Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Hmm, Wizz na ORY to i tak żadno pocieszenie dla Krakusów :) Co za różnica - dojeżdżać w cholerę daleko do Katowic, czy z BVA do Paryża...
Szkoda że Transavia zrezygnowała - to było najlepsze połączenie Krakowa z Paryżem :( CDG to koszmarek, przerośnięty olbrzym - zanim człowiek się z tego molocha wydostanie, to z ORY zdąży już dojechać do centrum Paryża.
Kinszasa - Brazaville tylko przez rzekę :)
andrzejtoulon
2010-09-23 14:58
no bo w sumie te dwie stolice dzieli tylko 70 km, chyba najblizej polozone kolo siebie stolice Europy ,a nie wiem czy nie swiata
W6 chce iść w kierunku EZY, czyli latać na główne lotniska.
Kopenhaga ma być tylko jest problem ze slotami.
Dla FR Wiedeń to Bratysława :)
O tej Kopenhadze to już słychać od jakiegoś czasu. Terminal dla LCC jest gotowy co prawda, na razie tylko EZY z niego będzie korzystał. Czyżby W6 chciałby przyjąć nowy model, w którym ląduję na główniejszych lotniskach?
andrzejtoulon
2010-09-23 14:51
No to tak jak bysmy nazwali wegierskie lotnisko Ferihegy lotniskiem Bratyslawa :)bo dystans ten sam
Jeszcze trochę i Wizzair zacznie latać na Orly , a zamiast Malmo do Kopenhagi ;)
Vatry znajduje się zaledwie 176 km od Paryża - to chyba rekord, jeśli chodzi o odległość...
andrzejtoulon
2010-09-23 14:35
a to ma jeszcze mniej wspolnego z Paryzem niz Beauvais, lotnisko Cargo z ktorego Ryanair zaczal latac do Oslo i Sztokholmu aby wozic skandynawow do Marne La Valée (Disneyland)
Jest jeszcze jedno "paryskie" lotnisko - Vatry ;)
Do Paryża? Dobre sobie... Równie dobrze można mówić że wizzair lata do Krakowa :)
Jedyne dobre połączenie Krakowa z Paryżem to była Transavia do Orly, a kiedyś dawno temu jeszcze Skyeurope (również Orly). Niestety to se ne wrati - teraz wszystko lata tylko na beznadziejne CDG :( O BVA nie wspominam, bo to w ogóle kpina.
O, ja chcę i lubię latać z Gdańska. Z Gdyni też ;) A czy w końcu Tamas wypowiedział się o jakiś innych planach rozwoju w PL? Czy tylko było o połączeniu KRK-BVA?
stenus, MOL dużo mówił...i czasami nawet z sensem.
Warto zauważyć, że jeszcze kilka lat temu MOL mówił, że "kto będzie chciał latać do Gdańska?" :o)
piotrek737
2010-09-22 18:35
Moim zdaniem skoro easyJet nie wygryzł LOTu z Paryża latając na to samo lotnisko to nie zrobi tego też Ryan. Myślę, że chcieli wejść z Paryżem za Transavie tylko, że ona latała na ORY. Mam coraz większe obawy co do takiej ekspansji Ryana w Krakowie... Z jednej strony super bo nowe połączenia itd. a z drugiej jak się zwiną to będzie pustka na tym lotnisku.
A Wizzair ma w planach latać na Orly.
andrzejtoulon: Bo ludzie generalnie nie chcą latać w oryginalne destynację. Zresztą śmiem twierdzić, że FR nie lata w oryginalne destynacje. Mają znikomą ilość lotów na Bałkany, do Rumunii i Bułgarii, a w byłym ZSRR poza Bałtami ich w ogóle nie ma.
andrzejtoulon
2010-09-22 15:08
Moze potenjal turystyczny dla mas ale dalej nic orginalnego nie proponuja
Wy tutaj wszyscy o konkurencji FR dla LOTu, a tu przeciez najwiecej paxow do Paryza (CDG!) przewozi Easyjet lecac x5 tygodniowo. LO na tej trasie lata juz od dobrych paru lat, a ze godziny odpowiednie to rowniez znajdzie sie pare transferow choc to oczywiscie nie hub SA jak MUC czy FRA. // aynis: Ale warto zauwazyc, ze Krakow dla FR to przez dlugi czas latal tylko na "robotnicze" kierunki czyli na wyspy. Dopiero w tym roku pojawila sie Hiszpania, Malta i pare innych ciekawszych kierunkow zauwazajac potencjal tuystyczny.