Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Ja proponuję WiZZ OutExpress - pierwszeństwo WYJŚCIA z samolotu oraz opłata 199PLN ściągana automatycznie z karty za rozpięcie pasów przed 'zaparkowaniem' samolotu już po wylądowaniu.
Ekhmm..
Przepraszam za przejęzycznie, powinno być:
Buy 2 pay for 3.
Oferta: Buy 2 get 1 free:
1.Opłata za możliwość użycia schodów podczas boardingu i opuszczania samolotu.
2.Opłata za wylądowanie na planowanym lotnisku docelowym.
3.Opłata za możliwość odpięcia pasów podczas lotu. W tej opcji gratis możliwość poklaskiwania w przypadku udanego wylądowania.
AA biorą lub brały 2 USD za słuchawki...
Opłata za jednorazowy pokrowiec na zagłówek w fotelu: bez nadruku 10 pln, z logo Wizz 15 pln (przez całe wakacje pokrowiec z logo Wizz bez dodatkowej opłaty!). Opłata za ergonomiczną wykładzinę pod fotelem 20 pln. (Liczba miejsc ograniczona do 14 rzędu, od rzędu 15 gumoleum za symboliczną opłatą 1 pln)
usuniety
2011-06-16 20:15
Pewnie z tego powodu ZOOM Airlines zbankrutował.
a wiesz, Kuba, w jakiejś linii pamiętam, była opłata za wypożyczenie słuchawek na czas lotu, chyba ZOOM Airlines, trasa LGW-JFK, ale pewności nie mam...
Podobnie jak waw-gru wole z przesiadką przez MUC/FRA zamiast bezpośrednio LCC. Jakoś przyjemniej.
usuniety
2011-06-16 17:36
Link - radzę zobaczyć filmik. Jest super!
zobacz link
usuniety
2011-06-16 17:35
Opłata za światło nad fotelem i w czasie lotu, opłata za udzielenie inf. od pilota, opłata zasłuchanie muzyki w czasie lotu, opłata za otwarcie i zamknięcie drzwi, opłata zaczytanie gazety, opłata za możliwość jedzenia na pokładzie, opłata za skorzystanie z toalety. (fajny filmik o tanich liniach - link)
Ja tam wolę przez FRA czy MUC, nawet jak więcej w sumie zapłacę, to sobie w saloniku odbiję :) poza tym po 3 latach jako szef pokładu w low costach mam do nich jakąś awersję...
waw-gru: Moze i lepiej, ale zaleta samolotu jest przede wszystkim szybkosc, a nie kazdy chce marnowac czas na przesiadki.... Poza tym nawet po tych oplatach czesto jest taniej niz w przypadku tradycyjnych przewoznikow. Choc nie zawsze... :P
nie lepiej po prostu latać Lufthansą?
avangardeboy
2011-06-16 15:17
a może w końcu jakiś fanpage na facebooku pod hasłem np. - nie daje się traktować linii lotniczej jak dwunożny bankomat = nie latam Wizzairem
antypilot
2011-06-16 14:59
To jednak ma wybór skoro jest dwóch:-)
antypilot: to że nie rozumiesz sensu tego felietonu to rozumiem , ponieważ masz 11 lat, ale wszystko przed Tobą. Pozatym jak ktoś może sobie wybrać innego konkurencyjnego przewożnika w KTW kiedy ich jest tam tylko dwóch.
*Opłata za planowy odlot/przylot. *Opłata za klaskanie po lądowaniu. *Opłata za odladzanie samolotu (w sezonie letnim promocja, tylko za lot w jedną stronę, RT free). itp etc ;)
Fakultatywny priorytet? Po co? Lepiej płatny obowiązek wyboru miejsca na etapie rezerwacji ;p A może by tak powrót do PRL'u i na wzór Misia, każdy pazażer otrzymywał by kawę i wz'tkę, jako zestaw obowiązkowy, oczywiście płatny ;p
21. Opłata za asystę specjalną.
22. Opłata za przelot starszą maszyną z regulowanym oparciem fotela.
23. Opłata za wytworzenie śmieci na pokładzie.
24. Opłata za zbiórkę śmieci.
25. Opłata za przewijak dla niemowląt.
26. Opłata za profil na stronie.
27. Opłata za gromadzenie historii rezerwacji.
28. Opłata za torebkę w razie niedyspozycji.
29. Opłata za powietrze zużyte w czasie lotu
30. Opłata za przekierowanie na inne lotnisko niż docelowe.
@michalek: Ale W6 sprzedaje bilety dokładnie w takich cenach w jakich oferuje. Robi to - rzekłbym - naduczciwie, ponieważ de facto bilety można zakupić nawet taniej niż ich oferta.