LOT: Hanoi, Damaszek, Kair i...

LOT: Hanoi, Damaszek, Kair i... Polskie Linie Lotnicze LOT konsekwentnie dążą do poprawy swojego wizerunku i wyniku ekonomicznego. Sukcesywne, choć dotąd nieporażające rozbudowywanie siatki połączeń, jest jednym z elementów restrukturyzacyjnych katastrofalnego stanu firmy. LOT zapowiada, że bieżący rok będzie najbardziej ekspansyjnym w historii spółki ostatnich lat. "LOT wraca na cztery kontynenty" -...
20/05/2010 15:22   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jurek 2010-05-22 12:51   
jurek - Profil jurek
co chwilę na forum wraca ten Dubai... jest wiele ciekawszych kierunków :P
damciock 2010-05-22 12:47   
damciock - Profil damciock
fajne kierunki, czekam na ten Dubaj. Mam nadzieje, że bilety będą tanie.
jw23phila 2010-05-21 23:39   
jw23phila - Profil jw23phila
trzymam kciuki za LOT:)
jurek 2010-05-21 22:26   
jurek - Profil jurek
szot: powiadasz, że czytają ? To przypominam o SZZ-FRA :) Bym nie musiał lecieć Ryanairem przez STN, tylko elegancko liniami sojuszu Star przez Frankfurt. Pozdr. z Belfastu :o)
pcharasz 2010-05-21 21:28   
pcharasz - Profil pcharasz
gruszkatt: Znam osobę, która miała bodajże gold status, czy jakkolwiek się to nazywało, w Flying Dutchman i przeniosła się do Miles & More z zachowaniem swojego statusu, po indywidualnym uzgodnieniu. Niestety, nie pamiętam czy mile były również przeniesione, ale wydaje mi się, że dla lini lotniczych to dobry biznes "przenosić" do siebie osoby z kartą Gold, bo procentuje to na przyszłość :) Tak że może powinieneś do nich zadzwonić i spróbować cośtakiego uzgodnic.
gruszkatt 2010-05-21 18:51   
gruszkatt - Profil gruszkatt
Dobra ja czesto do VN latam i jak LOT-em to musze chyba zostawic Skyteam'a i przejsc do Star. Troche szkoda, jestem elite plus i jedny, najkrotsza droga ktora teraz mamy do VN to wlasnie Skyteamem. No moze LOT codesharuje z Vietnam Airlines ktory bedzie nie dlugo w Skyteam, tak bym uzywal moja karte Skyteam z LOT-em, bo nie chce znowu od poczatku z basic do statusu Gold w Star Alliasie :(
szot 2010-05-21 17:50   
szot - Profil szot
hamburgu: bądź pewien, że czytają :) w LO powstała nowa komórka m.in. za kontakty z pasażerami na facebook oraz za zbieranie info pasażerów i ich sugestii i pomysłów...
hamburg 2010-05-21 17:12   
hamburg - Profil hamburg
Cos mi sie zdaje ze ktos z LOT-u czyta te forum :-D Ale super....tylko LOcie...prosze ustaw rozklad tak aby sciagnac jak najwiecej z Europy...inaczej bedzie tak samo jak z PEK. Pasazer nie ma ochoty czekac 6h godzin na lotnisku a juz szczegolnie na takim jakim jest WAW!
tomic 2010-05-21 10:18   
tomic - Profil tomic
blizz: no właśnie, ja też obawiam się trochę tej nowej oprawy graficznej. Mam nadzieję, że nie zaprojektuje jej ta sama firma co stworzyła nową stronę internetową. Obecne malowanie bardzo mi się podoba, szczególnie ten solidny, dobrze widoczny napis "LOT". Poprawiłbym ewentualnie czcionkę tego mniejszego napisu "Polish Airlines".
sadaml32 2010-05-21 08:56   
sadaml32 - Profil sadaml32
Przynajmniej widać że próbują coś nowego wymyślić mam nadzieję że nie jest już za późno rynek teraz jest trudny a przespali te parę lat zwłaszcza z lotnisk lokalnych.
sadaml32 2010-05-21 08:55   
sadaml32 - Profil sadaml32
Pomysł ciekawy czyli powrót na Bliski Wschód, aczkolwiek Malev ma tam dobre ceny i niełatwo będzie zaproponować dobre ceny - zwłaszcza do Damaszku. A Wietnam to bardzo ciekawy pomysł pytanie czy to się opłaca mam wątpliwosci czy tylu będzie chętnych- już szybciej Singapur, Kuala Lumpur czy Hongkong - zeby potem nie było jak z tymi Chinami-oddali mi kasę po 5 miechach i tyle z tej przygody miałem.
