Z Centralwings wyciągniesz nogi

Z Centralwings wyciągniesz nogi Tego lata możesz wyciągnąć nogi z Centralwings. To nowe hasło reklamowe przewoźnika, który w dosyć nietypowy sposób zachęca do korzystania ze swoich usług. - Nie ma to jak wreszcie wyciągnąć nogi! Na ciepłym piasku, pod południowym słońcem i bez komarów, odkryjesz nowy wymiar letniego odpoczynku. Hasło odnosi się do wypoczynku i relaksu, jaki ma towarzyszyć wakacjom w...
07/03/2005 20:01   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
wawa 2005-03-14 10:03   
wawa - Profil wawa
Wizz planowal swaja linie i mial strone internetowa juz rok wczesniej przed tym jak zaczal latac i wedlug mnie planujac codzienne polaczenie do Wenecji i Budapesztu z KATOWIC, gdzie ludzie nie byli przyzwyczajeni do latania bo mieli 3 polaczenia na krzyz i to do tego nowa nieznana linia swiadczy o totalnej niekompetencji
bonzo 2005-03-14 08:03   
bonzo - Profil bonzo
Yankee - mysl taka, ze EasyJet jest rzecznikiem jakosci dla low-costow moze mnie najwyzej rozsmieszyc, i jest to dla mnie przejaw powaznej naiwnosci. Od kiedy to jakiejs firmie zalezy zeby konkurent mial dobra reputacje?? Zupelnie nie wierze w to, ze jesli ktos raz sie przejedzie na jednej linii low-cost to sie zrazi do wszystkich linii low-cost. Jak sobie kupisz telewizor, ktory ci sie zepsuje po tygodniu, to sie nie zrazisz do telewizora w ogole, tylko do danej firmy, i kupisz sobie telewizor innej firmy, nie? Natomiast wyskok easy to nie byl wyraz troski o dobro calej rodziny low-costow, tylko reklama, i to brzydka, bo porownawcza. Widziales w ogole ten poster? Normalny pomaranczowy poster reklamowy esayjeta. Cala tresc byla mylaca bo czytajacy nie wiedzial dokladnie czy chodzi o zmiany programowe czy "na miesjcu" (na lotnisku, minuta przed lotem). Sposob obliczenia tego co tam wizz serwowal tez jest dla mnie mocno podejrzany. Byl to czysty atak na reputacje wizza, i nic wiecej. Nie da sie ukryc, ze wizz szczegolnie w pierwszych miesiacach mial problemy. Ale moim zdaniem trudno wymagac od poczatkujacej linii lotniczej zeby w pierwszych miesiacach dzialalnosci miala od razu 90proc punktualnosci i pewnosci lotu. A easy poprostu kopnal z pozycji starszego i wiekszego, wykorzystujac slabosc (poczatkowa) mniejszego i mlodszego. Co bylo tym bardziej brzydkie, ze easy funkcjonowal na polskim rynku niespelna miesiac w momencie publikacji tej reklamy. Nie wszedl na ten rynek jako pierwszy, pozwolil innym, rodzimym low-costom przetrzec sciezki srodkowoeuropejskie. Najwyrazniej braklo odwagi. Brzydko, bardzo brzydko. A propos wizza, to sledze operacje wizza na interesujacej mnie trasie Bruksela-Warszawa od poczatku jej istnienia czyli od wrzesnia 2004 do teraz. W tym okresie mialo miesce tylko jedo odwolanie lotu, z powodu totalnej mgly w Charleroi. Nie wiem nic o innych trasach.
yannkes 2005-03-14 03:03   
yannkes - Profil yannkes
Jesli TV zepsuje sie po tygodniu to oddaje go do naprawy gwarancyjnej, w przypadku przelotu to nie jest tak rozowo. Tym bardziej porownanie chyba troche nie na miejscu... Nie kwestionuje tego w jaki sposob zrobil to Easy -faktycznie nie widzialem postera. Jesli chodzi o reputacje to patrze pod katem swoich klientow. Mam kilku takich ktorzy mieli bileciki Air P. a dalej lecieli do Irlandii. Poniesli powazne koszty, ale nie zrazili sie i kupili na maj bilety w Sky. Zgadnij co sie stalo -Sky skasowali ich rejs. Kolejne koszty. Dalej sadzisz ze sie nie zrazili... ?? Potwornie duzo sprzedajmy biletow z przesiadka (np. do Irlandii) wiec wylot z kraju musi byc tak pewny jak pilot od tego TV ktory sie popsul :) Reasumujac im wiecej linii bedzie odwolywalo rejsy tym inne linie beda miec mniej klientow bo przeciez ile mozna miec odwolany/zmieniony rejs. Wiec dalej bede obstawal przy tym ze konkurencji tez zalezy by inni nie odwolywali rejsow. Jakis czas temu byly podobne zarzuty Sky > Wizz chyba chodzilo i niezaplacone oplaty lotniskowe w Budapeszcie. Choc to juz ewidentnie wygladalo na antyreklame.
