krzysiekl
2023-05-03 21:42
nie sądzę by był problem z lotami do Indii, zgoda na Armenię pewnie też wkrótce będzie.
zwracam też uwagę, że z Polski jest dużo fajnych tras.
nawet Turcja jakby się ostatnio trochę odblokowała (loty z Warszawy do Ankary). Problem z Turcją jest jednak inny niż z Armenią, inna umowa. żaden rząd jej nie zmienił, z resztą nie wiadomo czy strona Turecka byłaby zainteresowana jej zmianą.
solokhumbu
2023-04-28 10:00
No i właśnie tego się obawiam, żewskutek upartości ULC działającego pod dyktando jedynej słusznej partii (czy idei ochrony LO) znów - jako kraj - stracimy szansę na ciekawe loty. Varadi uruchomii Indie z BUD czy VIE, jak słusznie napisałeś.
Czy naprawdę, wkutek nacisków urzędniczo-politycznych - musimy mieć fajne trasy tylko od sąsiadów??
Przed agresją rosji na Ukrainę myślałem o IST, ale Pegasusem z LWO (dokąd doleciałbym z POZ FR/W6 oczywiście). Ale czy nie może być normalnie?
krzysiekl
2023-04-27 13:37
solokhumbu, tak czy inaczej, nawet jak nie poleci z Polski to poleci z Austrii czy Węgier.
Natomiast tu jest inny ciekawy temat:
- Indie chcą mocno rozwijać swoich przewoźników lotniczych, to otwarte niebo jest także im potrzebne. To ma duże znaczenie, gdyż to będą przewoźnicy sieciowi, zaoferują znacznie szerszą nić obecnie ofertę połączeń przez Indie do Azji i nie tylko. Chcą także znacznie podnieść jakość swoich linii. Linie Air India wróciły do grupy Tata, będą chcieli podjąć konkurencję z liniami znad zatoki perskiej (którym jednocześnie blokują rozwój w Indiach nie chcąc się zgodzić na zwiększenie częstotliwości tam gdzie już latają).
solokhumbu
2023-04-26 12:36
Drogi Prezesie! Przecież nawet po zawarciu ośmiu umów o otwarym niebie ULC znajdzie jakiś prawniczy casus, aby uniemożliwić Wam latanie dokądkolwiek na Subkontynencie. Takie trasy tylko dla LO. Przecież rodowe srebra (od pół roku bez prezesa) nie mogą się marnować!