Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
stenus: aby poczynania Pana P. nazwać majstersztykiem musiałoby zostać przywrócone połączenie do Szikago :) czego wcale nie da się wykluczyć.
tomic: zgadza się. Z godzin podanych w informacji wynikało, że z 4 lotów KRK-KBP, 2 lądowały by w Kijowie już po starcie lotów do Pekinu, Bangkoku oraz Delhi, bo te startują między godziną 14, a 17.
jjemiolo
2010-10-08 15:09
Sadzilem ze dobry kierunek, bo przeciez KRK i IEV, jednak jak widac rynek na wschod jest slaby. Gdyby bylo inaczej, od czasu ogloszenia powinny zostac sprzedane jakies bilety, nawet za 500 euro. Chyba ze ogloszono a zadnej mozliwosci rezerwacji nie bylo? Jak mniemam linia byla w sprzedazy wiec nie mam innego wyjasnienia poza powyzszym.
marianie: A ja sądzę, że prezes został uhonorowany za jakże wielki majstersztyk prowadzący do odwołania prezesa LOTu. :o)
Gdyby to połączenie miało jakikolwiek sens, to nawet bez promocji, przez przypadek albo przez pomyłkę sprzedano by przynajmniej jeden bilet. A co do tranzytu w Kijowie, to nawet jeśli znalazłoby się choć kilka osób dziennie podróżujących z Krakowa do akurat tych kilku miast w Azji, to i tak ktoś pisał, że były one fatalnie skomunikowane z rejsami krakowskimi.
marecki: ale ile osób będzie sie przesiadało? Ja myślę, że nie będą w stanie zapełnić samolotu licząc na paxa tranzytowago a podróżnych lecących do Kijowa też chyba dużo nie uzbierają z uwagi na wysoką cenę biletów.
marian: motorem dla takiego połączenia mogłaby być możliwość przesiadki na dalsze loty Aersvitu, który, jak powszechnie wiadomo, jest często konkurencyjny cenowo np. na rejsach azjatyckich. Oczywiście jest tu kwestia częstotliwości, godzin itd. No ale też wątpię, żeby w rozkładzie wiosennym powrócono do tego pomysłu.
Ja nie szczerze mówiąc nie dawałem temu połączeniu szans na przetrwanie, zwłaszcza, że tuż obok dział wizz do KBP. Obstawiam, że na wiosnę też nie zobaczymy Aerosvitu w KRK, ciekawe co następne odleci z KRK bo na przyloty sie nie zanosi, może FR tylko coś dołoży.
To nie sprawa prezesa Pamuły, a Aerosvitu, który w Polsce wstrzymywał się z promocją połączenia jak i oficjalną informacją o jego starcie z powodu niepewności płynącej z Ukrainy. Podobno połączenie jeszcze przed sierpniem pojawiło się w systemie rezerwacyjnym i zaraz po tym zniknęło. Obawiam się, że lotnisko równie nie było do końca pewne czy połaczenie wystartuje, stąd opieszałość w informacji i promocji. Zresztą nie jest to dziwne po ostatniej "przygodzie" Pamuły z LOTem. My ponad miesiąc czekamy na wywiad z Aerosvitem odnośnie krk-kbp, którego nie ma z powodu własnie tej niepewnosci, ktora dzisiaj stala sie faktem. Osobiscie obawiam sie, że na wiosne rowniez to polaczenie nie ruszy. I obiektywnie nie jest to wina Pamuly a nieprzemyslanych dezycji Aerosvitu...
madej, zapomnij o LHR z KRK. Wracasz do tego przy najmniejszej możliwej okazji. Co do tranzytów na LHR to życzę powodzenia. Chyba nie wiesz o czym piszesz.
Takie połączenie powinno pojawić się z LCJ. Obsługiwane kilka lat temu przez Direct Fly cieszyły się stale rosnącą popularnością. Zamknięte m.in. dlatego, że ukraińskiemu odpowiednikowi ULC nie podobała się regularność lotów (oficjlnie były to czartery).
pewnie konkurencji nie było a komuś dać musieli :)
A nie dalej jak wczoraj, prezes Pamuła dostał Awionetkę 2010 za osobowość roku. :o)
piotrek737
2010-10-07 21:40
Co do kompetencji prezesa jeżeli chodzi o ekonomię to nie mam chyba żadnego ale. Natomiast jeżeli chodzi o lotnisko to chyba kompletnie się nie zna na tej kwestii. Niestety ale w lotnictwie mydlenie oczu jak w bankach nie wystarczy... Tu trzeba mieć pomysły, determinacje aby je wdrażać a przede wszystkim znać np. język angielski...
marecki poniewaz to byłoby dobre połączenie, dzieki czemu dałoby pasazerom wybór z dostepem do bogatej siatki BA a tak sa skazani tylko na LH. Lepsze jedno dobre połączenie niz kilka gorszych realizowanych przez LCC.
Linia, linia. Madej: co Ty się tak na to LHR uparłeś?
damianek_7
2010-10-07 20:26
Może tu nie zawinił Pamuła a linia lotnicza...? Bo chyba oni nic nie zrobili żeby wypromować to połączenie. Jakby był to LOT to by wiedzieli :) wiec tutaj prezesa Kraków Airport się nie czepiajmy.
madeju, LHR bez zadnych szans z KRK. A co do slotow to ich faktycznie nie ma, ostatnie byly sprzedawane w lutym 2010 przez BMI za... 60 tys funtow sztuka czyli 120 tys. za parę.
Dziekujemy madejowi za ta analize linii FR, ale o ile sie nie myle to rubryka dotyczy AeroSvit. * Komentarz moderatora: Wiesio, zajmij się komentowaniem wątku a nie oceną komentarzy innych użytkowników. Jesli chcesz oceniach komentarze innych użytkowników masz do tego specjalna opcje.
Eee tam, Pamuła ma tylu tradycyjnych przewoźników, że tym kolejnym który znika z KRK (nie pojawił się i znika) też się pewnie nie przejmuje. Za chwile znowu będzie jakiś wywiad, pomydli oczy, opowie jaki to LO zły i będzie git! Śmiech na sali z tego człowieka i tyle.