@air to, że jesteś hejterem wszystkiego co się w PL dzieje, to już wszyscy wiemy. Ale farmazony o wejściu jakiegoś przewoźnika z US do GDN, to mocna przesada.
Nie tylko KLM zwiększa liczbę lotów. Air France będzie latał zimą do Krakowa, a w sezonie zimowym 22/23 tych lotów nie było. Dobrze by było gdyby do Krakowa wróciła też Transavia. Szkoda jednak, że z Wrocławia wycofało się AF. Przynajmniej KLM jakoś to rekompensuje.
Czekam aby Szczecin(Goleniów)dołączył do grona szczęściarzy
krzysiekl
2023-08-04 10:49
Bez LOTu CPK i tak będzie potrzebny, KLM też będzie latać z CPK, a że rynek będzie rósł to pojawi się inny przewoźnik w miejsce LOT.
np. Eurowings ma bazę w Pradzę, na CPK też może mieć.
CPK jest potrzebny też do tego, żeby mogło na lotnisko koło Warszawy latać wielu innych przewoźników i znacznie częściej niż teraz.
usuniety
2023-08-04 08:17
Jeżeli American Airlines lub inna linia Jankesów wróci do koncepcji latania do Krakowa, Pragi i Budapesztu , a dorzuci Gdańsk to kolejna zrzutka na dotację z budżetu państwa, na naszego narodowego przewoźnika pewna, chociaż Ryanair czuwa. O'Leary już wygrał kilka spraw w Trybunale Europejskim, czekamy na wyrok przeciwko LOT.
usuniety
2023-08-04 08:11
To oznacza, że wykończą LOT. Wystarczy spojrzeć na siatkę połączeń grupy Air France - KLM. Loty z USA, ceny przez Amsterdam i Paryż niższe niż w LOT przynajmniej o 40%, a z Amsterdamu podrzucą nie tylko do Warszawy ale do pozostałych najważniejszych lotnisk regionalnych w Polsce. CPK i sny o potędze, niedawno Wild i Horała oraz pozostali z PiS bredzili o 150 mln pasażerów, a teraz marne 40 mln w 2035? Cała Europa miała startować z Baranowa do Azji! Berlin, Stambuł, Doha i Dubaj do zaorania! he he he