bonzo 2005-03-13 12:03   
bonzo - Profil bonzo
1) Mnie najbardziej ineteresuje sytuacja kapitalowa Centralwings. LOT wystartowal w tym low-costem w bardzo dziwnym momencie, kiedy sam ma duze klopoty finansowe. Jest oczywiste ze low-cost, jak kazda linia lotnicza potrzebuje 2-3 lat na to zeby sie zakorzenic w rynku, ustabilizowac, i zaczac przynosic dochody. W tym czasie po prostu musi wydawac kapital na operacje. Ciekaw wiec jestem jakie pokrycie ma Cenralwings. 2) Bogdan monotematycznie tlucze odwolania lotow przez wizz. Kuriozalne bylo to, co tamta jesienia easy zrobil pod adresem wizz. Tak samo kuriozalne jest, ze osoba z biura prasowego easyjet przyznaje wprost, ze byla to reklama komparatywna. Niby celem tej reklamy bylo zmuszenie wizza do zaprzastania odwolan lotu. Nie moge sie przestac smiac. Od kiedy to firma sie troszczy o rteputacje konkurenta?? Do tego jeszcze w tekscie tej komparatywnej reklamy stalo, ze Wizz odwolal loty w kolejnym, wlasciwie jeszcze nie zaczetym sezonie, a easy ani jednego. Nie chodzilo wiec o odwolanie lotow tylko o modyfikacje rozkladu. Czy linia nie ma prawa zmodyfikowac rozklad, by wyeliminowac loty nierentowne? Kuriozalne bylo to dla tego, ze easy ten tekst poscil w jakies trzy tygodnie po rozpoczeciu operacji w Polsce. Nie dziwne ze nie zmodyfikowal programu lotow, ktory wlasnie zaczal. Najbardziej irytujace jest to ze taki easyjet zaatakowal konkurenta, firme jakies 20-krotnie mniejsza, ktora istniala (wtedy) na ryku jakies pol roku. Oczywsite jest ze w pierwszym roku dzialania linii lotniczej, operacje narazone sa na rozne niespodzianki techniczne, pogodowe i wszelkie inne, oraz na mala rentownosc, co lacznie prowadzi do opoznien i kasacji lotow. Easy, ktory istnieje na rynku od jakis 10 lat, i ma na pewno duza rutyne i pewnosc operacji, wykorzystal po prostu slabosc mlodej konkurencji. Brzydko, bardzo brzydko. Typowy foul. Swiadczy to jedynie o malosci ducha przedsiebiorczego w tej firmie. Wizz zalozyl sprawe sadowa przeciw easy w tej sprawie i mam szczera nadzieje ze ja wygra. 3) Pani z biura prasowego easyjet mowi w istocie interesujace rzeczy. Mnie sie zawsze wydawalo ze reklama jest efektywna jesli jest atrakcyjna od strony wizualnej i tresci, i nie jest odrazajaca. Dla mnie reklama przywolujaca skojarzenie ze smiercia, w przypadku linii lotnioczej, raczej jest odrazajaca.
yannkes 2005-03-13 11:03   
yannkes - Profil yannkes
Bonzo - a nie pomyslales ze Easy zalezy by Wizz nie odwolywal rejsow bo przez to ludzie moga sie zrazic do low-costow. Wbrew pozorom to jest wspolny interes. Linia ma jak najbardziej prawo do modyfikacji planu rejsow ale niech to nie robi w trakcie obowiazywania istniejacego. Jesli chodzi o przyszlosc Central to mam mieszane uczucia bo ich ceny nie rzucaja na kolana ale jesli Sky kompletnie wycofa sie z Wawy to tylko Central bedzie mial loty np. do Rzymu. Gatwick to faktycznie malo atrakcyjne lotnisko na przesiadke, my sprzedajemy nawiecej polaczen na Luton jesli klient ma leciec dalej (np. do Irlandii)
wawa 2005-03-13 01:03   
wawa - Profil wawa
zgadzam sie, Wizz na poczatku dawal tak popalic ze na prawde nie wiadomo bylo czy sie poleci czy nie. Reklama Easy byla jak najbardziej trafna
latacz 2005-03-12 12:03   
latacz - Profil latacz
Centralwings jeszcze wszystkich załatwi, może z wyjątkiem easyjet. Jak SKY i WIZZ wchodziły do Polski to też latały puste, wszyscy latali Air Polonią, chociaż była dużo droższa. A teraz SKY za chwilę podzieli los Air Polonii i zaraz ludzie zauważą Central.
lucky 2005-03-12 08:03   
lucky - Profil lucky
z centralwing-usem wiciagnniesz nogi a on wyciagnie z ciebie pieniadze i zlikwiduje konkurencje co zreszta czyni.
