Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Żadne źródło z tych, które sprawdzałem nie podaję by Iceland Express miał B757 w swojej flocie.
Z KEF do EWR będą operowali na B757, więc myślę, że komfort będzie większy niż w B737. Jakkolwiek nie liczyłbym na 'baby z Podhala', które miałyby tłumnie teraz ruszać na podbój pokładów Iceland Express;-)
EWR- jest polozone podobny dystans od Manhatanu co JFK. Roznica jest jednak fakt, ze jest jest polozony w innym stanie- New Jersey, dla ktorej tez oficjalnie nie moze uzywac nazwy lotniska, jako Nowy York.
hm...z tego co ja wiem i pamietam to EWR jest drugim po JFK portem lotniczym obslugujacym aglomeracje nowojorska..to chyba podobnie i na takiej samej zasadzie jak LGW/LTN/STN..czy tez CDG/ORY/BVA... (ale moge sie mylic)...
jw23phila: Nowy Jork w zdecydowanym przeciwieństwie do Newarku zna na świecie każdy. Ponadto Newark jest jednak jakieś 40 razy mniejszy niż NY więc porównanie Katowice i Kraków nie trafione. A EWR jest położony mniej więcej w podobnej odległości od Manhattanu, który jednak jest sercem Nowego Jorku jak JFK.
jw23phila
2010-02-24 22:49
Jedna rzecz mnie tylko interesuje, mianowiciE od kiedy ewr jest w NY?? W momencie kiedy I95 I holland tunnel sa w miare przejezdne (czytaj o 3 nad ranem)podroz z ewr na manhattan zajmuje prawie godzine. To jest mniej wiecej tak samo jak wizz ma loty na lotnisko katowice/krakow;))) poza tym ich oferta wydaje sie byc bardzo ciekawa;))
jurek: Dokładnie ceny podobne do innych przewoźników a loty wykonywane są pozbawionymi paneli multimedialnych B737, bez cateringu i tylko raz w tygodniu podczas gdy LH w podobnych cenach ma kilka połączeń dziennie. Trochę dziwna opcja jak dla mnie. W B737 mógłbym polecieć do NY tylko jakby cena była znacząco niższa od innych przewoźników, a w tym układzie jaki jest nie wziąłbym takiej opcji pod uwagę.
jak wchodzili na polski rynek z WAW to ceny były równie astronomiczne jak teraz z KRK i GDN. Teraz jak z WAW są 3 połączenia w tyg. to można znaleźć coś w sensownych cenach do KEF. Widać, że stopniowo rozwijają się na naszym rynku (nowe porty, opcja przesiadki do JFK) to może z czasem ceny zaczną się upodabniać do tych z Kopenhagi czy Londynu. Trzeba pamiętać też, że na Islandii Polacy są jedną z głównych mniejszości (ok. 10%), a nie wszyscy są z Mazowsza :) Choć te 10% przy tak niskiej populacji to niewiele, to zważywszy na zarobki na lodowej wyspie, chyba potencjał jest :)
adamlubin
2010-02-24 22:11
"Tania islandzka linia lotnicza" zerkając na ceny to tania nie jest, chyba że dla duńczyka, ale co tam to zawsze coś nowego z PL.
gruszkatt
2010-02-24 21:48
Fajnie byloby jak icelandair lata do pl.
Z Gdańska ta linia lata będzie chyba raz w tygodniu. Cena biletu z Gdańska do Reykjavik 338 euro. W tych samych terminach z Kopenhagi już tylko 209 euro. Troszke cena z Polski w porównaniu z Danią chyba za wysoka.
Z ciekawości sprawdziłem pięć różnych terminów. Cena 2290-2560 zł jest zdecydowanie niekonkurencyjna.
piotrxxx
2010-02-24 21:15
wątpię czy uda im się przekonać pasażerów aby latać do JFK via KEF , bez serwisu pokładowego (napoje itp) w cenie bilety , musieliby zejść poniżej 1800zł za bliet .
oczywiscie chodzilo o lot z przesiadka, wkradl sie maly blad. Informacja zostala zaktualizowana.
marqoos_pl
2010-02-24 20:27
Aaaa, nie dodałem, że cieszę się, że w KRK pojawia się kolejna opcja na połączenia "w świat"... :)
marqoos_pl
2010-02-24 20:26
To chyba lot z przesiadką... Nie zapowiadali bezpośredniego (z międzylądowaniem w REK) połączenia... Ale jak 'marecki' napisał, te połączenia już od jakiegoś czasu były w ich systemie, jednak ceny były dosyć wysokie... Żeby zawojować ten rynek (płd. Polska do USA) będą musieli dać rzeczywiście niskie ceny, żeby przekonać pasażerów, by wybrali ich zamiast LO czy LH.
To w końcu jest to lot z przesiadką czy tylko z międzylądowaniem ? Bo widzę wyraźną sprzeczność w artykule.
Połączenie już od dośc dawna było zapowiedzialne w systemie rezerwacyjnym przewożnika, ale ceny - jak sprawdzałem parę tygodni temu - nie były absolutnie zachęcające.