Moim zdaniem to bylby najlepszy wybór dla LOTu. Samoloty "70 to 110", w których specjalizuje się Embraer, są idealne na zaspokojenie polskiego rynku. Zarówno tras regionalnych jak i europejskich. Mniejsze, ekonomiczne maszyny i wiekszy komfort - to droga, którą moim zdaniem powinien podążać LOT.
gosc_Misie
2005-09-09 19:18
737-500 beda zastapione za cirka dwa lata wlasnie Embraerami 195. Kto wie, czy nie bedzie to dwucyfrowa liczba samolotow.
Co do tego ze zabieraja za malo pasazerow, to to czasami jest zaleta. Jak na razie Jetblue odbiera pierwsze E190, wiec zobaczymy jak beda sobie radzic w tanich liniach. Kto wie, moze E195 bylyby dobrym pomyslem dla Lotu i Centralwings?
gosc_Pedro
2005-09-08 16:32
Stenus. Powiedzialbym maravilhoso. Niech LOT kupi Ejets, B787 na dalekodystansowe loty (Do USA, Kanady, Chin, Tajlandii, Argentyny i Brazylii)
Maravilhoso
gosc_ostry
2005-09-08 16:17
EMB190/195 zabierają na pokład mało pasażerów, coś chyba do 120, więc myślę, ze lepsze bylyby A320/319 lub B737NG.
A co powiecie na to, żeby LOT miał B787 na dalekie trasy i EMB190/195 na średnie, a EMB145/170 na krajowe?