Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
marqoos_pl
2010-05-13 10:36
I jeszcze zakaz dla FR, "bo mają pył w silnikach"... Taaaaa.... :P:P:P
4techu: Przypomniało mi się, że także Turkish Airlines powinny dostać zakaz latania do EU, bo przecież także się rozwaliła ich maszyna w AMS. Zgodnie z teorią madeja, ma się rozumieć. :o)
madeju...to w EU w takim ukladzie obowiazuje podwojna moralnosc....
4tech: EU nie zakaze swoim przewoznikom operowania na terytoriach na których sami operują:). stenus: opieram sie na opiniach innych, akurat nie pisze tu o liniach Air Botswana ale o wielu innych liniach przed którymi mnie ostrzegano.
madeju: Wyrocznią to Ty jesteś, bo zachowujesz się jak Pytia, która nigdy nic nie sprawdziła, tylko pierdoliła trzy po trzy tym biednym Grekom. Nie leciałem nigdy Air Botswana, ale czytam wiele forów profesjonalnych, na których wypowiadają się bardzo oblatani ludzie.
madej: to idac Twoim tokiem myslenia..jezeli to byl skandal to ta linia powinna miec zakaz wykonywania opercji lotniczych...prawda?
madej: to nie piloci schładzali czujniki JK
4tech: jasne ze to zrobili piloci wtedy w Spanair czyli schładzanie lodem czujników temparatury to był jakis skandal, natomiast mysle ze z drugiej strony wiekszosc linii lotniczych z afryki ma jednak kiepskie zaplecze serwisowe swoich maszyn.
madej:...kazdej linii lotniczej ( a przynajmniej w wiekszosci) cos sie kedys "przytrafilo" i nie ma znaczenia z jakiego kraju czy kontynentu dana linia pochodzi..ostatnio dosc duzego pecha ma AF...ale i LH i KLM o wspomnianym Spanair konczac...takze sugerownie zakazu lotow do/z Europy przewoźnikom z Afryki jest co najmniej z Twojej strony "letką" przesadą....a swoja opinie ferujesz na podstawie tylko " skromnych" informacji na temat przyczyn katastrofy...mowiac o zaufaniu to ja nie mam tego za grosz do AF....bo lecialem nimi ( rozklekotanym ATR) i majac w swiadomosci ostatnie wypadki z udzialem samolotow tejze linii....jezeli dany przewoznik przestrzega procedur serwisowych/bezpieczenstwa to nie ma powodu na podstawie katastrofy zamykac dla niego przestrzen nad europa...jezeli tak to spanair wogole nie powinien latac ( schladzanie lodem czujnikow temperatury w samolecie ) czy to jest przestrzeganie procedur?...
marecki: rozumiem ze jak ma ATRy to jest OK?:).
madej: Ty za to jesteś często wyrocznią przed...wypróbowaniem:)
stenus: nie mam zaufania do takich linii przytoczyłem tu porównanie podobnie jak do linii operujacych na terenie Rosji. To ze ty leciałes nie ma to zadnego znaczenia, i co i uwazasz ze jest OK bo Ty wyprobowales a Ty to jestes jak wyrocznia:).
madeju: Uwielbiam Twoją zdolność przeskakiwania z Afryki do Rosji, jak nie masz nic więcej merytorycznego do powiedzenia. :o) Polecam poczytać o Air Botswana nieco więcej. :o)
madej: co ty chcesz od tych Air Bostwana :) Latasz euroLOTem?
stenus: South African akurat leciałem, Air Botswana ze wzgledów bezpieczenstwa bym sie nie odważył podobnie jak kilkoma liniami lotniczymi na terenie rosji które powstały po rozpadzie ZSRR.
4techu: Powinno się także zakazać latać Spanairowi, Lufthansie, a także LOTowi i ... 36. Specjalnemu Pułkowi. :o)
madeju: Obawiam się, że wiem więcej na temat Kenya Airways niż Ty. A leciałeś kiedykolwiek South African? A leciałeś Air Botswana? :o) Nie musisz mnie kierować na nowe promocje, bo jestem na bieżąco, zaś Ryanair mało mnie interesuje.
na "czarnej liście" przewoźników jest libijski Buraq...a nie Afriqiyah Airways... idąc tokiem myślenia "madeja" można rozszerzyć zakaz na linie Europejskie, w tym na AF.. za ostatnie wypadki. Madej...przestań pisać " głupoty"...
stenus: sam nie wiesz o czym piszesz miłosniku low costów lepiej sprawdz czy nie masz tam jakiejs nowej promocji na FRance:).
madeju: Ty to nie masz pojęcia o czym mówisz.... Niby czemu? Bo się samolot rozbił?