Nonsensem jest apokaliptyczne przepowiadanie konca Pyrzowic. Przede wzystkim, kto tu mowi o przenoszeniu sie?? Jesli wizz wejdzie do Balic, w co mozna wierzyc, to bedzie to raczej kolejne lotnisko w Polsce obslugiwane przez Wizz, z niepokrywajacymi sie trasami (byc moze jakas czesc zostanie przeniesiona)... Wizz moim zdaniem bardzo inteligentnie zaczal od zalozenia w bazy na nieoblozonym lotnisku. Jesli nawet Balice maja wiekszy potencjal rozwoju, to nie jest to walka na smierc i zycie pomiedzy oboma portami. Zas przed Balicami baaardzo dluga droga do statusu lotniska z prawdziwego zdarzenia. Nie dawno mialem okazje odbys lot z Balic. Wstyd mnie ogarnial... Najpierw zatloczony autobus miejski, ktory zatrzymywal sie na kazdym przystanku na trasie do lotniska, jadac z predkoscia maksymalna 40 km/h przez podkrawkowska wies. Tak jakby miasta Krakowa nie bylo stac na specjalny autobus bezposredni do lotniska. Potem jeszcze bardziej zatloczony dworzec lotniczy, z infrastruktura po prostu smieszna. Aktualna rozbudowa nie wiele zmieni, powstaje najwyzej dobudowka. Potrzebna kompletna przebudowa, by powstal port niewymagajacy zmian przez przez kolejne 20-30 lat. Ale takich koncepcji jak na razie brak...
To juz koniec Pyrzowic. Zreszta patrzac na dojazd do Pyrzowic i wyglad tamtejszego terminalu nie ma sie co dziwic, ze Wizz wreszcie poszdl po rozum do glowy.
Najlepiej zeby Wizz latal do Rzeszowa KRK byc ale w sumie po co skoro na Pyzowice nie jest tak daleko :)
wawa - bo Krakow umie sie zareklamoawc a tak np. w P-niu ma byc zakaz handlowania pamiatkami na starym rynku. Kolejna paranoja...
Powinni uruchomić połączenie Warszawa-Wrocław-Monachium napewno mieliby duże obłożenie
Niesamowite ! Ciekawe co z tego wyniknie ??? Oby nie tylko samo gadanie i nic wiecej....
Niby masz racje, ale np. w Anglii sama nazwa Krakow powoduje ze loty sprzedaja sie o wiele lepiej. Badania opinii publicznej w Anglii (bo te wiidzialem opublikowane w the Guardian) odnosnie wyjazdow do POlski wskazuja ze 80 procAnglikow chce odwiedzic Krakow, 20 proc przypadlo wszystkim pozostalym Polskim miastom. Na pewno Poznan i Wroclaw maja szanse na polaczenia do Niemiec, zdecydowanie tam marka tych 2 miast jest ceniona, ale prawda jest taka ze Niemcy leza bardzo blisko Polski i wiele osob podrozuje smaochodem, ale tanie polaczenie do Frankfurtu-Hahn czy Dortmundu napewno niezleby sie sprzedawalo
Wizz z Poznaniem tez rozmawia wiec nie tylko Krakow na ich celowniku. Wladze miasta P-n sa tez w stanie dofinansowac Ryana wiec moze i dadza Wizz'owi...
A tak na marginesie to czy Krakow jest dla nich tak lakomym kaskiem, skoro Katowice sa tak blisko, w dodatku Sky umacnie sie tam. Nie lepiej uderzyc na Wroclaw czy Poznan...?
Ja tam jestem za tym żeby Wizz nie latał do KRK...jest za blisko Katowic i będą tylko dublować połączenia...ale WRO i POZ to niezły kąsek...