jjemiolo 2010-05-21 04:04   
jjemiolo - Profil jjemiolo
aguirre: w istocie LO zamknal szereg tras wczesniej, ale niektore z nich obecnie niby wydaja sie calkiem potencjalne. Twoje argumenty sa trafne, ale jest tez faktem ze zarowno BHX jak MAN to duze skupiska ludzi, nie tylko naszych, gdzie zarowno LC jak legacy moga miec szanse. Zreszta sporo "naszych" zostanie na wyspie, zaczna miec swoje businessy, tym samym charakter popytu ulegnei zmianie. Zreszta to juz chyba widac ze caly ten potok na wyspe juz sie zmineil w porownnaiu z sytuacja dwa lub tryz lata temu. Oczywiscie, Ci z Was na miejscu maja chyba lepsze rozeznanie. Inne punkty z "mojej" listy to duze miasta oraz stolice, gdzie zawsze jest troche businessu, chocby zwiazanego z UE. Zreszta to moze byc code-share, robione przez kogos byle bylo w siatce LO. Wowczas, dalsze trasy jakie obecnie LO zapowiada, maja wieksza szanse bo moglby byc tranzyt. W pelni sie zgadzam co do STR, HAJ, jak tez CAI. Czy przypadkiem LYS nie wypadl po czesci bo jest za blisko GVA? Z tym ze jego rowniez nie skreslalbym calkowicie. Mowiac o Francji: FR grozi wycofaniem sie z MRS. To moze zmienic atrakcyjnosc tego miasta dla innych przewoznikow.
Kiedy to DY kastruje SVG? Jesli tak to tym bardziej powinno wrocic OSL, z powodow podanych wyzej. Pozdrawiam.
marecki 2010-05-21 00:38   
marecki - Profil marecki
oprawe graficzną czyli malowanie?
blizz 2010-05-21 00:12   
blizz - Profil blizz
No i w artykule zabrakło najciekawszego..
"Prezes Mikosz zapowiada też zmianę oprawy graficznej samolotów - ta, którą znamy, obowiązuje od 1978 roku..."
Oby te zmiany były tylko kosmetyczne
aguirre 2010-05-20 23:57   
aguirre - Profil aguirre
HAN to niegłupi pomysł, biorąc pod uwagę ilość Wietnamczyków w Polsce i sąsiednich krajach. Jest więc jakiś potencjał nie tylko w jedną stronę, jak byłoby z HKG czy BKK. Moim zdaniem jednak Lot powinien skoncentrować się na bliższym rynku a z długich tras robić tylko Greenpoint i Jackowo. Rynek lotniczy ma tendencję do kurczenia się i komasacji ilości paxów na najbardziej dochodowych kierunkach i takie linie jak Lot albo będą feederami z kilkoma niszowymi kierunkami, albo padną.
jjemiolo - gdyby Lotowi te trasy się opłacały, to by ich nie zamykał ( 3 pierwszych i ZAG). BHX to dowóz pracowików, więc LO jest na z góry straconej pozycji, EDI też, MAN w znacznym stopniu także. Tylko STR nie ma teraz konkurencji i to bym odnowił, bo będzie pax biznesowy, także do HAJ (brak konkurencji i miasto targowe). TLS - byłoby fajnie, ale to raczej mrzonki, skoro bliższy i o większym potencjale biznesowym LYO był nieopłacalny. Mogą spróbować po odejściu DY SVG, chociaż to kierunek pracowniczy, ale tam naszych sporo.
CAI i DAM ? Zobaczymy. Pierwszy ma większe szanse.
gruszkatt 2010-05-20 22:43   
gruszkatt - Profil gruszkatt
super, ale B767??? uwaga, wietnamczycy ciagle narzekaja, trzeba na prawde te lotowe samoloty odnowic (ee tam to prawda ze narzekaj ale nie ma takiej potrzeby zeby odnowic) ale najwazniejsze ze bedzie do Hanoi ale do SGN lepiej, bo z tamtad lataja wiecej samolotow zwlaszcza te star alliansy.
I niech bedzie code-share z Vietnam Airlines, tak ludzie poleca do SGN z przesiadka w Hanoi z karta pokladowa prosto z wawy.
jjemiolo 2010-05-20 22:23   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Oczywiscie, w poprzednim poscie, mialem na mysli OSL (Oslo), nie OSI (Osijek).
jjemiolo 2010-05-20 22:21   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Niedawno byla dyskusja na temat potencjalu do HAN. Jak widac LOT czyta pasazera! (?) Osobiscie nie jestem przekonany co do tego punktu. Wydaje sie bowiem, ze jesli myslimy o czyms na Daleki Wschod to raczej BKK, SIN, czy HKG wydaja sie wazniejsze. Ale jest prawda ze mniej jest obslugi do HAN, wiec moze LO wie cos wiecej niz ja. CAI oraz DAM oczywiscie juz kiedys byly, wiec to powrot a postep zarazem wzgledem tego co jest. Mnie nadal brakuje LO do OSl, DUB, MAN, STR, EDI, BHX, TLS oraz ZAG. Ale to chyba chciejstwo. W wiekszosci LO juz byl kiedys, ale mysle ze ma szanse powrocic. Na daleki zasieg chyba nadal powinny wchodzic w rachube rowniez Chiny, Japonia, India oraz Brazylia. Ponadto pare dodatkowych pobliskich miast moze byc rozpatrywanych.
marecki 2010-05-20 21:15   
marecki - Profil marecki
Hanoi brzmi zwłaszcza smakowicie
madej 2010-05-20 17:14   
madej - Profil madej
driver800 zmien to mylna informacje . Połączenie do Erewanu rusza 1 lipca, Armavia 23 czerwca, wszystko jest juz w systemach rezerwacyjnych a Ty wypisujesz jakies bzdury o jesieni.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy