Nazwa nie została zmieniona, była już w użyciu przed katastrofami w niektórych oficjalnych dokumentach. Trzeba oczywiście przyznać, że jakoś nikt nie dopisuje innych nazw dla samolotów z tej samej linii, ale np. z innymi dopuszczalnymi maksymalnymi masami startowymi, choć w oficjalnej dokumentacji są one różne.
Ryanair nie jest jedynym klientem, kupili go też Wietnamczycy. Model 737-8200 może zabrać do 200 pasażerów, Ryanair kupił taki dla 197, bo chciał mieć większą "kuchnię" (ale zakomunikował to jako więcej miejsca dla pasażerów)
Gdy spojrzy się na plan samolotu
zobacz link okazuje się, że właściwie nie ma w nim miejsca na przechowywanie czegokolwiek. Dodatkowo airbus dopiero co miał problem z przesuniętym środkiem ciężkości ze względu na przesunięcie łazienek do tyłu i dodanie rzędu foteli. Ciekawe czy i w tym przypadku nie okaże się, że wyłączą ostatni rząd ze sprzedaży.