gosc_1ff1b
2012-07-24 09:15
Chyba jednak lepiej zlecić to na zewnątrz, niż dać naprawiać to bandzie cwaniaczków z teczuszkami w rękach i zaledwie kilkoma liczącymi się mechanikami...
gosc_4d12b
2012-07-23 14:15
Wielkie gratulacje dla Zarządu tej bankrutującej firmy, bo sam Mrożek nie wymyśliłby głupszego i bardziej absurdalnego scenariusza: najpierw sprzedać AMS, a potem płacić Air France i Monarchowi za to, co z pewnym wysiłkiem można było zrobić również samemu we własnych hangarach i shopach.
piotrek737
2012-07-23 11:46
To było parę miesięcy temu kiedy nic nie było wiadomo, a LO nie miało wtedy chęci się wypowiadać na temat 787. Plus oczywiście były prezes LO puścił taki tekst, który jak widać nie ma pokrycia w tym co jest grane ;)
gosc_052c6
2012-07-23 11:05
A jeszcze parę miesięcy temu pisaliści, że hangar jest natychmiastowo potrzebny hmmm
piotrek737
2012-07-21 22:53
Ale czy rozróżniacie te dwie firmy i umowy czy nie bardzo;)? Monarch ma robić przeglądy np. C-Check lub D-Check, a AFI KLM E&M tylko drobne naprawy z naciskiem na wsparcie logistyczne i dostarczanie części zamiennych do Warszawy czyli zupełnie dwie różne kwestie. Jako ciekawostkę dodam, że przez pierwsze 3 lata użytkowania Dreamliner nie potrzebuje hangaru do obsługi technicznej ;)
gosc_759cd
2012-07-21 21:43
w artykule o Monarch najpierw piszą o liście intencyjnym, potem o podpisaniu umowy, teraz o umowie AFI KLM E&M, "pokręcone to jak projekt ustawy"(ze Shreka)
gosc_0fadf
2012-07-21 18:11
też się zgadzam z przedmówcami, że informacje są jakieś zawoalowane
gosc_14b05
2012-07-21 17:47
biorąc pod uwagę że dostaną swojego pierwszego Dreamlinera rok po Locie to trochę śmieszne jest powoływanie się na doświadczenie w obsłudze 787...
gosc_c7ee7
2012-07-21 17:43
To w końcu z kim podpisali umowę na serwisowanie samolotów?
Bo news z 15 maja 2012 (w linku) wskazuje że z Monarch Aircraft Engineering, a teraz czytam że podpisali umowę z AFI KLM E&M...
zobacz link