Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_0479e
2013-08-07 08:32
Dzięki kasjanek. Fajna informacja. :)
usuniety
2013-08-07 06:58
A co do dojazdu na lotnisko kTW: (link)
zobacz link
gosc_d6071
2013-08-06 09:55
Gdansk obstawiam 290 tys pasazerów w lipcu.
gosc_91f15
2013-08-06 00:50
W Katowicach w tym roku też wystartowało wiele nowych kierunków. Co nie zmienia faktu, że po prostu w tym roku mniej ludzi wybrało wycieczki lotnicze.
usuniety
2013-08-05 21:57
Nie wydaje mi się, że można tłumaczyc spadki KTW bankructwem biur podróży. Tylko we Wrocławiu wystartowało w tym roku 5 nowych, czarterowych kierunków, przez co wielu paxów nie musi jechac do Katowic, żeby leciec na wakacje.
gosc_5e6c6
2013-08-05 21:22
bardzo dobry wynik moim zdaniem 320 tys a KRK 380 tys jednak południowa Polska to mocny punkt lotnictwa. Dwa porty w różny sposób ale jednak się uzupełniają
gosc_73788
2013-08-05 17:26
Przynajmniej podają statystyki na początku miesiąca, a nie czekają nie wiadomo na co jak GDN czy WRO
gosc_27fb3
2013-08-05 16:55
Wow w okresie wakacyjnym taki spadek? To po wakacjach będzie dramat.
gosc_93e94
2013-08-05 16:54
Spokojnie KRK i tak nam odda na jesieni trochę swoich pax-ów i będzie plus bo tak to raczej ciężko:)
andrzejtoulon
2013-08-05 15:27
" To o 4,3% mniej niż w lipcu 2013 " Aha bo teraz już mamy 2014 :)
gosc_6a91f
2013-08-05 15:20
Górnicy mniej fedrują, wungiel sie nie sprzedaje, bo leży na hałdach - więc nie ma za co latać. A poza tym wszędzie już byli - żadnych nowych dobrych i tanich tras
gosc_069e0
2013-08-05 15:11
Od przyszłego roku pewnie i tak Wizz Air doda 5 samolot do swojej bazy, więc powinny być już wzrosty. No chyba, że dalej czartery będą się tak słabo trzymały, chociaż w tym roku nie ma jakichś bankructw biur podróży, więc może wczasowicze odzyskają do nich zaufanie.
No jeżeli KTW mają spadki w lipcu to ja już nie wiem o co chodzi...
gosc_a529f
2013-08-05 13:52
A GDN jak w lipcu?
@327f5 KRK niespecjalnie walczy cenowo o czartery bo ma małą płytę i terminal na granicy przepustowości. KTW jednak są koło większej aglomeracji, mają lepszą infrastrukturę airside, maja niższe ceny, mają bazę techniczną więc przewoźnicy charterowi mogą obniżyć koszty funkcjonowania. w KTW lądowania odbywają się całą dobę
gosc_93461
2013-08-05 13:37
Cóż, czytając komentarze mam wrażenie, że większość "komentatorów" nigdy na tym lotnisku nie była, z moich doświadczeń niczym się nie wyróżnia ani na plus, ani na minus od innych, a hasła "ostatni port lotniczy" czy "ja przestałem latać"
to zwykła demagogia, każdy lata tam skąd chce, nie ma przymusu ;). A tak w ogóle to myślę, że wiele naszych lotnisk chciałoby mieć "tylko"324 tys pasażerów w miesiącu.
KTW to niestety dla mnie osobiście ostatni port lotniczy, z którego miałbym lecieć. Fatalna komunikacja z miaste, aglomeracją. Tu lotnisko i władze samorządowe mogłby zainwestować w kolej. Ceny taksówek droższe niż z MXP do centrum Mediolanu. No i te fatalne pastelowe napisy na tablicach informacyjnych, które stwarzają wrażenie jakby się było w przedszkolu lub na większym wiejskim disco w remizie.
gosc_eb3f9
2013-08-05 13:08
Ponieważ Katowice zawsze czarterami stały i stoją, generują najwiekszy ruch po Okęciu. A jak wiadomo obszar Slaska jest najwieksza aglomeracja i calkiem dobrymi dochodami na mieszkanca to chetnie wylatuja na wakacje. Krakow rozwija sie pod katem czarterow ale watpie by kiedykolwiek w tym segmecie wyprzedzil KTW