Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
piotrku737: No w rzeczy samej. Prościej będzie można odtworzyć LOT bis. Podobnie (prawie) było ze Swiss, Sabeną, etc.
piotrek737
2011-02-14 10:50
Z tym przenoszenie majątku do K2 jest sporo racji po to ta firma kiedyś została stworzona przez Litwińskiego. Różne były próby ale teraz się przydaje jak widać. Wszystko pójdzie do ELO i będzie można robić porządek w LO czyli ogłosić upadłość po czym na nowo wskrzesić firmę. Zabieg stosowany w wielu miejscach, krajach etc.
Jakim cudem w LOT jest kiepsko, skoro w 2010 r. było tyle sukcesów? Niepojęte
Jeśli się nie mylę , to AZ stworzyło Alitalie Express ?
Narazie tylko 3 Embraery są własnością K2 , teraz LO chce przenieść resztę.Nowe E95 też mogą być własnością K2.
Wogle w LO ostatnio dzieją się dziwne sprawy... nowy prezes mydli oczy Shangajem, Pekinem czy Tokio, a prawda jest taka , że jest to tylko po części osiągalne , przy obecnej ilości samolotów ( 6xB767) starcza tylko na HAN,JFK,EWR,ORD,YYZ, po dostawie będą tylko 2 więcej samoloty niż obecnie...o ile do tej dosawy LO dotrwa(w co wątpię).
pepe, co stworzyła AZ? Mogę się mylić ale chyba wszystkie ostatnio zakupione samoloty są wlasnoscia K2 a nie LO. LO je tylko uzytkuje... jeżeli się nie mylę to to samoloty nie przejdą a wrócą do właściciela czyli K2 ( pomijam sprawę leasingu celowo)...
Otóż w LO jest kiepsko-o tym chyba każdy wie, dlatego większość linii tworzy sobie takie spółki...
Lufthansa-Luftahnsa CityLine
Swiss-....
Alitallia-....
LOT-euroLOT
Przykład z historii Swissair zostanie zastosowany w Locie , do euroLOTu przejdą nowsze samoloty(E70/75/95)
oraz pewnie jakieś 737 i 767 do czasu 787.
Informacje nie są na 100% pewne , tyle się tylko usłyszało wśród plotek...
PEPE.. a skąd Ty czerpiesz takie "rewelacje"?:)
Ta firma ma za zadanie przejęcie lotowskich charterów.
A swoją drogą nie długo 11 E175 ma przejść do euroLOT, ale nadal robiąć operacje dla LO, puki się nie rozpadnie.
Powoli majątek bankruta przenoszą do ELO.
pepe: to jakis klon LOTu mam byc? Cos a la Centralwings?
piotrek737
2011-02-11 23:41
nowością to nie jest bo już jakiś czas szukają ludzi ;) Benek ma się pojawić w maju rzekomo no i tak jak jest na stronie będzie to B734. Na początek czartery zaczną.
Za to szykuje się kolejne wydarzenie i fiasko 2011... Nowy LOT już wkrótce ?
FlySky ?
Poszukują chętnych do pracy w bazie w Warszawie na 737-400 !
Zresztą sami się przelonajcie...
zobacz link
4tech: Twój komentarz mogłeś sobie darować bo ani zabawny ani mądry.
b747400er wspomniał, że zabierał magazyn, żeby 'promować LOT'. Też przez sympatię dla LOTu od lat tak czasem robię i podkładam do szuflad w hotelowych pokojach :D
Humbak: Zdecydowana większość pasażerów to odbiorcy artykułów w stylu "Pani Domu", "Dobrych Rad" czy "Tele Tygodnia", lub zwolennicy sielskości, jaką takowe sprawiają. Bo, jak sam przyznałeś - poszczególne tekstu są dobre, a całość sprawia takie a nie inne wrażenie. Mniejszość, to tak wysublimowane umysły, jak Twój. Zmiana "profilu" tego miesięcznika przypadkowa nie jest i uważam, że jest lepsza od poprzedniej. Co nie jest jednoznaczne, że z obecnej jestem zachwycony, ale cóż zatem ciekawego (ciekawszego) i porywającego miała wersja poprzednia? A poza tym - do dziś w Kalejdoskopie trafiają się niezłe merytoryczne (i nie tylko) "kwiatki". Czyli mamy także do czynienia nie tylko z wrażeniem wymienionych wyżej tytułów, ale także z "Mój Ogród" ;p
Zgadzam się z Jurkiem: W mojej ocenie poprzednia wersja Kalejdoskopu była gorsza - według mnie - było to coś na wzór "katalogu, folderu". Przejrzeć i odłożyć. A nowy wydawca sprawił, że wiele artykułów przyciąga i w dodatku w sposób, który skłania do przeczytania "od deski do deski". Ale co kto lubi przecież... ;)
Fiaskiem roku 2010 jest strata LOTu na działalności przewozowej wynosząca 160 mln złotych. To trzeci z rzędu rok na minusie.
b747400er
2011-02-11 05:52
Same artykuly moze moglyby sie ostac, ale forma nowego Kalejdoskopu pozostawia wiele do zyczenia. Poprzedni przyciagal forma jak najbardziej, prawda jest, ze promowal kierunki, dokad LO nie fruwa, choc to mimo wszystko mniejszy defekt (choc defekt) niz strona graficzna, ktora jest dla mnie teraz nie do przyjecia. Poprzedni magazyn regularnie zabieralem i zostawialem w miejscach dokad podrozowalem co by promowac LO, obecnego czesto nie biore nawet z pokladu.
b747400erze: Wpadły mi wpłetwy kilka dni temu dwa ostatnie numery Kaleidoscope i potwierdzam w pełni Twoje spostrzeżenia. Jakkolwiek poszczególne teksty są dobre, to całość sprawia wrażenie magazynu dla pań domowych.
Tia... Tablica przylotów/odlotów na Okęciu (pardon, Lotnisku Chopina) wygląda niezwykle światowo. Palermo Sizilien, a w sieci to w ogóle brakuje większości logów przewoźników (szczególnie właśnie owych cs).