich gdzie ma to większe znaczenie). a czy warto...czasem fajnie:). ale nie narzekam na ekonomiczną, przynajmniej w EK. innych nie znam...
@ gosc_6d886 - co prawda, to prawda. Lepiej raz, a dobrze. Dopłacić kilka tysięcy i polecieć jak biały człowiek. Obiecałem sobie już nigdy nie wsiadać do low costów i nigdy nie lecieć przez ocean w economy.
gosc_2c65d
2013-01-30 10:16
waw-gru @ poranny zart jest twoj! i na dodatek na baaardzo niskim poziomie! oby szampan byl odpowiedniej temp....w co watpie...
gosc_6d886
2013-01-30 10:03
olo: dlaczego abstrakcyjne? To tylko kwestia stanu posiadania i punktu odniesienia. Jedni wolą polecieć 20 razy furmanką FRancy, a inni wolą raz, a dobrze, nie widzę w tym nic abstrakcyjnego. A zgodnie ze starym polskim przysłowiem - kto nie ma miedzi, ten w domu siedzi :-)))
gosc_a733a
2013-01-30 09:59
waw-gru @ to bylo pod rozwage...oby szampan dobrze ci smakowal....tego typu komentarz jak twoj, facet z klasa / cokolwiek to znaczy/ zostawilby dla siebie!
@ gość - nie ma to jak poranny żart :) Ale popijając szampana w First wypiję zdrowie tych biednych dzieci :) Normalnie niestety ceny First są dla mnie poza zasięgiem, ale (nie bez bólu) wyłożyłbym 8000zł za biznes do EZE (była ostatnio taka promocja LH)
krzysiekl
2013-01-29 16:54
ale przy 60h za 15000 można już się zastanawiać ;)
gosc_90142
2013-01-29 16:32
zdecydowanie bardziej pozyteczne, jest przekazanie swoich mil na cele dobroczynne..poczytajcie w kazdym programie lojalnoscowym ile tys dzieci nie ma szans na podroz ....a marzy o tym!! zostawiam pod rozwage....
no tak, generalnie wylozenie za 30 h w samolocie 35000, jest dla w zasadzie kazdego z uczestnikow tego forum w pewnym sensie abstrakcyjne, acz jak ktos ma to niech lata, jego prawo. Szalenstwo ale dozwolone ;-)
@ olo - dla mnie to 900zł - same opłaty lotniskowe. latam za mile :)
gosc_59595
2013-01-28 09:48
mireklh @mialem kiedys okazje podrozowac z Toba z FRA do ALA, byo to pewnie jakies 2 lata temu....
krzysiekl
2013-01-28 09:40
olo, to jest pewien brak według mnie. Ja bym chciał tylko wygodniejszy fotel (rozkładający się do pozycji prawie leżącej lub lepiej leżącej) bez wszelkich innych dodatków. Ekonomiczna premium idzie niby w tym kierunku ale to jednak nie to samo co dobre miejsca w klasie biznes czy wyższej (tak duże nie to samo że nie wiem czy w ogóle warto). Pytanie: ile więcej _miejsca_ zajmuje w samolocie porządny fotel klasy biznes (rozkładający się do pozycji leżącej) tzn ile miejsc klasy ekonomicznej można zmieścić na jedno miejsce klasy biznes. to w sumie daje odpowiedź ile powinien kosztować bilet..i chyba nawet się zgadza..ale może da się jakoś optymalizować zajmowaną przestrzeń?;)
klasa First na lot do GRU z Polski kosztuje w/g cennika z 28 stycznia: F77OW 31500.00 i to bez podatkow, wiec mozesz smialo popijac alkohol za 600 pln, wszak za niego zaplaciles ;-)
Hallo shorty
Niestety mam licenzje na A340/330 i B747 a te jeszcze nie lataja do GDN ;-))
mireklh moze we wtorek lecisz do GDNo 19.45? albo sobote o 10.20 z gdn do waw? mam taki szybki wylot i przylot.
Sorry..sprawdzilem grafik..wylot FRA-GRU mam 24.02. zapraszam.pogadamy na miejscu w powietrzu o nowej First Class i roznicach.
Zapraszam na lot do GRU 25go lutego . Bede wtedy szefem kabiny na tym locie . Chcialem tylko dodoac ze rozwiazanie First Class w "starym747" jest rozwiazaniem przejsciowym.Wszystkie zostana przerobione na nowa wersje czyli First Class w dziobie na Main Deck ( 8 foteli) a Upper Deck bedzie nowa C-Class.