2005-03-12 06:03   
 - Profil
Zgodzę się z 'lataczem', moim przedmówcą. Centralwings już załatwia, sprawnie pozbywa się konkurencji. Sky Europe ograniczył loty, WizzAir likwiduje poł. do Dortmundu. I bardzo dobrze! Skorzysta na tym akurat południe Polski, co bardzo cieszy mnie, oraz - jak przypuszczam - innych pasażerów z południa.
bogdan 2005-03-10 05:03   
bogdan - Profil bogdan
To i ja cos powiem.Liczyli na polonie z poludnia Londynu i sie przeliczyli , bo oprocz lokalizacjii liczy sie jeszcze cena a ta nie jest atrakcyjna. Poza tym na Gatwick nie ma sie gdzie przesiasc by tanio na Europe leciec . Te same problemy ma np Ryanair na trasie do np Knock w Irlandii , z Gatwick na 2 dni przed odlotem czesto bilety po 2 GBP+5GBP oplat a ze Stansted ok 30GBP+oplaty . Luton i Stansted to miejsca przesiadkowe na cala Europe , dzis bardziej oplaca sie poleciec z Polski do np Bari przez Londyn chodz to troche naikolo i calosc zamyka sie czesto w 200-300 zl !! A ze Easyjet lata pelny ?? a dlaczego ma nie latac ?? Samoloty laduja punkualnie lotow skasowanych brak , na najblizsze miesiace maja zdecydowanie najtansze bilety do Polski i najwieksza wiarygodnosc i chyba tego nikt nie podwazy. Wizzair (zapracowal sobie na to jesienia za kasowanie lotow co Esyjet skrzetnie naglosnil) oraz SkyEurope (przegieli oststnimi tygodniami ) sa spaleni dla klientow ktorzy przesiadaja sie dalej , za duze ryzyko. Ale chyba najbardziej zostali znienawidzeni u agentow ktorzy sa dla nich potezna maszyna do sprzedawania biletow. Mam znajomych w Polsce co oni musieli przechodzic !! klient zawsze wraca do nich bo to im zaplacil !! dziekuje
statystyk 2005-03-10 02:03   
statystyk - Profil statystyk
Troche statytsyki, na 60 sprzedanych biletów SkyEurope, Centralwings sprzedaje 1 bilet;) To mowi samo za siebie. Dziekuje za uwage.
emka 2005-03-10 01:03   
emka - Profil emka
czyli parafrazując ich nową kampanię reklamową a odnosząc się do obłożenia na
samolotach na Gatwick - średnio 25proc SLF na rejs... a dla porównania easyJet
średnio 90proc !!! I to od pierwszego miesiąca (listopad 2004 ponad 93proc)
easyJet idzie jak burza.
C0 na połączeniu do Hanoweru także dołuje ...tu nawet poniżej 25proc SLF. Na
kwiecień wycieli prawie całą Pragę. Piwko niesmakuje?
wojtek 2005-03-09 09:03   
wojtek - Profil wojtek
o ile jest to jeszcze etap wstepny projektu kampanii reklamowej, odradzalbym jej przeprowadzenie. haslo a potem nogi zakopane w piasku kojarza sie nam raczej, z krotka podroza przez tunel w kierunku migajacego swiatelka. chyba ze targetem sa kamikadze.

serdecznie pozdrawiam poki co z ziemskiego padolu
humbak 2005-03-08 12:03   
humbak - Profil humbak
Gosc: wnioski dwa - 1. duzo ludzi juz zarezerwowalo na Centralwings, 2. rezerwuj wczesniej!
dorota 2005-03-08 12:03   
dorota - Profil dorota
Chyba wolalabym sformulowanie "rozprostujesz nogi". Ja rozumiem, ze
zamiarem tworcy reklamy bylo wywolanie wrazenia odpoczynku, a moze tez i
zasugerowanie, ze w samolotach tej linii jest wiecej miejsca na pasazera.
Ale badz co badz, samoloty uchodza za niebezpieczny srodek transportu, a
"wyciaganie nog"... no coz. Czy dalsza czesc kampanii przewiduje kopniecie
w kalendarz?
2005-03-08 11:03   
 - Profil
Lilianno, tak od biedy można pojechać w Rzymie na Lido di Ostia kolejką podmiejską i "wyciągnąć nogi" na plaży. A jednak! :-) Ale Z Bolonii nad morze to już daleko...
res 2005-03-08 11:03   
res - Profil res
nie wiem dlaczego wszystkim to kojarzy sie ze smiercia moje pierwsze skojarzenie bylo takie, iż w centralwings jest wiecej miejsca na nogi i mozna wygodnie podróżowac.
karol 2005-03-08 11:03   
karol - Profil karol
Następne hasło: Centralwings - najprostrza droga do wieczności
usuniety 2005-03-08 11:03   
usuniety - Profil usuniety
Jezuuu...i te wjezdzajace nogi na banerze... jak z serialu "6 stóp pod ziemia" brakuje tylko przywieszki na dużym palcu.
Solheim 2005-03-08 09:03   
Solheim - Profil Solheim
Takich ********* billboardow jak reklama Lizbony w centralwings dlugo nie widzialem... I jeszcze nie zamierzam wyciagnac nog, wiec nie bede latal centralwings
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy